Artikliturunduse üks peamisi eesmärke on teha sinust ekspert või arvamusliider enda valdkonnas.
Põhimõte on selles, et sa kirjutad järjepidevalt sinu sihtgruppi huvitavatel teemadel väärtust loovaid või teemakohaseid emotsionaalseid artikleid.
Kirjutatud artikleid avaldad neid nii trükimeedia väljaannetes kui ka internetikeskkondades, kus sinu sihtgrupp liigub.

Artikliturundus aitab luua oma sihtgrupis usaldust sinu ja su ettevõtte kohta, sest et inimestele ei meeldi kui neile midagi müüakse, kuid kui nad soovivad osta, siis ainult usaldusväärselt ettevõttelt või inimeselt. Artikliturundus on sisuturunduse osa ja see põhineb väärt sisul.

Kui inimene otsib internetist mingit infot ja ta leiab erinevatest allikatest ainult sinu artikleid, siis tekibki temas arusaam, et ju siis pole teisi asjatundjaid selles valdkonnas.

Iga oma artikli lõpus on alati soovitav ära märkida, mis valdkonnas autor tegeleb ning kindlasti lisada märksõnapõhine ankurviide oma kodulehele.

Järjepideva töö tulemusena hakkavad inimesed sind pidama oma ala eksperdiks ja see toob sulle uusi kliente ja pakkumisi.

Artikliturunduse plussid:

  • selle abil positsioneerib autor end valdkonna eksperdiks,
  • suurendab oma veebilehe külastatavust (tasuta) ja
  • parandab oma veebilehe positsiooni otsimootorite otsingutulemustes.

Kirjuta iga nädal üks väärtuslik artikkel ja aasta lõpus on sul neid juba 52.

Sinu ülesanne on nüüd analüüsida kas artikliturundus toob sulle edu ja kas see võiks olla efektiivne sinu e-turunduse eesmärkide saavutamisel.
Kui see taktika sobib, siis peaksid tegema järgmist:

  • selgitama välja konkreetsed veebiväljaanded ja trükimeedia väljaanded, kus sa hakkad oma artikleid avaldama;
  • kelle nõusolekuid sa vajad koostöö laabumiseks;
  • kui tihti sa hakkad neid artikleid avaldama;
  • mis on need teemad, märksõnad millest hakkad kirjutama;
  • kuidas sa mõõdad sellest tulenevat kasu või väärtust.

NB! Kindlasti tuleb kasuks otsingumootoritele optimeerimine ehk siis optimeeri kindlasti iga oma artikkel ka otsingumootoritele. Kirjuta huvitav pealkiri, sest ca 80% otsustab seda lugema hakata just pealkirjast lähtuvalt. Paku väärtust ja emotsiooni. Kasuta alapealkirju ja liigenda hästi kogu tekst.

Võta artikliturundus oma strateegiasse ja sinu e-turundus saab hoogu juurde. Alusta juba täna.

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Merlis Jusupov

Merlis on turundusspetsialist, kes on veebiturundusega sina peal alates 2008 ning tema kireks on kodulehe SEO, kodulehe testimine ja müügile optimeerimine. Merlis koolitab ja aitab ettevõtjaid veebilehe turundamise teemadel.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.