Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

Uudiskirja saajad tahavad saada relevantseid uudiskirju ja saatjad soovivad paremini tunda oma sihtrühma

Kui müüd näiteks istikuid, seemneid ja muud aiapidajale meelepärast kaupa, siis seal on suur vahe, kas klient kasvatab rõdul, terrassil või aias.

Kui on aed, siis kas on juures ka iluaed, puud ja põõsad, kartulipõld või vaid väikesed peenralapid?

Kui vastan küsimustele ja annan teada, et kasvatan vaid terrassil maitsetaimi, siis edaspidi ehk ei saa pakkumisi õunapuu istikute kohta.

Kui sul on küpsetiste e-pood, siis saad lisada klientidele siltidena juurde nende eelistused või allergiad. Kui kliendil on gluteenitalumatus ja annab märku, et nisujahutooteid ei soovi kunagi osta, siis tänu küsitlusele, saame isikupärastada e-kirja sisu ja lähtuda kliendi eelistustest.

Kuidas MailChimpis koostada kliendiküsimustikku?

MailChimpi uue lisaga Survey, saad e-kirjaga koos saata väikese küsimustiku. Võid ka tänutäheks küsimustele vastamise eest anda kupongi või auhinna. Vaatamegi siinses postituses, kuidas tagasiside küsitlust MailChimpis teha.

  • Vali Create –> Survey

MailChimpis klientide küsitlemine

  • Vali list, kellele tahad saata polli või küsitlust.
  • Kliki nuppu Begin.

Poll ehk küsitlus klientide seas Tarkvaraga MailChimp

  • Küsimuste lisamiseks vali Add Questions.
  • Kliki linki Add a question.
  • Küsimuse tüüp võib olla raadionuppudega küsimus (1 vastus), märkeruutudega küsimus (mitu vastust), vahemik 0-10, vaba teksti sisestamise kast ja e-posti aadress.

Vastamise variandid, lisa küsimus

E-posti aadressi välja on vaja siis, kui lisad lingi küsimuste täitmiseks nt Facebooki või Twitterisse ja soovid saada uusi liitujaid oma listi. Kui e-posti aadressi ei küsi, siis on kaks võimalust:

  1. võid koguda anonüümselt ja ei saa teada, kes mida täpselt vastas;
  2. võid lisada vastused siltidena kasutajate profiili külge.

Design vahekaart võimaldab veidi küsitlust kujundada:

  • saad lisada logo;
  • sissejuhatava teksti küsimuste kohale;
  • lisada sobiva teksti Saada nupule ja muuta nupu disaini;
  • lisada tänan-teksti.

Kui küsimused lisatud ja kujundatud, siis salvesta ja avalda.

Küsimustiku salvestamine ja jagamine

  • Kui valid nüüd lingi Share Survey by Email ja esimese valiku Link with automatic response attribution, siis saad kopeerida esitatud lingi ja kleepida selle saadetava uudiskirja sisusse.

Küsitluse jagamine

Kliendid saavad uudiskirjas lingi küsitlusele, sobiva preemia olemasolu korral nad vastavad küsitlusele ja sulle tekib kena aruanne tagasiside tulemustest.

Nt järgneval joonisel on näha näidisküsimus: “Mis on sinu emakeel?” Kui klikin esimesel vastusel Eesti keel, siis ilmub paremale poole võimalus lisada eesti-keele silt kõigile neile vastajatele, kes valisid eesti keele emakeeleks.

Küsitlus MailChimpisNii saad lisada kasutajatele juurde silte, mis põhineb nende enda vastustel ja õpid seega paremini tundma oma sihtrühma ja kliendid saavad rohkem ootuspäraseid e-kirju.

Edukat MailChimpi kasutamist!

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Eve Keerus-Jusupov

Eve poole võib pöörduda järgmistel teemadel: kodulehe tegemine WordPressiga, sh WooCommerce; GIMP, MailChimp, Google Analytics ja FB's segmentide loomine.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.