Koolitaja Merlise lubadus
Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.
Näiteks, kui sul on küsimus oma fännilehe osas või oled koostamas oma FB turundusstrateegiat või soovid nõu FB postituse kirjutamisel, siis Merlis annab sulle tagasisidet ning soovitusi.
NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.
Miks tulla sellele Facebooki koolitusele?
Saad teada, miks osad firmad saavad Facebookist kliente ja teised mitte. Mida nad teevad teisiti kui sina?
Pealegi sotsiaalmeedia turundus ja Facebook on juba iga ettevõtte turundusplaanis ja kui sa püüad seda olukorda eirata, jätad internetis liikuva kliendi oma konkurentidele.
Antud Facebooki koolitus keskendub praktilistele oskustele, kus rõhuasetus sellel, kuidas Facebookis turundada. Ühtlasi saad teada, miks ei piisa vaid regulaarsest postitamisest ja aktiivsest suhtlusest oma eesmärkide saavutamiseks.
Millistest osadest Facebooki turunduskoolitus koosneb?
Sotsiaalmeedia turunduse strateegia ja selle osad – strateegia sisaldab eesmärkide püstitamist, mõõdikute määramist, konkurentide analüüsi, sisuplaani, ühtset visuaali ja mitmeid teisi punkte. Turundamisel sotsiaalmeedias saavutad edu, kui oled läbi mõelnud ja kirja pannud kogu terviku. Saad kaasa oma ettevõtte/asutuse Facebooki turundusplaani koostamise juhendi.
Kahjuks ei tule tulemused üle öö, kuid sihikindel tegutsemine ja analüüs aitavad saavutada sinu eesmärke. Vaatame üle, kuidas planeerida aega sotsiaalmeedias turundamiseks.
Kuidas seda teha ja milliseid võimalusi on meil kasutada, sellele annab praktilise vastuse saabuv Facebooki koolitus.
Sisuturundusplaani loomine – mida postitada, millal ja kui tihti postitada – koolitusel teeme sisuturundusplaani üheks kuuks. Vaatame üle erinevad postituste liigid ja nende leviku ulatust mõjutavad faktorid ja millised on peamised Facebooki algoritmid. Teeme ajurünnaku, kuidas genereerida FB postituste teemasid. Koolitaja pakub omalt poolt 25+ näidet millest kirjutada.
Facebooki fännilehe loomine ja haldamine – õpime, kuidas teha kliendikeskset fännilehte ning teeme selle ka koolituse jooksul valmis. Saad täpselt teada, kust saab midagi muuta ja sättida.
Kampaania tegemine Facebookis – märksõnadeks on kampaania planeerimine, kampaania käivitamine, kampaania eesmärgid ja mõõdikud. Väikese ja suuremahulise kampaania erinevused.
Mis on koolituse tulemus?
Koolituse tulemusena tead ja oskad
OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner
- kuidas käib praktiliselt ettevõtte fännilehe loomine ja haldamine ning millele tähelepanu pöörata;
- kuidas koostada Facebooki turundusplaani ja kuidas seda praktiliselt ellu viia;
- kuidas teha väiksemamahulist kampaaniat ilma rahata;
- mida sisaldab endast suuremahulise kampaania planeerimine.
Mida Facebooki turunduskoolitus sisaldab?
- 3 kuud veebipõhist abi;
- põhjalikke koolitusmaterjale;
- ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
Tagasiside koolitusele
Mida tähendab, et sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi?
Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees.
NB! Sellist võimalust ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.
Koolituse info
Asukoht
Zoom Live koolitus
Hind
295 € + KM (354 €)
Aeg
31.10.2022 – kell 09.30 – 15.30
Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 ak. tundi
Praktilise töö osakaal – 3 ak. tundi
Õppe kogumaht – 6 ak. tundi
Koolitusjärgne abi: 3 kuud
Registreeru koolitusele
Koolitaja Merlise lubadus
Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.
Näiteks, kui sul on küsimus oma fännilehe osas või oled koostamas oma FB turundusstrateegiat või soovid nõu FB postituse kirjutamisel, siis Merlis annab sulle tagasisidet ning soovitusi.
NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.
Miks tulla sellele Facebooki koolitusele?
Saad teada, miks osad firmad saavad Facebookist kliente ja teised mitte. Mida nad teevad teisiti kui sina?
Pealegi sotsiaalmeedia turundus ja Facebook on juba iga ettevõtte turundusplaanis ja kui sa püüad seda olukorda eirata, jätad internetis liikuva kliendi oma konkurentidele.
Antud Facebooki koolitus keskendub praktilistele oskustele, kus rõhuasetus sellel, kuidas Facebookis turundada ja kliente saada. Ühtlasi saad teada, miks ei piisa vaid regulaarsest postitamisest ja aktiivsest suhtlusest oma eesmärkide saavutamiseks.
Millistest osadest Facebooki turunduskoolitus koosneb?
Sotsiaalmeedia turunduse strateegia ja selle osad – strateegia sisaldab eesmärkide püstitamist, mõõdikute määramist, konkurentide analüüsi, sisuplaani, ühtset visuaali ja mitmeid teisi punkte. Turundamisel sotsiaalmeedias saavutad edu, kui oled läbi mõelnud ja kirja pannud kogu terviku. Saad kaasa oma ettevõtte/asutuse Facebooki turundusplaani koostamise juhendi.
Kahjuks ei tule tulemused üle öö, kuid sihikindel tegutsemine ja analüüs aitavad saavutada sinu eesmärke. Vaatame üle, kuidas planeerida aega sotsiaalmeedias turundamiseks.
Kuidas seda teha ja milliseid võimalusi on meil kasutada, sellele annab praktilise vastuse saabuv Facebooki koolitus.
Sisuturundusplaani loomine – mida postitada, millal ja kui tihti postitada – koolitusel teeme sisuturundusplaani üheks kuuks. Vaatame üle erinevad postituste liigid ja nende leviku ulatust mõjutavad faktorid ja millised on peamised Facebooki algoritmid. Teeme ajurünnaku, kuidas genereerida FB postituste teemasid. Koolitaja pakub omalt poolt 25+ näidet millest kirjutada.
Facebooki fännilehe loomine ja haldamine – õpime, kuidas teha kliendikeskset fännilehte ning teeme selle ka koolituse jooksul valmis. Saad täpselt teada, kust saab midagi muuta ja sättida.
Kampaania tegemine Facebookis – märksõnadeks on kampaania planeerimine, kampaania käivitamine, kampaania eesmärgid ja mõõdikud. Väikese ja suuremahulise kampaania erinevused.
Mis on koolituse tulemus?
Koolituse tulemusena tead ja oskad
- kuidas käib praktiliselt ettevõtte fännilehe loomine ja haldamine ning millele tähelepanu pöörata;
- kuidas koostada Facebooki turundusplaani ja kuidas seda praktiliselt ellu viia;
- kuidas teha väiksemamahulist kampaaniat ilma rahata;
- mida sisaldab endast suuremahulise kampaania planeerimine.
Mida Facebooki turunduskoolitus sisaldab?
- 3 kuud veebipõhist abi;
- põhjalikke koolitusmaterjale;
- ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
Mida tähendab, et sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi?
Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees.
NB! Sellist võimalust ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.
OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner
Tagasiside koolitusele
Koolituse info
Asukoht
Zoom Live koolitus
Hind
295 € + KM (354 €)
Aeg
31.10.2022 – kell 09.30 – 15.30
Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)
Koolitusjärgne abi: 3 kuud