Facebooki reklaamikoolitus

Facebook ads tähendab paljude jaoks postituse Boost Post nupu kasutamist või paremal juhul reklaami tegemist huvide põhjal. Kas oled tulemustega rahul? Kas sooviksid, et sinu reklaam Facebookis oleks efektiivsem ja oskused kõrgemal tasemel?

Sa tegelikult tead või oled kuulnud, mis on Facebook Pixel code ja Facebook retargeting ehk remarketing, kuid sa ei oska seda ise täpselt kasutada. Tahaksid seda osata?

Facebook Remarketing taasturundus

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
10.11.2021 kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Kas Sinu Facebooki turundus ja reklaam võiks olla sama täpne?

Õpetame sulle, kuidas koostada üks hea Facebooki reklaam

Reklaam Facebookis ei ole lihtsalt pilt ja tekst ja üleskutse tegevusele. Näitame sulle, mida paljud teevad reklaamide juures valesti või lohakalt.

Toome sulle näiteid:

  • millised sõnad saavad rohkem reklaamides tähelepanu;
  • millised pildid saavad rohkem klikke;
  • kui pikad peaks olema reklaamtekstid;
  • mida peaks tekstid sisaldama.

Lisaks anname veel mõned väiksed nipid, mis aitavad reklaami vaataja tähelepanu suunata sinna, kuhu sul on vaja, et nad vaataksid.

Näitame, kuidas Facebook Pixel töötab ja õpetame, kuidas seda praktiliselt kasutada

Peamine probleem Facebooki reklaami tegemisel on see, et reklaame näidatakse võhivõõrastele või neile, kes ei tea sinu firmast midagi või neile, kellel puudub usaldus sinu firma vastu.

Anname sulle konkreetse õpetuse, kuidas ehitada üles süsteemne Facebooki reklaam, mis töötab pea iga firma puhul, kuid 80% turundajaid ja ettevõtjaid ei oska seda kasutada.

Koolitajad

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis jagab sulle väärt nippe FB reklaamikampaania planeerimiseks. Samuti ta juhendab sind, kuidas teha reklaami Facebookis targemalt.

Eve Keerus-Jusupov - koolitaja

Eve Keerus-Jusupov

Eve on vilunud koolitaja, kes aitab sul luua segmente ja seadistada FB Pixel’it. Eve silmad panevad särama numbrid, mis aitavad otsuseid teha.

Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

See ei ole tutvustava iseloomuga ega isutekitamise reklaami koolitus, vaid praktiline käed külge stiilis koolitus, kus tegeledki oma reklaamide koostamisega.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

Antud Facebooki reklaami koolitus on ainus Eestis, kus me tegeleme iga osalejaga ka eraldi. Näiteks enne koolitust aitame sul vajadusel lisada Facebook Pixel koodi ning peale koolitust võid julgelt küsida abi ilma, et keegi sinult iga liigutuse eest raha küsib.

NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.

Õppetöö korraldus

Mida me sulle konkreetselt siis õpetame?

Facebooki kampaania ja reklaami tegemine sisaldab palju tehnilisi nüansse, sellel koolitusel keskendume järgmiste oskuste omandamisele.

Tagasiside koolitusele

I OSA – Facebook Ads peamiste võimaluste kordamine

  • Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
  • Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
  • Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
  • Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
  • Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audience, Saved Audience ja Lookalike Audience.
  • Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
  • Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
  • Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.

II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused

  • Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
  • Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
  • Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.
  • Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.

Mida Facebooki reklaami koolitus sisaldab?

  • 3 kuud veebipõhist abi;
  • põhjalikke koolitusmaterjale;
  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.

Mida peaksid teadma, enne kui otsustad tulla?

Sul võiks olla varasem Facebooki reklaami tegemise kogemus, sest siis on sul lihtsam. Koolitusel me ei räägi sihtgrupi kirjeldamisest ega strateegiast, eesmärkidest ega statistikast. Selleks on meil eraldi Facebooki turunduskoolitus.

Osalemise tingimised

  • Pead olema ettevõtte Facebooki reklaamikonto haldur (admin).
  • Veebilehel peab eelnevalt olema lisatud Facebook Pixel kood (aitame vajadusel lisada).

Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi

Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
10.11.2021 kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Aare Rebban tagasiside



Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.
Facebooki reklaamikoolitus

Facebook ads tähendab paljude jaoks postituse Boost Post nupu kasutamist või paremal juhul reklaami tegemist huvide põhjal. Kas oled tulemustega rahul? Kas sooviksid, et sinu reklaam Facebookis oleks efektiivsem ja oskused kõrgemal tasemel?

Sa tegelikult tead või oled kuulnud, mis on Facebook Pixel code ja Facebook retargeting ehk remarketing, kuid sa ei oska seda ise täpselt kasutada. Tahaksid seda osata?

Facebook Remarketing taasturundus
Kas Sinu Facebooki turundus ja reklaam võiks olla sama täpne?

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
10.11.2021 kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Õpetame sulle, kuidas koostada üks hea Facebooki reklaam

Reklaam Facebookis ei ole lihtsalt pilt ja tekst ja üleskutse tegevusele. Näitame sulle, mida paljud teevad reklaamide juures valesti või lohakalt.

Toome sulle näiteid:

  • millised sõnad saavad rohkem reklaamides tähelepanu;
  • millised pildid saavad rohkem klikke;
  • kui pikad peaks olema reklaamtekstid;
  • mida peaks tekstid sisaldama.

Lisaks anname veel mõned väiksed nipid, mis aitavad reklaami vaataja tähelepanu suunata sinna, kuhu sul on vaja, et nad vaataksid.

Näitame, kuidas Facebook Pixel töötab ja õpetame, kuidas seda praktiliselt kasutada

Peamine probleem Facebooki reklaami tegemisel on see, et reklaame näidatakse võhivõõrastele või neile, kes ei tea sinu firmast midagi või neile, kellel puudub usaldus sinu firma vastu.

Anname sulle konkreetse õpetuse, kuidas ehitada üles süsteemne Facebooki reklaam, mis töötab pea iga firma puhul, kuid 80% turundajaid ja ettevõtjaid ei oska seda kasutada.

Anname tehnilist abi ka 3 kuud peale koolituse toimumist

Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

See ei ole tutvustava iseloomuga ega isutekitamise reklaami koolitus, vaid praktiline käed külge stiilis koolitus, kus tegeledki oma reklaamide koostamisega.

Antud Facebooki reklaami koolitus on ainus Eestis, kus me tegeleme iga osalejaga ka eraldi. Näiteks enne koolitust aitame sul vajadusel lisada Facebook Pixel koodi ning peale koolitust võid julgelt küsida abi ilma, et keegi sinult iga liigutuse eest raha küsib.

NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.

Mida me sulle konkreetselt siis õpetame?

Facebooki kampaania ja reklaami tegemine sisaldab palju tehnilisi nüansse, sellel koolitusel keskendume järgmiste oskuste omandamisele.

I OSA – Facebook Ads peamiste võimaluste kordamine

  • Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
  • Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
  • Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
  • Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
  • Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audience, Saved Audience ja Lookalike Audience.
  • Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
  • Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
  • Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.

II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused

  • Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
  • Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
  • Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.
  • Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.

Mida Facebooki reklaami koolitus sisaldab?

  • 3 kuud veebipõhist abi;
  • põhjalikke koolitusmaterjale;
  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.

Mida peaksid teadma, enne kui otsustad tulla?

Sul võiks olla varasem Facebooki reklaami tegemise kogemus, sest siis on sul lihtsam. Koolitusel me ei räägi sihtgrupi kirjeldamisest ega strateegiast, eesmärkidest ega statistikast. Selleks on meil eraldi Facebooki turunduskoolitus.

Osalemise tingimised

  • Pead olema ettevõtte Facebooki reklaamikonto haldur (admin).
  • Veebilehel peab eelnevalt olema lisatud Facebook Pixel kood (aitame vajadusel lisada).

Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi

Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.

Koolitajad

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis jagab sulle väärt nippe FB reklaamikampaania planeerimiseks. Samuti ta juhendab sind, kuidas teha reklaami Facebookis targemalt.

Eve Keerus-Jusupov - koolitaja

Eve Keerus-Jusupov

Eve on vilunud koolitaja, kes aitab sul luua segmente ja seadistada FB Pixel’it. Eve silmad panevad särama numbrid, mis aitavad otsuseid teha.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

Õppetöö korraldus

Tagasiside koolitusele

Aare Rebban tagasiside



Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
10.11.2021 kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.