Internetiturunduse strateegia

Turunduskoolitus, mis aitab koostada Sinu järgmise aasta internetiturunduse tegevusplaani ja valida plaani teostamiseks vajaminevad müügimudelid.

Sinu mure seisneb selles, et sul puudub plaan?

Sa soovid, et müük internetis kasvaks, aga sa oled nagu tuletõrjuja või Hunt Kriimsilm, kes ei ole leidnud endale võtta aega, et mõelda ja kirja panna:Internetiturunduse strateegia ja kodulehe planeerimine

  • Kuidas leida internetist uusi kliente?
  • Kuidas koostada internetiturunduse strateegia ja plaan?
  • Kuidas ja kus teha reklaami ning turundust?

Targem on kohe lõpetada rahmeldamine ja raha kulutamine, kui sa ei tea täpselt, mida sa teed. Tule ja avasta, kuidas saavutada vähemaga rohkem ja kuidas saada internetis oma kodulehega paremaid äritulemusi.

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
17.01.2022 – kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 5 tundi
Praktilise töö osakaal – 1 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Suuremad põhjused, miks firmade müük ja reklaam internetis ei tööta

  1. Sinu toote või teenuse kvaliteet on madal.
  2. Sa ei tunne oma sihtgruppi piisavalt ega oska neid kõnetada (müüd valedele inimestele).
  3. Sinu kohtuleht ei tööta nii nagu klient seda ootaks.
  4. Sul puudub selge müügimudel.
  5. Vead reklaami, müügi ja turundusprotsessides ning nende eri etappides.
  6. Sul puudub plaan, eesmärk ja mõõdikud.
  7. Sa ei kontrolli ega katseta, kuidas sul läheb.

Võta tõsiselt ettevõtte internetiturunduse strateegiaplaani ja tee koduleht korda!

Kord ütles üks ettevõtlik ja lugupeetud härra, et interneti kaudu turundamine ei anna tulemusi ning see pole keskkond, kus seda saaks efektiivselt teha. Kui ka sina oled selle härraga ühte meelt ja ei tea, kuidas tuleks turundada ja teha müüki internetis, siis tule ja veendu, kuidas läbimõeldud internetiturunduse strateegia ja konkreetsed müügimudelid aitavad saavutada sinu ärilisi eesmärke.

Koolitaja

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis annab sulle väärt juhised eduka internetiturunduse strateegia koostamiseks. Samuti õpetab ja juhendab sind ka praktiliselt, kuidas luua praktilisi müügi ja reklaamimudeleid.

Väärt nõuanded ja näited on garanteeritud

Internetiturunduse strateegia ja müügimudelite koolitus on ettevõtjale huvitav, ent samas ka praktiline päev, kus saad kasulikke nõuandeid ja võtteid, mille kasutusele võtmine toob sulle uusi kliente.

See turunduskoolitus aitab sul pöörata tähelepanu õigetele asjadele turundamisel internetis. Saad kaasa põhjaliku konspekti.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

Koolituspäeva teemad:

I osa: 3 x 45 min

Internetiturunduse strateegia ja erinevad taktikad

  • internetiturunduse strateegia – punktid, mida kirja panna;
  • taktikate valik ja tegevusplaani koostamine;
  • ettevõtte äriidee;
  • olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid;
  • sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused;
  • teie unikaalsus, millega eristute teistest;
  • ettevõtte minapilt ja selle sobivus sihtgrupiga;
  • sotsiaalse meedia rakendamine;
  • videoturunduse võimalused;
  • otsimootoriturundus;
  • artikliturundus;
  • blogiturundus;
  • valdkonnapõhine koostöö ja ühised turundamise võimalused internetis;
  • tasuta vs tasuline reklaam internetis.

Õppetöö korraldus

Toome näiteid erinevatest taktikatest ja turundusmudelitest, mida ise kasutame ja millist kasu või kahju on need meile toonud.

Müügimudelid ja reklaam internetis

II osa: 3 x 45 min

Toome näiteid enda tehtud müügimudelitest ja tasuvusest.

  • Miks ja milline peab igas kanalis olema sõnum sihtgrupile?
  • Mida tuleks mõõta ja kuidas seda teha?
  • Ettevõtte unikaalsus – mis see võib olla ja miks sa seda vajad?
  • Milline peaks olema koduleht või maandumisleht, kuhu inimesi saadad?

Tagasiside koolitusele

  • Kuidas võita külastaja tähelepanu 10 sekundiga?
  • Miks peab külastajad panema tegutsema?
  • Miks peab pidevalt kodulehte testima ja arendama?
  • Müügimudelite ROI.
  • Käitumisharjumused internetis.
  • Kuidas luua usaldusväärsust internetis?

Boonuseks:

Kõik koolitusele registreerujad, kes avaldavad soovi, saavad koolituse käigus oma käimasoleva või lõpetatud reklaami või kodulehe kohta välkanalüüsi ehk konstruktiivset tagasisidet koolitajalt. Anna analüüsi soovist varakult märku, sest siis saan selle enne koolitust ette valmistada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas valida enda jaoks sobivad turunduskanalid internetis;
  • kuidas koostada lihtsamat internetiturunduse tegevusplaani;
  • kuidas leida ideid oma turunduse ja veebilehe efektiivsuse tõstmiseks;
  • milliseid müügimudeleid võiksid hakata katsetama;
  • kuidas mõõta oma müügimudelite tasuvust.

Mida koolitus sisaldab?

  • põhjalikke koolitusmaterjale;
  • 3 kuud veebipõhist abi;
  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
17.01.2022 – kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 5 tundi
Praktilise töö osakaal – 1 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

“Koolitus oli väga konkreetne ja asjalik! Sain kinnitust oma otsusele turundada interneti kaudu ning häid soovitusi seda targalt teha”.

Gilda Lindmaa
MTÜ Gilda Kunstilabor juhataja

“Seminari suure plussina võib välja tuua Eve ja Merlise nn juhtlõngade kätteandmist kõige olulisemate kodulehte puudutavate punktide osas, millega siis kodus edasi töötada. Eriti väärtuslikud olid just praktilised näpunäited ja nõuanded, mis olid piisavalt lihtsad ja arusaadavad ka nö tavainimesele”.

Merike Ilvest
Saaremaa Ettevõtluse Edendamise Sihtasutus

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.
Internetiturunduse strateegia

Turunduskoolitus, mis aitab koostada Sinu järgmise aasta internetiturunduse tegevusplaani ja valida plaani teostamiseks vajaminevad müügimudelid.

Sinu mure seisneb selles, et sul puudub plaan?

Sa soovid, et müük internetis kasvaks, aga sa oled nagu tuletõrjuja või Hunt Kriimsilm, kes ei ole leidnud endale võtta aega, et mõelda ja kirja panna:Internetiturunduse strateegia ja kodulehe planeerimine

  • Kuidas leida internetist uusi kliente?
  • Kuidas koostada internetiturunduse strateegia ja plaan?
  • Kuidas ja kus teha reklaami ning turundust?

Targem on kohe lõpetada rahmeldamine ja raha kulutamine, kui sa ei tea täpselt, mida sa teed. Tule ja avasta, kuidas saavutada vähemaga rohkem ja kuidas saada internetis oma kodulehega paremaid äritulemusi.

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
17.01.2022 – kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 5 tundi
Praktilise töö osakaal – 1 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Suuremad põhjused, miks firmade müük ja reklaam internetis ei tööta

  1. Sinu toote või teenuse kvaliteet on madal.
  2. Sa ei tunne oma sihtgruppi piisavalt ega oska neid kõnetada (müüd valedele inimestele).
  3. Sinu kohtuleht ei tööta nii nagu klient seda ootaks.
  4. Sul puudub selge müügimudel.
  5. Vead reklaami, müügi ja turundusprotsessides ning nende eri etappides.
  6. Sul puudub plaan, eesmärk ja mõõdikud.
  7. Sa ei kontrolli ega katseta, kuidas sul läheb.

Võta tõsiselt ettevõtte internetiturunduse strateegiaplaani ja tee koduleht korda!

Kord ütles üks ettevõtlik ja lugupeetud härra, et interneti kaudu turundamine ei anna tulemusi ning see pole keskkond, kus seda saaks efektiivselt teha. Kui ka sina oled selle härraga ühte meelt ja ei tea, kuidas tuleks turundada ja teha müüki internetis, siis tule ja veendu, kuidas läbimõeldud internetiturunduse strateegia ja konkreetsed müügimudelid aitavad saavutada sinu ärilisi eesmärke.

Väärt nõuanded ja näited on garanteeritud

Internetiturunduse strateegia ja müügimudelite koolitus on ettevõtjale huvitav, ent samas ka praktiline päev, kus saad kasulikke nõuandeid ja võtteid, mille kasutusele võtmine toob sulle uusi kliente.

See turunduskoolitus aitab sul pöörata tähelepanu õigetele asjadele turundamisel internetis. Saad kaasa põhjaliku konspekti.

Koolituspäeva teemad:

I osa: 3 x 45 min

Internetiturunduse strateegia ja erinevad taktikad

  • internetiturunduse strateegia – punktid, mida kirja panna;
  • taktikate valik ja tegevusplaani koostamine;
  • ettevõtte äriidee;
  • olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid;
  • sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused;
  • teie unikaalsus, millega eristute teistest;
  • ettevõtte minapilt ja selle sobivus sihtgrupiga;
  • sotsiaalse meedia rakendamine;
  • videoturunduse võimalused;
  • otsimootoriturundus;
  • artikliturundus;
  • blogiturundus;
  • valdkonnapõhine koostöö ja ühised turundamise võimalused internetis;
  • tasuta vs tasuline reklaam internetis.

Toome näiteid erinevatest taktikatest ja turundusmudelitest, mida ise kasutame ja millist kasu või kahju on need meile toonud.

Müügimudelid ja reklaam internetis

II osa: 3 x 45 min

Toome näiteid enda tehtud müügimudelitest ja tasuvusest.

  • Miks ja milline peab igas kanalis olema sõnum sihtgrupile?
  • Mida tuleks mõõta ja kuidas seda teha?
  • Ettevõtte unikaalsus – mis see võib olla ja miks sa seda vajad?
  • Milline peaks olema koduleht või maandumisleht, kuhu inimesi saadad?
  • Kuidas võita külastaja tähelepanu 10 sekundiga?
  • Miks peab külastajad panema tegutsema?
  • Miks peab pidevalt kodulehte testima ja arendama?
  • Müügimudelite ROI.
  • Käitumisharjumused internetis.
  • Kuidas luua usaldusväärsust internetis?

Boonuseks:

Kõik koolitusele registreerujad, kes avaldavad soovi, saavad koolituse käigus oma käimasoleva või lõpetatud reklaami või kodulehe kohta välkanalüüsi ehk konstruktiivset tagasisidet koolitajalt. Anna analüüsi soovist varakult märku, sest siis saan selle enne koolitust ette valmistada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas valida enda jaoks sobivad turunduskanalid internetis;
  • kuidas koostada lihtsamat internetiturunduse tegevusplaani;
  • kuidas leida ideid oma turunduse ja veebilehe efektiivsuse tõstmiseks;
  • milliseid müügimudeleid võiksid hakata katsetama;
  • kuidas mõõta oma müügimudelite tasuvust.

Mida koolitus sisaldab?

  • põhjalikke koolitusmaterjale;
  • 3 kuud veebipõhist abi;
  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.

Õppetöö korraldus

Koolitaja

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis annab sulle väärt juhised eduka internetiturunduse strateegia koostamiseks. Samuti õpetab ja juhendab sind ka praktiliselt, kuidas luua praktilisi müügi ja reklaamimudeleid.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

Tagasiside koolitusele

“Koolitus oli väga konkreetne ja asjalik! Sain kinnitust oma otsusele turundada interneti kaudu ning häid soovitusi seda targalt teha”.

Gilda Lindmaa
MTÜ Gilda Kunstilabor juhataja

“Seminari suure plussina võib välja tuua Eve ja Merlise nn juhtlõngade kätteandmist kõige olulisemate kodulehte puudutavate punktide osas, millega siis kodus edasi töötada. Eriti väärtuslikud olid just praktilised näpunäited ja nõuanded, mis olid piisavalt lihtsad ja arusaadavad ka nö tavainimesele”.

Merike Ilvest
Saaremaa Ettevõtluse Edendamise Sihtasutus

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
17.01.2022 – kell 09.30 – 15.30

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 5 tundi
Praktilise töö osakaal – 1 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.