Avaleht/Koolitused/Sisuturunduse koolitus

Sisuturunduse koolitus

SisuturundusKuidas läbi veebilehe sisutekstide ja müügikirja kirjutamise saada internetist uusi kliente? Mida pead tegema, et sinu copywriting ja sisuturundus tõuseks järgmisele tasemele?

Miks su kodulehe sisu, tekstid ja müügikiri jätab külastaja külmaks?

Sina ja sinu meeskond on oma ala parimad spetsialistid ja te olete mõistnud, et sisuturundus aitab luua usaldust ning te olete loonud oma blogi, kuid sellest ei ole tuntavat kasu.

Te näete vaeva ja kirjutate regulaarselt uut sisu kodulehele ning isegi veebilehe liiklus näitab tõusutrende, kuid probleemiks on külastaja vähene lehel oldud aeg, passiivsus ja madal päringute või tehingute arv.

Mida peaks tegema, et kodulehe teksti koostamine oleks efektiivsem?

Me võime kirjutada ükskõik kui palju artikleid teemadest, mida me hästi valdame, kuid kui see on halvasti ülesehitatud ja kujundatud, siis ei hakka seda keegi lugemagi.

Saad omale checklisti, mille abil end kontrollida

Veebilehe sisu ja tekstide koostamisel on omad kindlad punktid, mida järgides saame kodulehe tekstid muuta kaasahaaravamaks. Blogiturundus on küll edasiviiv taktika, aga paraku paljud ei tea, kuidas muuta kodulehe tekst lugejale huvitavaks ja väärtuslikuks.

Mis on sisuturundus?

Sisuturundus on regulaarne väärtuse loomine oma sihtgrupile läbi erinevate sisuformaatide. Selgitame, mis formaadid on olemas ja kuidas sina saaksid neid tõhusalt rakendada. Olgu kohe öeldud, et sisuturundus ei ole ostetud reklaamtekstid, mille eesmärk on otsene müük.

Võida kodulehe tekstidega uusi kliente ja löö müügikirjaga tehingud lukku

Sellelt koolituselt saad häid ideid ja näiteid:

  • kuidas planeerida blogi või kodulehe sisu;
  • kuidas luua oma lugejaskonnale sisu, mida nad armastavad ja ootavad;
  • kuidas koostada ja kujundada artiklit või blogipostitust;
  • kuidas juhtida kodulehe külastajat sisu kaudu;
  • kuidas planeerida ja kirjutada tõhusat müügiteksti.

Tähelepanu! Tulemused tulevad ainult siis, kui oled järjepidev, sihid õigeid inimesi ja lood väärt sisu

Sisuturundus pole sprint, vaid maraton. Näiteks meil kulus kaks aastat selleks, et tänu järjepidevale blogimisele kasvaks kodulehe külastajate arv ja sissetulekud.

Vaata, kuidas mõjutas sisuturundus kodulehe liiklust ja sissetulekuid:

2012 – külastajaid kokku 3562; sissetulek Google otsingust 290 €

2013 – külastajaid kokku 9983; sissetulek Google otsingust 7017 €

Sisuturundus ja tulemused

Google Analytics annab tõestust – veebilehe esimesel tegevuskuul tuli Google kaudu külastusi kõigest 19, kuid 12 kuud hiljem täpselt samal ajal oli see 1139 külastajat. See liiklus kasvab pidevalt ja toob aina juurde rohkem kliente.

Olgu kohe lisatud, et see koolitus ei tee sinust copywriterit ega pane sind kirjutama müügitekste, mis tooksid kohe tehinguid. Hea copy ehk sisutekst tuleb kirjutaja sulest piisava harjutamise tulemusena. Sama kehtib ka müügikirja kirjutamise kohta. Aga häid nõuandeid, näiteid ja nippe saad koolituselt kindlasti.

Sisuturunduse koolitus koosneb 2 osast

I osa: sisuturunduse strateegia ja taktikad, artikli ning müügikirja koostamise võtted.

II osa: praktiline müügitekstide kirjutamine toodetele ja teenustele

Sisuturundus, kodulehe tekstide koostamine ja müügikirja kirjutamine

Sisuturundus ja strateegia – põgus ülevaade, kuidas näiteks artikliturundus, videoturundus ja blogiturundus mõjutavad sinu ja kodulehe tuntust ning positsioone otsimootorites. Kuidas ja millist turundusviisi kasutada maksimaalse tulemuse saamiseks? Pikemalt peatume blogi planeerimisel.

Kodulehe tekstide koostamine – kust leida häid ideid kirjutamiseks ja millest kirjutada? Väärtuspõhise artikli või blogipostituse ülesehitus alates pealkirjast lõpetades üleskutsega tegevusele. E-poe toote või kodulehel pakutava teenuse tutvustus ja selle sisu.

Müügikirja kirjutamine – kuna kõik saab alguse sinu sihtgrupist, siis alustame tema probleemide analüüsist. Käime samm-sammult läbi sisulised müügikirja kirjutamise etapid ning tutvume parimate müügitekstide näidetega.

Praktiline sisutekstide kirjutamine

Teenuse müügikirja koostamine – annan ette raamid, mille põhjal hakkad kohapeal kirjutama lahti oma konkreetse teenuse punkte müügikirja tarbeks.

E-poe tootekirjelduse kirjutamine – toon näiteid hästi kirjutatud e-poe tootetekstidest ning selgitan, kuidas oma toote omadused kirjutada lahti kliendi kasudeks.

Kohapeal peale igat plokki kontrollime ja arutame läbi tekstides tehtud vead ja tugevad küljed.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas koostada oma sisuturunduse strateegiat;
  • kuidas ehitada üles oma äriblogi, mis muudab külastajad klientideks;
  • kuidas käib veebilehe tekstide ja sisu koostamine;
  • millest algab ja mida sisaldab müügikirja kirjutamine;
  • kuidas kirjutada e-poe tootekirjeldust.

Mida koolitus sisaldab:

  • põhjalikke ja detailseid materjale;
  • lõunasööki;
  • 3 kuud isiklikku veebiabi sisuteksti või müügikirja koostamisel;
  • tasuta konsultatsiooni.

Kõik meie kliendid, kellele meeldivad KoduleheKoolitused Facebookis, saavad võimaluse osaleda aastas ühel meie pakutud koolitusel tasuta.

Koolitaja Merlise lubadus

Kuna osalejate arv on piiratud 8 inimesega, siis garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

Näiteks, kui oled oma kodulehe teksti valmis kirjutanud, siis Merlis loeb selle läbi ja annab sulle tagasisidet ning soovitusi.

Koolituse aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Aeg: 28.01.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Koolituse kogumaht – 6 tundi

NB! Kohti on vaid 8-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Aeg: 28.01.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Koolituse kogumaht – 6 tundi

NB! Kohti on vaid 8-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

Koolitaja

Merlis JusupovMerlis õpetab looma sisutekste ja kirjutama müügitekste. Ta annab sulle väärt nõuandeid ja nippe, kuidas saada sisuturundusest kasu.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Kelly tagasiside koolitusele

Merlis andis sisuturunduse koolitusel häid nippe, kuidas veebilehele tekste paigutada ja koostada nii, et lugeja tunneks huvi ja leiaks olulise info võimalikult lihtsalt. See oli suurepärane võimalus saada uusi teadmisi ning juba olemasolevaid organiseerida.

Evega õppisime GIMPi abil fotosid töötlema. Õppimise tempo oli täpselt paras ja vaid paari tunniga olid meil kõige olulisemad võtted selged. Kaasa saime ka väga põhjaliku materjali!
Kelly_Parker
Aitäh, Eve ja Merlis!
Kelly Parker
Eesti Rahvusraamatukogu
juhtiv spetsialist