Kuidas planeerida ja tellida uut kodulehte?

Praktilised nõuanded veebilehe tellijale või isetegijale 6-tunnisel koolitusel

Veebilehe tellimine ja hind

Uue kodulehe tellimine ja planeerimine on nagu majaprojekti koostamine

Kas oled planeerimas uut kodulehte? Tahad kohe alguses vältida suuri vigasid või et kodulehe tegemise hind ei kasvaks hiljem ootamatult kalliks?

Uue kodulehe planeerimine nõuab sinult piisavalt põhjalikku lähteülesannet, sest ainult nii läheb kodulehe tellimine või ise tegemine ladusamalt.

Mis kasu sina sellest koolitusest saad?

Oskad ennetada riske ja mõistad tööde mahukust ning keerukust paremini kui varem. Sellelt koolituselt saavad vastuseid nii need, kes soovivad ise omale luua kodulehte, kui ka need, kes ostavad kodulehe tegemise teenust sisse.

Muuhulgas saad teada:

  • Millist infot vajab kodulehe tegija ehk milleks sulle lähteülesanne?
  • Kas sul on õigus nõuda leppetrahvi kodulehe tegijalt?
  • Millal läheb sinu kodulehe hind liiga kalliks?

Kas sina vastutad kodulehe tellimise eest?

Pakkujaid, kes tahaksid sulle uut kodulehte teha, on palju. Sinu mure on selles, et kuidas selgitada nende seast välja usaldusväärne ja piisavalt pädev teenusepakkuja.

Sina, kui kodulehe tellija, ei pea teadma täpselt, milline sinu koduleht peab tulema,

kuid arvesta, et pakkuja peaks tahtma sult kindlasti küsida järgmist:

  • Mida peab uus koduleht teie jaoks tegema hakkama?
  • Mis tegevusi peavad külastajad lehel tegema?
  • Kes on uue kodulehe peamised kasutajad (sihtgrupid)?
  • Kas domeen ja veebimajutus on olemas (teenusepakkuja nimi)?
  • Mis valdkonnas te tegutsete ja kuidas teie äri töötab?
  • Kui on e-pood, siis kui palju tuleb tooteid?
  • Mis on olulisemad sisulehed ja kui palju sisulehti tuleb?
  • Kas on olemas logo, pildid ja graafika -/stiiliraamat?
  • Kas on tehtud ka märksõnade analüüs?
  • Kes peab tootma sisu ja pildid ning kes need optimeerib?
  • Kas on vaja lisada ja seadistada Google Analytics?
  • Kui mitu keelt tuleb sinu lehele?
  • Kas ja millised on võimalikud erirakendused või vajalikud programmeerimistööd?
  • jne.

Millest hakkab sõltuma sinu kodulehe hind?

Kõik sõltub sellest, kui palju sa teed ise ja mis töid kavatsed sisse osta. Ja just siin tekib kodulehe tellijal kõige rohkem üllatusi või vääriti mõistmisi.

Kuidas sina saaksid kodulehe hinda mõjutada:

  • Kas sul on olemas või kannad hoolt, et saaks olema, kogu pildimaterjal, mis läheks loodava sisuga kokku?
  • Kas igale sisulehele lood ise sellised tekstid, mis tegelikult ka sinu külastajat huvitaks? Kui mitmele lehele on vaja sisu toota?
  • Kas suudad ise teha iga sisulehe tehnilise SEO ja kas oskad kirjutada sisutekste nii sihtgrupi kui Google jaoks?
  • Kas logo on juba olemas ja kas üldine graafika on sul paigas või tuleb see alles välja mõelda?

Peale koolitust oled palju targem ning kodulehe tellimine ei ole enam nii hirmutav protsess. Tead täpsemalt, mida nõuda oma uuelt veebiarendajalt.

Vaata videot ja saad 10 soovitust, kuidas küsida hinnapakkumist

Samas õpid koolitusel, kuidas ise hakata looma oma kodulehe struktuuri ja kuidas suunata külastajat oma kodulehel ning kuidas panna sihtgrupp sinu lehel tegema soovitud tegevust.

Kas plaanid teha kodulehte ise?

Paljude jaoks on kodulehe tegemine justkui üks ettevõtmise küsimus, kuid kõige suurem probleem on see, et tahetakse kodulehte teha justkui enda jaoks.

Need, kellel puudub turunduslik taust ja varasem kodulehe tegemise kogemus, teevad endale just sellise kodulehe, mida nemad sooviksid, kuid ei oska arvestada lehe tegeliku kasutajate vajadustega.

Koolitusel õpid koostama veebilehe lähteülesannet ja sealhulgas:

  • Miks kodulehel peab olema mõõdetav eesmärk?
  • Sihtgrupi ootused ja nende mõistmise vajalikkus
  • Struktuuri loomine lähtuvalt kasutaja ootustest
  • Funktsionaalsuse võimalused ja vajalikkus
  • Külastaja suunamine soovitud tegevuse suunas
  • Kodulehe sisuvaadete koostamine
  • Sisu tootmine ja kodulehe optimeerimine rohujuure tasandil
  • Veebidisaini põhialused, mille vastu ei tohiks eksida
  • Aja planeerimine ja enda projekti juhtimine

Need ja mitmed teised küsimused saavad sulle selgeks ja sa hakkad mõistma, millist eeltööd sul tuleb tegelikult teha enne, kui hakkad looma kodulehte.

Kui sa tahad, et su koduleht oleks

  • läbimõeldud ja hästi planeeritud;
  • tegevusele või müügile optimeeritud;
  • kasutajasõbralik, lihtne ja loogiline;

siis tark on ennast harida ning ette valmistada, sest vastasel korral maksad oma vigade eest hiljem liiga kallist hinda.

Koolitaja Merlise lubadus sulle

Saad peale koolitust kuni 3 kuud küsida nõu oma uue veebilehe tellimise või planeerimise küsimustes.

Vajadusel saame kokku konsultatsiooni vormis ja arutame sinu küsimused üks ühele praktiliselt koos läbi.

See kõik on juba koolituse hinna sees. Kasuta kindlasti seda võimalust.

Boonuseks:

  • NB! Koolituselt saad kaasa lähteülesande küsimustiku ja koolituse materjalid.
  • Merlis vastab peale koolitust sinu küsimustele reeglina 24 tunni jooksul.

Koht, hind ja aeg

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Koolituse kestvus on 6 tundi: 30.03.2020 kell 09.30 – 15.00

Registreeru koolitusele varakult

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Koht, hind ja aeg

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Koolituse kestvus on 6 tundi: 30.03.2020 kell 09.30 – 15.00

Registreeru koolitusele

Koolitaja Merlis

Merlis JusupovMerlis on veebilehe planeerimise ja loomisega tegelenud aastast 2008. Saad temalt just sellist infot, mida vajad kodulehe tellimiseks ja tegemiseks kõige enam.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Summary
Koolitus
Service Type
Koolitus
Provider Name
KoduleheKoolitused,
Suur-Sõjamäe 10a,Ülemiste City,Tallinn-11415,
Telephone No.5354 1239
Area
Eesti
Description
Koolitusel õpid, kuidas käib kodulehe tellimine ja planeerimine. Saad teada, miks kodulehe tegemise hind on kallis või miks kahtlaselt odav. Uuri koolitust siit.