Sisuturundus on iga ettevõtte jaoks üks kõige tõhusamaid turundusviise, sest selle tuumaks on väärtuse loomine ja jagamine oma sihtgrupile ja see nõuab ainult sinu aega.

Need, kes seda mõistnud on ja seadnud sisuturunduse internetiturunduse strateegia tähtsaimaks osaks, omavad suurt konkurentsieelist.

Sisuturundus tähendab teemakohase väärtusliku sisu loomist ja levitamist oma sihtgrupi seas, kuid sisuturunduse üks mõjuvõimsaim ja odavam turundusviis on blogiturundus.

Need ettevõtted, kes peavad aktiivselt oma veebilehe kõrval äriblogi, saavad oma konkurentidest, kes ei pea blogi, sadades ja tuhandetes kordades rohkem veebiliiklust kui veebilehed ilma blogita.

Mida blogiturundus sinult nõuab?

Kui oled otsustanud, et sisuturundus on sinu strateegia alustala ning alustad blogimisega, siis esimene asi, mida pead tegema, on analüüsima oma sihtgruppi ning mõistma, mis on nende probleemid ja vajadused. Alles seejärel tuleb sul põhjalikult läbi mõelda ja paberile panna kõik teemad ja märksõnad, mida sinu valdkonnas võiksid potentsiaalsed huvilised internetist otsida.

Pead üles kirjutama oma blogi eesmärgi, struktuuri, sisu ja olulisemad tegevused, mida sa tahad, et blogi lugejad teeksid.

Sisu planeerimine on sellepoolest oluline, et kui seda ei tehta, siis võib blogi pidamine muutuda kaootiliseks ja kaotab oma mõtte. Tark tegu on enne blogi loomist panna paika suuremad teemad või kategooriad, millest hakatakse kirjutama.

Iga teema all uuri välja teemat puudutavad märksõnad ehk sildid ning pane isegi kirja, mis pealkirjadega artiklid peavad saama iga sildi all avaldatud.

Märksõnade osas tee enne ajurünnakut ja pane sõnad paberile. Seejärel kasuta vastavaid tööriistu nagu näiteks Google Keyword Tool või Neti võtmesõna tööriista.

Kui on olemas veebilehe statistika, siis vaata milliste sõnadega on tuldud sinu kodulehele ja kasuta kindlasti ära nn pikasaba optimeerimist. Ainult populaarsetele sõnadele sisulehtede optimeerimine on lühinägelik ettevõtmine. Väga spetsiifiliste märksõnadega lehele sattujad on potentsiaalsed kliendid ja need saad sina läbi otsingumootorite täiesti tasuta.

Oma tegevusplaanis märgi ära mitu postitust sa näiteks kuus või nädalas teed ning mis teemadel kirjutad ja millistele märksõnadele sa need postitused optimeerid.

Vali WordPress blogi pidamiseks

Blogi loomiseks ja pidamiseks võta näiteks kasutusele WordPressi blogi platvorm, sest see on lihtne ja loogiline. Blogiturundus tähendab ettevõtte puhul nn äriblogi ja selleks puhuks peaksid tegema oma domeeni, mitte tooma liiklust tasuta veebimajutuse teenust pakkuvale firmale.

NB! Sea oma blogile mõõdetav eesmärk ning püüa see siduda ROI-ga (Return On Investment). Jälgi oma tasuvuspunkti regulaarselt, kontrolli seda ning tee parema tulemuse nimel vajalikud korrektuurid.

Kui väärtuse loomine oma sihtgrupile on sinu jaoks tähtis, siis võta blogiturundus oma strateegiasse ja sinu e-turundus saab hoogu juurde. Alusta juba täna.

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Merlis Jusupov

Merlis on turundusspetsialist, kes on veebiturundusega sina peal alates 2008 ning tema kireks on kodulehe SEO, kodulehe testimine ja müügile optimeerimine. Merlis koolitab ja aitab ettevõtjaid veebilehe turundamise teemadel.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.