Avaleht/Koolitused/Internetiturunduse strateegia | Müük ja reklaam internetis

Internetiturunduse strateegia koostamine ja müügimudelid

Turunduskoolitus, mis aitab koostada Sinu järgmise aasta internetiturunduse tegevusplaani ja valida plaani teostamiseks vajaminevad müügimudelid.

Sinu mure seisneb selles, et sul puudub plaan?

Sa soovid, et müük internetis kasvaks, aga sa oled nagu tuletõrjuja või Hunt Kriimsilm, kes ei ole leidnud endale võtta aega, et mõelda ja kirja panna:Internetiturunduse strateegia ja kodulehe planeerimine

  • Kuidas leida internetist uusi kliente?
  • Kuidas koostada internetiturunduse strateegia ja plaan?
  • Kuidas ja kus teha reklaami ning turundust?

Targem on kohe lõpetada rahmeldamine ja raha kulutamine, kui sa ei tea täpselt, mida sa teed. Tule ja avasta, kuidas saavutada vähemaga rohkem ja kuidas saada internetis oma kodulehega paremaid äritulemusi.

Suuremad põhjused, miks firmade müük ja reklaam internetis ei tööta

  1. Sinu toote või teenuse kvaliteet on madal.
  2. Sa ei tunne oma sihtgruppi piisavalt ega oska neid kõnetada (müüd valedele inimestele).
  3. Sinu kohtuleht ei tööta nii nagu klient seda ootaks.
  4. Sul puudub selge müügimudel.
  5. Vead reklaami, müügi ja turundusprotsessides ning nende eri etappides.
  6. Sul puudub plaan, eesmärk ja mõõdikud.
  7. Sa ei kontrolli ega katseta, kuidas sul läheb.

Võta tõsiselt ettevõtte internetiturunduse strateegiaplaani ja tee koduleht korda!

Kord ütles üks ettevõtlik ja lugupeetud härra, et interneti kaudu turundamine ei anna tulemusi ning see pole keskkond, kus seda saaks efektiivselt teha. Kui ka sina oled selle härraga ühte meelt ja ei tea, kuidas tuleks turundada ja teha müüki internetis, siis tule ja veendu, kuidas läbimõeldud internetiturunduse strateegia ja konkreetsed müügimudelid aitavad saavutada sinu ärilisi eesmärke.

Väärt nõuanded ja näited on garanteeritud

Internetiturunduse strateegia ja müügimudelite koolitus on ettevõtjale huvitav, ent samas ka praktiline päev, kus saad kasulikke nõuandeid ja võtteid, mille kasutusele võtmine toob sulle uusi kliente.

See turunduskoolitus aitab sul pöörata tähelepanu õigetele asjadele turundamisel internetis. Saad kaasa põhjaliku konspekti.

Koolituspäeva teemad:

I osa: 3 x 45 min

Internetiturunduse strateegia ja erinevad taktikad

  • internetiturunduse strateegia – punktid, mida kirja panna;
  • taktikate valik ja tegevusplaani koostamine;
  • ettevõtte äriidee;
  • olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid;
  • sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused;
  • teie unikaalsus, millega eristute teistest;
  • ettevõtte minapilt ja selle sobivus sihtgrupiga;
  • sotsiaalse meedia rakendamine;
  • videoturunduse võimalused;
  • otsimootoriturundus;
  • artikliturundus;
  • blogiturundus;
  • valdkonnapõhine koostöö ja ühised turundamise võimalused internetis;
  • tasuta vs tasuline reklaam internetis.

Toome näiteid erinevatest taktikatest ja turundusmudelitest, mida ise kasutame ja millist kasu või kahju on need meile toonud.

Müügimudelid ja reklaam internetis

II osa: 3 x 45 min

Toome näiteid enda tehtud müügimudelitest ja tasuvusest.

  • Miks ja milline peab igas kanalis olema sõnum sihtgrupile?
  • Mida tuleks mõõta ja kuidas seda teha?
  • Ettevõtte unikaalsus – mis see võib olla ja miks sa seda vajad?
  • Milline peaks olema koduleht või maandumisleht, kuhu inimesi saadad?
  • Kuidas võita külastaja tähelepanu 10 sekundiga?
  • Miks peab külastajad panema tegutsema?
  • Miks peab pidevalt kodulehte testima ja arendama?
  • Müügimudelite ROI.
  • Käitumisharjumused internetis.
  • Kuidas luua usaldusväärsust internetis?

Boonuseks:

Kõik koolitusele registreerujad, kes avaldavad soovi, saavad koolituse käigus oma käimasoleva või lõpetatud reklaami või kodulehe kohta välkanalüüsi ehk konstruktiivset tagasisidet koolitajalt. Anna analüüsi soovist varakult märku, sest siis saan selle enne koolitust ette valmistada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas valida enda jaoks sobivad turunduskanalid internetis;
  • kuidas koostada lihtsamat internetiturunduse tegevusplaani;
  • kuidas leida ideid oma turunduse ja veebilehe efektiivsuse tõstmiseks;
  • milliseid müügimudeleid võiksid hakata katsetama;
  • kuidas mõõta oma müügimudelite tasuvust.

Koolituse koht, aeg ja hind

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Aeg: 23.01.2019 kell 9.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 5 tundi
Praktilise töö osakaal – 1 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi

Hind: 295 € + KM (354 €)


Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Koht, aeg ja hind

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Aeg: 23.01.2019 kell 9.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 5 tundi
Praktilise töö osakaal – 1 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi

Hind: 295 € + KM (354 €)


Koolitaja

Merlis JusupovMerlis annab sulle väärt juhised eduka internetiturunduse strateegia koostamiseks. Samuti õpetab ja juhendab sind ka praktiliselt, kuidas luua praktilisi müügi ja reklaamimudeleid.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Arvamused koolituse kohta

“Koolitus oli väga konkreetne ja asjalik! Sain kinnitust oma otsusele turundada interneti kaudu ning häid soovitusi seda targalt teha”.

Gilda Lindmaa
MTÜ Gilda Kunstilabor juhataja

“Seminari suure plussina võib välja tuua Eve ja Merlise nn juhtlõngade kätteandmist kõige olulisemate kodulehte puudutavate punktide osas, millega siis kodus edasi töötada. Eriti väärtuslikud olid just praktilised näpunäited ja nõuanded, mis olid piisavalt lihtsad ja arusaadavad ka nö tavainimesele”.

Merike Ilvest
Saaremaa Ettevõtluse Edendamise Sihtasutus