Internetiturunduse koolitus

Internetiturunduse koolitus koosneb neljast koolituspäevast

  • Facebooki reklaamikoolitus edasijõudnutele
  • Kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika koolitus
  • Google Adsi koolitus
  • Internetiturunduse strateegia koostamine ja müügimudelid

Facebooki reklaamikoolitus edasijõudnutele

Kas Sinu Facebooki turundus ja reklaam võiks olla sama täpne?

Facebook ads tähendab paljude jaoks postituse Boost Post nupu kasutamist või paremal juhul reklaami tegemist huvide põhjal. Kas oled tulemustega rahul? Kas sooviksid, et sinu reklaam Facebookis oleks efektiivsem ja oskused kõrgemal tasemel?

Sa tegelikult tead või oled kuulnud, et mis on Facebook Pixel code ja Facebook retargeting ehk remarketing, kuid sa ei oska seda ise täpselt kasutada. Tahaksid seda osata?

Õpetame sulle, kuidas koostada üks hea Facebooki reklaam

Reklaam Facebookis ei ole lihtsalt pilt ja tekst ja üleskutse tegevusele. Näitame sulle, mida paljud teevad reklaamide juures valesti või lohakalt.

Toome sulle näiteid:

  • millised sõnad saavad rohkem reklaamides tähelepanu;
  • millised pildid saavad rohkem klikke;
  • kui pikad peaks olema reklaamtekstid;
  • mida peaks tekstid sisaldama.

Lisaks anname veel mõned väiksed nipid, mis aitavad reklaami vaataja tähelepanu suunata sinna, kuhu sul on vaja, et nad vaataksid.

Näitame, kuidas Facebook Pixel töötab ja õpetame, kuidas seda praktiliselt kasutada

Peamine probleem Facebooki reklaami tegemisel on see, et reklaame näidatakse võhivõõrastele või neile, kes ei tea sinu firmast midagi või neile, kellel puudub usaldus sinu firma vastu.

Anname sulle konkreetse õpetuse, kuidas ehitada üles süsteemne Facebooki reklaam, mis töötab pea iga firma puhul, kuid 80% turundajaid ja ettevõtjaid ei oska seda kasutada.

Anname tehnilist abi ka 3 kuud peale koolituse toimumist

Kuna antud Facebooki koolitus on üdini tehniline ja praktiline, siis on meil osalejate arv piiratud 10 inimesega, et jõuaksime tegeleda igaühe küsimustega.

Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

See ei ole tutvustava iseloomuga ega isutekitamise reklaami koolitus, vaid praktiline käed külge stiilis koolitus, kus tegeledki oma reklaamide koostamisega.

Antud Facebooki reklaami koolitus on ainus Eestis, kus me tegeleme iga osalejaga ka eraldi. Näiteks enne koolitust aitame sul vajadusel lisada Facebook Pixel koodi ning peale koolitust võid julgelt küsida abi ilma, et keegi sinult iga liigutuse eest raha küsib.

NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.

Mida me sulle konkreetselt siis õpetame?

Facebooki kampaania ja reklaami tegemine sisaldab palju tehnilisi nüansse, sellel koolitusel keskendume järgmiste oskuste omandamisele.

I OSA – Facebook ads peamiste võimaluste kordamine

  • Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
  • Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
  • Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
  • Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
  • Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audiences, Saved Audience ja huvide järgi.
  • Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
  • Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
  • Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.

II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused

  • Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
  • Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
  • Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.

III OSA – Custom audience, Dynamic creative, Custom conversion, Lead Ad

  • Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.
  • Kohandatud eesmärkide loomine (Custom conversion).
  • Kontaktide kogumine (Lead Ad).
  • Dynamic creative – kuidas koostöös FB’ga saada teada, missugune pilt, pealkiri, tekst, kirjeldus või nupp töötab kõige paremini. Sul on võimalik ühe reklaami tarbeks koostada 5 pealkirja, 10 pilti või videot, 5 teksti, 5 kirjeldust ja 5 suunavat nuppu. Facebook loob kombinatsioone sisestatud elementidest ja nii saadki teada, mis töötab hästi ja mis paremini.

Mida Facebooki reklaami koolitus sisaldab:

  • koolituse esitlusmaterjale;
  • lõunasööki;
  • 3 kuud isiklikku veebiabi;
  • Facebooki ja veebilehe ning Facebooki ja e-poe sidumise pluginaid;
  • tasuta konsultatsiooni.

Kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika koolitus

Kuidas aitab kodulehe optimeerimine otsimootoritele ehk SEO tuua sulle rohkem kliente? Mida kasulikku ütleb sinu veebianalüütika kodulehe efektiivsuse kohta?

Miks tulla koolitusele ja mis kasu sa sellest saad?

Saad teada, kuidas saavutada kõrgeid kohti Googles. SEO ehk kodulehe optimeerimine otsimootoritele on hädavajalik, sest sinu võimalikud kliendid otsivad oma probleemile lahendust internetist.

Kui sinu koduleht ei tule otsimootorites õigete märksõnadega esile, siis jääd paljudest oma uutest klientidest lihtsalt ilma.

Koolitus on praktiline ja seal õpid:

  • kuidas käib kodulehe optimeerimine otsimootoritele;
  • kuidas oma kodulehte optimeerida müügile;
  • tundma veebianalüütika programmi Google Analytics.

Kellele on antud koolitus hädavajalik?

Koolitusele ootame nii tulevasi ja praeguseid kodulehe omanikke, haldajaid kui ka teisi veebi eest vastutajaid. Kindlasti tuleb koolitus kasuks väikeettevõtjatele ja turunduse eest vastutavatele. Kui tahad otsimootoritest palju tasuta liiklust, siis see koolitus on sulle.

Meie eesmärk antud koolitusega?

Meie eesmärgiks on anda igale osalejale põhilised teadmised ja oskused kodulehe optimeerimisest, mis tagaksid iga osaleja kodulehe leitavuse otsimootorites ning aitaks kasvatada veebilehe liikluse kasvu.

Kodulehe külastuste kasv

Peale koolitust oled võimeline ise analüüsima oma kodulehe liiklust ning tegema õigeid otsuseid paremate tulemuste saamiseks.

Millistest osadest koolitus koosneb?

Kodulehe optimeerimine otsimootoritele ehk SEO

Otsingumootoriturundus – pika- ja lühiajalised eesmärgid otsingumootorite otsitulemustes, olukorra analüüs, konkurentide analüüs, tegevusplaan ja märksõnade luure, pika saba optimeerimine.

Praktiline kodulehe optimeerimine – kodulehe optimeerimine algab lehe struktuurist ja ülesehitusest. Otsimootoritele optimeerimise põhitõed. Oma kodulehe sisulehtede optimeerimine.

Vaata seda videot, saad selge ülevaate, mis on SEO ehk Search Engine Optimization

Google Analytics ja veebianalüütika ehk kodulehe statistika

Kodulehe statistikaprogramm Google Analytics ja baasteadmised

Õpime programmi tundma ja selles orienteeruma. Tutvume baasmenüüde ja selle poolt pakutava informatsiooniga. Analüüsime ja teeme järeldusi kogutud andmetest. Loome põhilised vaated ning vajalikud töölauad veebilehe sisu haldurile ja turundajale, teeme esmased segmendid ning määrame peamised eemärgid.

NB! Soovitavalt võiks iga osaleja kodulehel olla küljes Google Analytics, et koolitusel saaks analüüsida juba reaalseid andmeid. Kui Sinu kodulehel see veebianalüütika programm veel puudub, siis aitame selle vajadusel kodulehele lisada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas käib baastasemel kodulehe tegemine otsimootoritele leitavaks;
  • kuidas koostada lihtsamat otsingumootori turundusplaani;
  • kuidas saavutada kõrgeid kohti otsingutulemustes;
  • kuidas ja mida jälgida veebianalüütika andmete osas ja mida sellest järeldada.

Koolitusel optimeerime otsimootoritele kindlasti teie kodulehe avalehed ning kui kasutad saadud oskusi ka edaspidi, siis võime kinnitada, et sinu tehtud investeering tasub end ära juba esimese kolme kuuga.

Mida koolitus sisaldab:

Google Ads koolitus

Tahad teada, kuidas Google reklaam töötab? Praktiline Google Ads koolitus õpetab sind vältima lokkavat kirjaoskamatust PPC reklaami tegemisel ja mõttetut reklaamiraha põletamist.

Kuidas internetis (Googles) kiiresti klientideni jõuda?

Kas sinu koduleht ei tule Google orgaanilistes tulemustes piisavalt kõrgel positsioonil välja või oled uue tootega tulemas turule? Üks kiireimaid võimalusi pildile saamiseks on kahtlemata märksõnapõhine reklaam Google Ads ehk vana nimega Google Adwords.

Õpetame sulle, kuidas panna püsti oma Google reklaam ja mida pead täpselt tegema, et oma konkurente PPC (Pay Per Click) reklaamis lüüa.

Mis kasu on sul koolitusest, kus antakse ainult palju teadmisi?

Meie 15 aastane koolitamise kogemus kinnitab, et koolitatavad omandavad õpitut kõige paremini praktiliselt ise läbi tehes. See on põhjus, miks meie koolitust kõrgelt hinnatakse.

Mitmed turul pakutavad Google Adsi koolitused annavad küll sulle palju teadmisi ja parimaid praktikaid, kuid kui kätte jõuab aeg ise praktiliselt reklaamikampaania üles panemiseks, siis oled ikka üksi või lähed tellid teenuse sellelt, kes sind koolitas.

“Me anname sulle praktilise kogemuse ja aitame sind ka probleemide ja küsimuste korral peale koolitust”.

Google Ads koolitus algajale ja iseõppijale

Paljud ettevõtjad tahavad ise hakkama saada Google Adsiga, kuid nad ei tea, mis on tähtis ja samuti pole neil aega seda õppida.

Antud koolituse eesmärk ei ole pakkuda sulle võimalikult palju teadmisi, sest sinu pea ei ole kummist. Google Ads koolitusel keskendud praktilisele harjutamisele ning sellele, mida peab Google oluliseks reklaami tegemisel.

Kasuta Google Adsi õigesti ja Google reklaam saab su lemmikuks

Sellel koolitusel õpid praktiliselt ise koostama ja käivitama märksõnapõhist reklaami Googles. Saad täpselt teada, millised vead lähevad sulle kalliks maksma ning kuidas targemini oma reklaami eelarvet planeerida.

Google Ads koolitus sisaldab teemasid

Maandumisleht – miks on vajalik luua maandumisleht. Kuidas me teame, milline maandumisleht töötab efektiivsemalt ja mis toob raha rohkem sisse?

Maandumislehe ülesehitus – milliseid osasid sisaldab maandumisleht, kuidas seda üles ehitada ja milline ei tohiks üks maandumisleht olla.

ROI ehk tasuvuspunkti arvutamine – kuidas saada teada, millal minu kulutused saavad tagasi teenitud ja mida selle juures silmas pidada.

Google reklaam ehk Google Ads

Mõõdikud, millel silm peal hoida – millised on sinu kampaania eesmärgid ja milliseid näitajaid jälgida, et teha paremaid otsuseid.

Millest sõltub kliki hind – saad selge pildi, mille põhjal kujuneb sinu kliki hind ja miks osad maksavad vähem kui teised, kuid saavad kõrgemaid asetusi.

Mis on kvaliteedi skoor – mille järgi Google hindab sinu reklaamide, võtmesõnade ja maandumislehe headust.

Kampaania seadistamine – reklaami näitamise kanalite ja seadmete valik, reklaami eelarve seadistamine, reklaami sihtimine keele, asukoha ja ajalisi faktoreid arvesse võetuna.

Kampaania koostamine Google Adsis – kampaania struktuur, reklaamrühmade ja reklaamide koostamine ja testimine. Märksõnade analüüs ja vastavus maandumislehega.

Kampaania jälgimine ja korrigeerimine – kampaania optimeerimine ehk toimivate märksõnade ja reklaamide koondamine ning mitte töötavate eemaldamine ja asendamine.

Google Ads ja Google Analytics – Google Ads’i ja Google Analytics’i sidumine. Reklaamidelt tulijate segmenteerimine, eesmärgi seadmine, reklaamitulemusete analüüs. Google Adsi töölaua loomine.

Koolituse praktiline lõpptulemus

Oled praktiliselt ise koostanud, sihtinud ja käivitanud oma Google Asi reklaami. Peale koolitust oled võimeline reklaame kas ise või koolitaja kaasabil käivitama.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas Googles reklaami abil kiiresti klientideni jõuda;
  • kuidas koostada lihtsamat reklaami kampaaniat ja milliseid vigu vältida;
  • kuidas koostada reklaamtekste, mis eristuksid konkurentidest;
  • kuidas valida märksõnasid, mis toovad sisse ja milliseid välistada;
  • kuidas ja millele peab vastama üks maandumisleht, kuhu reklaam suunatakse;
  • kuidas arvutada välja reklaami tasuvust ehk ROI-d.

Internetiturunduse strateegia koostamine ja müügimudelid

Turunduskoolitus, mis aitab koostada Sinu järgmise aasta internetiturunduse tegevusplaani ja valida plaani teostamiseks vajaminevad müügimudelid.

Sinu mure seisneb selles, et sul puudub plaan?

Sa soovid, et müük internetis kasvaks, aga sa oled nagu tuletõrjuja või Hunt Kriimsilm, kes ei ole leidnud endale võtta aega, et mõelda ja kirja panna:Internetiturunduse strateegia ja kodulehe planeerimine

  • Kuidas leida internetist uusi kliente?
  • Kuidas koostada internetiturunduse strateegia ja plaan?
  • Kuidas ja kus teha reklaami ning turundust?

Targem on kohe lõpetada rahmeldamine ja raha kulutamine, kui sa ei tea täpselt, mida sa teed. Tule ja avasta, kuidas saavutada vähemaga rohkem ja kuidas saada internetis oma kodulehega paremaid äritulemusi.

Suuremad põhjused, miks firmade müük ja reklaam internetis ei tööta

  1. Sinu toote või teenuse kvaliteet on madal.
  2. Sa ei tunne oma sihtgruppi piisavalt ega oska neid kõnetada (müüd valedele inimestele).
  3. Sinu kohtuleht ei tööta nii nagu klient seda ootaks.
  4. Sul puudub selge müügimudel.
  5. Vead reklaami, müügi ja turundusprotsessides ning nende eri etappides.
  6. Sul puudub plaan, eesmärk ja mõõdikud.
  7. Sa ei kontrolli ega katseta, kuidas sul läheb.

Võta tõsiselt ettevõtte internetiturunduse strateegiaplaani ja tee koduleht korda!

Kord ütles üks ettevõtlik ja lugupeetud härra, et interneti kaudu turundamine ei anna tulemusi ning see pole keskkond, kus seda saaks efektiivselt teha. Kui ka sina oled selle härraga ühte meelt ja ei tea, kuidas tuleks turundada ja teha müüki internetis, siis tule ja veendu, kuidas läbimõeldud internetiturunduse strateegia ja konkreetsed müügimudelid aitavad saavutada sinu ärilisi eesmärke.

Väärt nõuanded ja näited on garanteeritud

Internetiturunduse strateegia ja müügimudelite koolitus on ettevõtjale huvitav, ent samas ka praktiline päev, kus saad kasulikke nõuandeid ja võtteid, mille kasutusele võtmine toob sulle uusi kliente.

See turunduskoolitus aitab sul pöörata tähelepanu õigetele asjadele turundamisel internetis. Saad kaasa põhjaliku konspekti.

Koolituspäeva teemad:

I osa: 3 x 45 min

Internetiturunduse strateegia ja erinevad taktikad

  • internetiturunduse strateegia – punktid, mida kirja panna;
  • taktikate valik ja tegevusplaani koostamine;
  • ettevõtte äriidee;
  • olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid;
  • sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused;
  • teie unikaalsus, millega eristute teistest;
  • ettevõtte minapilt ja selle sobivus sihtgrupiga;
  • sotsiaalse meedia rakendamine;
  • videoturunduse võimalused;
  • otsimootoriturundus;
  • artikliturundus;
  • blogiturundus;
  • valdkonnapõhine koostöö ja ühised turundamise võimalused internetis;
  • tasuta vs tasuline reklaam internetis.

Toome näiteid erinevatest taktikatest ja turundusmudelitest, mida ise kasutame ja millist kasu või kahju on need meile toonud.

Müügimudelid ja reklaam internetis

II osa: 3 x 45 min

Toome näiteid enda tehtud müügimudelitest ja tasuvusest.

  • Miks ja milline peab igas kanalis olema sõnum sihtgrupile?
  • Mida tuleks mõõta ja kuidas seda teha?
  • Ettevõtte unikaalsus – mis see võib olla ja miks sa seda vajad?
  • Milline peaks olema koduleht või maandumisleht, kuhu inimesi saadad?
  • Kuidas võita külastaja tähelepanu 10 sekundiga?
  • Miks peab külastajad panema tegutsema?
  • Miks peab pidevalt kodulehte testima ja arendama?
  • Müügimudelite ROI.
  • Käitumisharjumused internetis.
  • Kuidas luua usaldusväärsust internetis?

Boonuseks:

Kõik koolitusele registreerujad, kes avaldavad soovi, saavad koolituse käigus oma käimasoleva või lõpetatud reklaami või kodulehe kohta välkanalüüsi ehk konstruktiivset tagasisidet koolitajalt. Anna analüüsi soovist varakult märku, sest siis saan selle enne koolitust ette valmistada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas valida enda jaoks sobivad turunduskanalid internetis;
  • kuidas koostada lihtsamat internetiturunduse tegevusplaani;
  • kuidas leida ideid oma turunduse ja veebilehe efektiivsuse tõstmiseks;
  • milliseid müügimudeleid võiksid hakata katsetama;
  • kuidas mõõta oma müügimudelite tasuvust.

Koolituse koht, aeg ja hind

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Aeg

Facebooki reklaami koolitus edasijõudnutele – 26. august 2020
Kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika koolitus – 07. september 2020
Google Ads koolitus – 09. september 2020
Internetiturunduse strateegia koostamine ja müügimudelid – 16. september 2020

Hind: 990 € + KM (1188 €)

Auditoorse töö osakaal – 13 tundi
Praktilise töö osakaal – 11 tundi
Õppe kogumaht – 24 tundi


Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Koht, aeg ja hind

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Aeg

Facebooki reklaami koolitus edasijõudnutele – 26. august 2020
Kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika koolitus – 07. september 2020
Google Ads koolitus – 09. september 2020
Internetiturunduse strateegia koostamine ja müügimudelid – 16. september 2020

Hind: 990 € + KM (1188 €)

Auditoorse töö osakaal – 13 tundi
Praktilise töö osakaal – 11 tundi
Õppe kogumaht – 24 tundi


OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Vaata video tagasisidet



Koolitajad

Eve Keerus-JusupovEve on kogemustega koolitaja, kes lisaks kodulehe tegemise koolitustele suudab tänu Google Analyticsi abile sinu silmad avada kodulehel toimuvast.

Merlis JusupovMerlise kirg on kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja otsimootoriturundus. Tema oskustest ja teadmistest tõuseb kasu igale osalejale.

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1