Internetiturunduse strateegia

Üks-ühele internetiturunduse koolitus, kus valmib 2 kuuga sinu internetiturunduse strateegia ja tegevusplaan, mida saad igapäevaselt kasutada

Kui sul puudub süsteem internetis turundamisel, siis on tulemused kaootilised või kehvapoolsed. Eriti vajalik on süsteemne tegutsemine väikeettevõtjatele, kellel tavaliselt pole raha internetiturundust teenusena sisse osta ja kellel pole samas aega seda ise õppida ja teha. Koolitusel paneme paika sinu tegevusplaani, millest kinni pidamine on jõukohane ja mahub sinu ajagraafikusse. Jõuad ka oma igapäevaste tööülesannetega tegeleda 🙂

Koolitusel osalejad ütlevad, et:

“Personaalsel internetiturunduse koolitusel saab “pilt selgeks”. Ei ole enam “pea laiali otsas” ja ei pea iga päev “tuld kustutama” ja mitmes suunas korraga jooksma. Kvartali/kuu/nädala plaan aitab joonel hoida ja väikeste sammudega saab turundus hoo sisse.”

Sul valmib 2 kuuga minu juhendamisel enda loodud internetiturunduse tegevusplaan, mida oskad ise täiendada, ellu viia ja tulemusi analüüsida. Luban sulle abi 12 kuud peale koolitust. Vastan sinu küsimustele 24 tunni jooksul.

Koolitus on praktiline ehk stiilis käed küljes kogu aeg. Selleks, et sinu internetiturunduse tegevusplaan saaks ikka valmis, tuleb sul teha ka kodutööd. Ja küsimuste korral küsida. Ära jää ootama järgmist koolituspäeva, vaid pane kohe küsimused teele. Küsimine näitab huvi ja huvi on kõige aluseks.

Koolituse info

Asukoht
Koolitus toimub Zoomis

Hind
1199 € + KM (1438,80€)

Aeg
2 kuud ( 6 x 3 tundi)

Vt täpsemat koolituspäevade jaotust allpool.

Koolituse kestvus
2 kuud (18 ak. tundi)
Auditoorse töö osakaal – 8 ak. tundi
Praktilise töö osakaal – 10 ak. tundi
Iseseisva töö osakaal – 72 ak. tundi
Õppe kogumaht – 90 ak. tundi

Koolitusjärgne abi: 1 aasta

Koolituse teemad

1. Internetiturunduse strateegia ja erinevad taktikad

Mis on need õiged taktikad sinu jaoks? Tutvustan põgusalt olemasolevaid ja esimese kohtumise lõpuks paneme paika järgmise 6 kuu üldplaani. Seame eesmärgi ja vaheetapid soovitud tulemuseni jõudmiseks. Saad kaasa valitud taktikate põhjad (täidetavad plaanid), mille täitmine ja millest kinni pidamine on edu aluseks.

Saad kaasa ka 400+ küsimust, millest saad valida enda jaoks vajalikud plokid ja millele vastamine aitab sul läbi mõelda ja koostada oma internetiturunduse tegevusplaani.

2. Sisuturundus

Sisu on kuningas. Sõnad on need, mis suunavad meid tegutsema või põhjustavad loobumist. Sõnu läheb vaja kodulehel ja reklaamides, e-poes ja uudiskirjas, täpsemalt öeldes pealkirjades, sissejuhatuses, sisus, reklaamitekstis, blogipostituses, e-kirjas, müügikirjas, tootetekstis jne.

Kuidas kirjutada pealkirja ja sisutekste?
Kuidas kirjutada reklaamteksti?
Kuidas kirjutada tooteinfot?
Kuidas kirjutada uudiskirja?

Saad kaasa põhjalikud materjalid, mis aitavad sul sisu kergemalt luua. Pean aga siinkohal rõhutama – harjutamine teeb meistriks.

Koolitaja

Eve Keer-Jusupov

Olen koolitanud üle 20 aasta ja kodulehe tegemine ning internetiturundus on südamelähedased teemad. Toetan ja motiveerin sind siis, kui vajad seda kõige enam.

Õppetöö korraldus

3. E-postiturundus

Saad kaasa e-postiturunduse sisuplaani ja arutame peamisi punkte:

  • Aeg (kuupäev, kell, nädalapäev)
  • Sisu (pealkiri, sisu, üleskutse tegevusele, eesmärk)
  • Sihtrühm (segment, list, grupp, silt, küsitlused)
  • Automatiseerimine (teekonnad, intervall, eesmärk)
  • Mõõdikud (avamised, klikkimised, käive, tulu, kulu)
  • Liidestused (koduleht, e-pood, Google Analytics, Facebook, Instagram, Google, Canva jne)

Põhirõhk koolitusel on Mailchimpi praktiline kasutamine. Töö listiga (segmendid, grupid ja sildid), uudiskirjade koostamine ja automatiseerimise teekonna koostamine.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

OÜ Collectiv on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri
lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal

4. Sotsiaalmeediaturundus

Oleme sotsiaalsed olendid ja ise oma toodet-teenust kiites ei mõju nii usaldusväärsena. Sotsiaalmeedia aitab viia olulise info meie sihtrühmani. Missuguses sotsiaalmeedia kanalis on sinu sihtrühm? On see Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn?

Siinkohal tulevad mulle vajadusel appi koostööpartnerid, kes aitavad sinu sotsiaalmeediturunduse kanalit töökorda seada. Siia kuulub sotsiaalmeedia sisuturunduse plaan, kui tegemist Facebookiga, siis reklaamiplaan, segmentide koostamine ja reklaamide koostamine. FB osas saad kaasa täiendavat videomaterjali.

Koolituse tulemus

Kui töötad aktiivselt ka peale koolituspäevi kaasa ja küsid julgelt küsimusi, siis:

  • valmib sinu internetiturunduse tegevusplaan;
  • oskad  ise plaani täiendada, ellu viia ja analüüsida.

5. Analüütika

Kuidas meil internetiturundusega läheb? Mis kanalid töötavad? Mida sihtrühm lehel teeb? Missuguste seadmetega või veebisirvijatega soovitud tegevusi tehakse? Missugune sisu kõnetab? Missugused maandumislehed töötavad? Mida inimesed veebilehel otsivad? Missugused reklaamid töötavad? Missuguse e-kirjaga tehti soovitud tegevusi? Jne, jne.

Keskendume Google Analytics 4 võimalustele ja seadistamisele. GA4 annab meile tagasisidet ja annab numbrite keeles soovitusi. Õpime neid numbreid lugema.

6. “Jooksvad küsimused”

Viimaseks plokiks olen jätnud nö “jooksvad küsimused” ehk teemad, mis vajavad veel selgitamist ja läbi rääkimist. Siin on Sinu kord – küsi ja ma vastan. Vaatame koos veel su internetiturunduse tegevusplaani üle ja annan tagasiside, mida saad veelgi paremini teha.

 

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas luua internetiturunduse tegevusplaani;
  • kuidas plaani täiendada, ellu viia ja analüüsida.

Oodatud tulemus

  • oled ise loonud juhendi abil internetiturunduse tegevusplaani.

Mida koolitus sisaldab?

  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks;
  • põhjalikke materjale;
  • ligipääsu e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
  • ligipääsu Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
  • veebiabi 1 aasta peale koolitust;
  • tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
  • tõendit.

Koolituse info

Asukoht
Koolitus toimub Zoomis. Saad koolituse salvestusi järele vaadata 2 aastat.

Hind
1199 € + KM (1438,80€)

Kestvus
2 kuud (6 x 3 tundi)

Koolitus toimub kokku lepitud ajal kord nädalas a 3 ak. tundi. Kokku 6 nädalat ehk 18 ak. tundi. Koolituspäevade vahel suhtleme e-kirja teel, kui vaja teeme täiendavaid Zoomi konsultatsioone. Eesmärgiks on valmis saada oma internetiturunduse tegevusplaan 2 kuuga.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.
Internetiturunduse strateegia

Üks-ühele internetiturunduse koolitus, kus valmib 2 kuuga sinu internetiturunduse strateegia ja tegevusplaan, mida saad igapäevaselt kasutada

Kui sul puudub süsteem internetis turundamisel, siis on tulemused kaootilised või kehvapoolsed.

Eriti vajalik on süsteemne tegutsemine väikeettevõtjatele, kellel tavaliselt pole raha internetiturundust teenusena sisse osta ja kellel pole samas aega seda ise õppida ja teha.

Koolitusel paneme paika sinu tegevusplaani, millest kinni pidamine on jõukohane ja mahub sinu ajagraafikusse. Jõuad ka oma igapäevaste tööülesannetega tegeleda 🙂

Koolitusel osalejad ütlevad, et:

“Personaalsel internetiturunduse koolitusel saab “pilt selgeks”. Ei ole enam “pea laiali otsas” ja ei pea iga päev “tuld kustutama” ja mitmes suunas korraga jooksma. Kvartali/kuu/nädala plaan aitab joonel hoida ja väikeste sammudega saab turundus hoo sisse.

Sul valmib 2 kuuga minu juhendamisel enda loodud internetiturunduse tegevusplaan, mida oskad ise täiendada, ellu viia ja tulemusi analüüsida. Luban sulle abi 12 kuud peale koolitust. Vastan sinu küsimustele 24 tunni jooksul.

Koolitus on praktiline ehk stiilis käed küljes kogu aeg. Selleks, et sinu internetiturunduse tegevusplaan saaks ikka valmis, tuleb sul teha ka kodutööd. Ja küsimuste korral küsida. Ära jää ootama järgmist koolituspäeva, vaid pane kohe küsimused teele. Küsimine näitab huvi ja huvi on kõige aluseks.

Soovin osaleda

Koolituse info

Asukoht
Koolitus toimub Zoomis

Hind
1199 € + KM (1438,80€)

Aeg
2 kuud ( 6 x 3 tundi)

Vt täpsemat koolituspäevade jaotust allpool.

Koolituse kestvus
2 kuud (18 ak. tundi)
Auditoorse töö osakaal – 8 ak. tundi
Praktilise töö osakaal – 10 ak. tundi
Iseseisva töö osakaal – 72 ak. tundi
Õppe kogumaht – 90 ak. tundi

Koolitusjärgne abi: 1 aasta

Koolitaja

Eve Keer-Jusupov

Olen koolitanud üle 20 aasta ja kodulehe tegemine ning internetiturundus on südamelähedased teemad. Toetan ja motiveerin sind siis, kui vajad seda kõige enam.

Õppetöö korraldus

Koolituse teemad

1. Internetiturunduse strateegia ja erinevad taktikad

Mis on need õiged taktikad sinu jaoks? Tutvustan põgusalt olemasolevaid ja esimese kohtumise lõpuks paneme paika järgmise 6 kuu üldplaani. Seame eesmärgi ja vaheetapid soovitud tulemuseni jõudmiseks. Saad kaasa valitud taktikate põhjad (täidetavad plaanid), mille täitmine ja millest kinni pidamine on edu aluseks.

Saad kaasa ka 400+ küsimust, millest saad valida enda jaoks vajalikud plokid ja millele vastamine aitab sul läbi mõelda ja koostada oma internetiturunduse tegevusplaani.

2. Sisuturundus

Sisu on kuningas. Sõnad on need, mis suunavad meid tegutsema või põhjustavad loobumist. Sõnu läheb vaja kodulehel ja reklaamides, e-poes ja uudiskirjas, täpsemalt öeldes pealkirjades, sissejuhatuses, sisus, reklaamitekstis, blogipostituses, e-kirjas, müügikirjas, tootetekstis jne.

Kuidas kirjutada pealkirja ja sisutekste?
Kuidas kirjutada reklaamteksti?
Kuidas kirjutada tooteinfot?
Kuidas kirjutada uudiskirja?

Saad kaasa põhjalikud materjalid, mis aitavad sul sisu kergemalt luua. Pean aga siinkohal rõhutama – harjutamine teeb meistriks.

3. E-postiturundus

Saad kaasa e-postiturunduse sisuplaani ja arutame peamisi punkte:

  • Aeg (kuupäev, kell, nädalapäev)
  • Sisu (pealkiri, sisu, üleskutse tegevusele, eesmärk)
  • Sihtrühm (segment, list, grupp, silt, küsitlused)
  • Automatiseerimine (teekonnad, intervall, eesmärk)
  • Mõõdikud (avamised, klikkimised, käive, tulu, kulu)
  • Liidestused (koduleht, e-pood, Google Analytics, Facebook, Instagram, Google, Canva jne)

Põhirõhk koolitusel on Mailchimpi praktiline kasutamine. Töö listiga (segmendid, grupid ja sildid), uudiskirjade koostamine ja automatiseerimise teekonna koostamine.

4. Sotsiaalmeediaturundus

Oleme sotsiaalsed olendid ja ise oma toodet-teenust kiites ei mõju nii usaldusväärsena. Sotsiaalmeedia aitab viia olulise info meie sihtrühmani. Missuguses sotsiaalmeedia kanalis on sinu sihtrühm? On see Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn?

Siinkohal tulevad mulle vajadusel appi koostööpartnerid, kes aitavad sinu sotsiaalmeediturunduse kanalit töökorda seada. Siia kuulub sotsiaalmeedia sisuturunduse plaan, kui tegemist Facebookiga, siis reklaamiplaan, segmentide koostamine ja reklaamide koostamine. FB osas saad kaasa täiendavat videomaterjali.

5. Analüütika

Kuidas meil internetiturundusega läheb? Mis kanalid töötavad? Mida sihtrühm lehel teeb? Missuguste seadmetega või veebisirvijatega soovitud tegevusi tehakse? Missugune sisu kõnetab? Missugused maandumislehed töötavad? Mida inimesed veebilehel otsivad? Missugused reklaamid töötavad? Missuguse e-kirjaga tehti soovitud tegevusi? Jne, jne.

Keskendume Google Analytics 4 võimalustele ja seadistamisele. GA4 annab meile tagasisidet ja annab numbrite keeles soovitusi. Õpime neid numbreid lugema.

6. “Jooksvad küsimused”

Viimaseks plokiks olen jätnud nö “jooksvad küsimused” ehk teemad, mis vajavad veel selgitamist ja läbi rääkimist. Siin on Sinu kord – küsi ja ma vastan. Vaatame koos veel su internetiturunduse tegevusplaani üle ja annan tagasiside, mida saad veelgi paremini teha.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas luua internetiturunduse tegevusplaani;
  • kuidas plaani täiendada, ellu viia ja analüüsida.

Oodatud tulemus

  • oled ise loonud juhendi abil internetiturunduse tegevusplaani.

Mida koolitus sisaldab?

  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks;
  • põhjalikke materjale;
  • ligipääsu e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
  • ligipääsu Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
  • veebiabi 1 aasta peale koolitust;
  • tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
  • tõendit.

Koolituse info

Asukoht
Koolitus toimub Zoomis. Saad koolituse salvestusi järele vaadata 2 aastat.

Hind
1199 € + KM (1438,80€)

Kestvus
2 kuud (6 x 3 tundi)

Koolitus toimub kokku lepitud ajal kord nädalas a 3 ak. tundi. Kokku 6 nädalat ehk 18 ak. tundi. Koolituspäevade vahel suhtleme e-kirja teel, kui vaja teeme täiendavaid Zoomi konsultatsioone. Eesmärgiks on valmis saada oma internetiturunduse tegevusplaan 2 kuuga.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

OÜ Collectiv on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri
lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal

Koolituse tulemus

Kui töötad aktiivselt ka peale koolituspäevi kaasa ja küsid julgelt küsimusi, siis:

  • valmib sinu internetiturunduse tegevusplaan;
  • oskad ise plaani täiendada, ellu viia ja analüüsida.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.