
Facebook ads tähendab paljude jaoks postituse Boost Post nupu kasutamist või paremal juhul reklaami tegemist huvide põhjal. Kas oled tulemustega rahul? Kas sooviksid, et sinu reklaam Facebookis oleks efektiivsem ja oskused kõrgemal tasemel?
Sa tegelikult tead või oled kuulnud, mis on Facebook Pixel code ja Facebook retargeting ehk remarketing, kuid sa ei oska seda ise täpselt kasutada. Tahaksid seda osata?
Kas Sinu Facebooki turundus ja reklaam võiks olla sama täpne?
Õpetame sulle, kuidas koostada üks hea Facebooki reklaam
Reklaam Facebookis ei ole lihtsalt pilt ja tekst ja üleskutse tegevusele. Näitame sulle, mida paljud teevad reklaamide juures valesti või lohakalt.
Toome sulle näiteid:
- millised sõnad saavad rohkem reklaamides tähelepanu;
- millised pildid saavad rohkem klikke;
- kui pikad peaks olema reklaamtekstid;
- mida peaks tekstid sisaldama.
Lisaks anname veel mõned väiksed nipid, mis aitavad reklaami vaataja tähelepanu suunata sinna, kuhu sul on vaja, et nad vaataksid.
Näitame, kuidas Facebook Pixel töötab ja õpetame, kuidas seda praktiliselt kasutada
Peamine probleem Facebooki reklaami tegemisel on see, et reklaame näidatakse võhivõõrastele või neile, kes ei tea sinu firmast midagi või neile, kellel puudub usaldus sinu firma vastu.
Anname sulle konkreetse õpetuse, kuidas ehitada üles süsteemne Facebooki reklaam, mis töötab pea iga firma puhul, kuid 80% turundajaid ja ettevõtjaid ei oska seda kasutada.
Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.
See ei ole tutvustava iseloomuga ega isutekitamise reklaami koolitus, vaid praktiline käed külge stiilis koolitus, kus tegeledki oma reklaamide koostamisega.
OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner
Antud Facebooki reklaami koolitus on ainus Eestis, kus me tegeleme iga osalejaga ka eraldi. Näiteks enne koolitust aitame sul vajadusel lisada Facebook Pixel koodi ning peale koolitust võid julgelt küsida abi ilma, et keegi sinult iga liigutuse eest raha küsib.
NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.
Mida me sulle konkreetselt siis õpetame?
Facebooki kampaania ja reklaami tegemine sisaldab palju tehnilisi nüansse, sellel koolitusel keskendume järgmiste oskuste omandamisele.
Tagasiside koolitusele
I OSA – Facebook Ads peamiste võimaluste kordamine
- Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
- Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
- Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
- Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
- Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audience, Saved Audience ja Lookalike Audience.
- Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
- Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
- Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.
II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused
- Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
- Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
- Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.
- Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.
Mida Facebooki reklaami koolitus sisaldab?
- 3 kuud veebipõhist abi;
- põhjalikke koolitusmaterjale;
- ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
Mida peaksid teadma, enne kui otsustad tulla?
Sul võiks olla varasem Facebooki reklaami tegemise kogemus, sest siis on sul lihtsam. Koolitusel me ei räägi sihtgrupi kirjeldamisest ega strateegiast, eesmärkidest ega statistikast. Selleks on meil eraldi Facebooki turunduskoolitus.
Osalemise tingimised
- Pead olema ettevõtte Facebooki reklaamikonto haldur (admin).
- Veebilehel peab eelnevalt olema lisatud Facebook Pixel kood (aitame vajadusel lisada).
Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi
Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.
Koolituse info
Asukoht
Zoom Live koolitus
Hind
295 € + KM (354 €)
Aeg
04.04.2022 kell 09.30 – 15.30
Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi
Koolitusjärgne abi: 3 kuud
Registreeru koolitusele

Facebook ads tähendab paljude jaoks postituse Boost Post nupu kasutamist või paremal juhul reklaami tegemist huvide põhjal. Kas oled tulemustega rahul? Kas sooviksid, et sinu reklaam Facebookis oleks efektiivsem ja oskused kõrgemal tasemel?
Sa tegelikult tead või oled kuulnud, mis on Facebook Pixel code ja Facebook retargeting ehk remarketing, kuid sa ei oska seda ise täpselt kasutada. Tahaksid seda osata?

Kas Sinu Facebooki turundus ja reklaam võiks olla sama täpne?
Õpetame sulle, kuidas koostada üks hea Facebooki reklaam
Reklaam Facebookis ei ole lihtsalt pilt ja tekst ja üleskutse tegevusele. Näitame sulle, mida paljud teevad reklaamide juures valesti või lohakalt.
Toome sulle näiteid:
- millised sõnad saavad rohkem reklaamides tähelepanu;
- millised pildid saavad rohkem klikke;
- kui pikad peaks olema reklaamtekstid;
- mida peaks tekstid sisaldama.
Lisaks anname veel mõned väiksed nipid, mis aitavad reklaami vaataja tähelepanu suunata sinna, kuhu sul on vaja, et nad vaataksid.
Näitame, kuidas Facebook Pixel töötab ja õpetame, kuidas seda praktiliselt kasutada
Peamine probleem Facebooki reklaami tegemisel on see, et reklaame näidatakse võhivõõrastele või neile, kes ei tea sinu firmast midagi või neile, kellel puudub usaldus sinu firma vastu.
Anname sulle konkreetse õpetuse, kuidas ehitada üles süsteemne Facebooki reklaam, mis töötab pea iga firma puhul, kuid 80% turundajaid ja ettevõtjaid ei oska seda kasutada.
Anname tehnilist abi ka 3 kuud peale koolituse toimumist
Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.
See ei ole tutvustava iseloomuga ega isutekitamise reklaami koolitus, vaid praktiline käed külge stiilis koolitus, kus tegeledki oma reklaamide koostamisega.
Antud Facebooki reklaami koolitus on ainus Eestis, kus me tegeleme iga osalejaga ka eraldi. Näiteks enne koolitust aitame sul vajadusel lisada Facebook Pixel koodi ning peale koolitust võid julgelt küsida abi ilma, et keegi sinult iga liigutuse eest raha küsib.
NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.
Mida me sulle konkreetselt siis õpetame?
Facebooki kampaania ja reklaami tegemine sisaldab palju tehnilisi nüansse, sellel koolitusel keskendume järgmiste oskuste omandamisele.
I OSA – Facebook Ads peamiste võimaluste kordamine
- Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
- Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
- Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
- Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
- Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audience, Saved Audience ja Lookalike Audience.
- Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
- Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
- Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.
II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused
- Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
- Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
- Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.
- Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.
Mida Facebooki reklaami koolitus sisaldab?
- 3 kuud veebipõhist abi;
- põhjalikke koolitusmaterjale;
- ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
Mida peaksid teadma, enne kui otsustad tulla?
Sul võiks olla varasem Facebooki reklaami tegemise kogemus, sest siis on sul lihtsam. Koolitusel me ei räägi sihtgrupi kirjeldamisest ega strateegiast, eesmärkidest ega statistikast. Selleks on meil eraldi Facebooki turunduskoolitus.
Osalemise tingimised
- Pead olema ettevõtte Facebooki reklaamikonto haldur (admin).
- Veebilehel peab eelnevalt olema lisatud Facebook Pixel kood (aitame vajadusel lisada).
Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi
Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.
OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner
Tagasiside koolitusele
Koolituse info
Asukoht
Zoom Live koolitus
Hind
295 € + KM (354 €)
Aeg
10.11.2021 kell 09.30 – 15.30
Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)
Koolitusjärgne abi: 3 kuud