Sotsiaalmeedia turundus – Facebooki koolitus

Kuidas turundada Facebookis

Facebooki koolitaja Merlis õpetab, kuidas turundada Facebookis

Koolitaja Merlise lubadus

Kuna osalejate arv on piiratud 10 inimesega, siis garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

Näiteks, kui sul on küsimus oma fännilehega või Facebooki reklaamiga või oled koostamas oma FB turundusstrateegiat või soovid nõu FB postituse kirjutamisel, siis Merlis annab sulle tagasisidet ning soovitusi.

NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.

Miks tulla sellele Facebooki koolitusele?

Saad teada, miks osad firmad saavad sealt kliente ja teised mitte. Mida nad teevad teisiti kui sina?

Pealegi, sotsiaalmeedia turundus ja Facebook on juba iga ettevõtte turundusplaanis ja kui sa püüad seda olukorda eirata, jätad internetis liikuva kliendi oma konkurentidele.

Antud Facebooki koolitus keskendub praktilistele oskustele, kus rõhuasetus sellel, kuidas Facebookis turundada ja kliente saada.

Millistest osadest koolitus koosneb?

Sotsiaalmeedia turundus ja selle võimalused – me oleme sotsiaalsed olevused ja meie üks vajadusi on suhtlusvajadus. Sinu tulevased kliendid suhtlevad sotsiaalmeedia keskkondades nagu Facebook, YouTube, Instagram jne.

Kui sina liigud samuti seal ja tegutsed sihikindlalt, siis toimib see kui vana hea suust suhu reklaam.

Kuidas seda teha ja milliseid võimalusi meile sotsiaalmeedia keskkonnad pakuvad? Sellele annab praktilise vastuse saabuv Facebooki koolitus.

Sisuturundusplaani loomine – mida postitada, millal ja kui tihti postitada – koolitusel teeme sisuturundusplaani üheks kuuks.

Facebooki fännilehe loomine – Õpime, kuidas teha kliendikeskset fännilehte ning teeme selle ka koolituse jooksul valmis. Saad täpselt teada, kust saab midagi muuta ja sättida.

Kampaania tegemine Facebookis – märksõnadeks on kampaania planeerimine, kampaania käivitamine, kampaania eesmärgid ja mõõdikud.

Reklaam Facebookis – Põhivõtted reklaami planeerimisel ja õige sihtgrupi sihtimine,

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas käib praktiliselt ettevõtte fännilehe loomine ja millele tähelepanu pöörata;
  • kuidas koostada sisustrateegiat ja kuidas seda praktiliselt ellu viia;
  • kuidas planeerida Facebookis reklaamikampaaniat;
  • kuidas teha reklaami ja millistest suurematest vigadest hoiduda.

Mida koolitus sisaldab:

  • põhjalikke ja detailseid materjale;
  • lõunasööki;
  • 3 kuud isiklikku veebiabi;
  • tasuta konsultatsiooni.

Kõik meie kliendid, kellele meeldivad KoduleheKoolitused Facebookis, saavad võimaluse osaleda aastas ühel meie pakutud koolitusel tasuta.

Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi

Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees.

NB! Sellist võimalust ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.

Koolituse aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Aeg: 19.11.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

NB! Kohti on vaid 10-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Aeg: 19.11.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

NB! Kohti on vaid 10-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Vaata Helle videotagasiside



Koolitaja

Merlis JusupovMerlis annab sulle väärt juhiseid Facebooki kampaania planeerimiseks. Samuti õpetab ja juhendab sind ka praktiliselt, kuidas teha fännilehte ning reklaami Facebookis.

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Aare Rebban tagasiside