Internetiturundus ja kodulehe tegemine (WordPressi koolitus)

Koolitus kestab 9 päeva ja teemad on: veebilehe planeerimine, internetiturunduse strateegia koostamine, sisuturundus, kodulehe ja/või e-poe tegemine ning kodulehe analüütika ja optimeerimine otsimootoritele (SEO).

Mis kasu sa sellest koolitusest saad?

Internetiturunduse koolitusel keskendud oma veebilehe loomisele ja alustad lihtsama internetiturunduse strateegia koostamisega.

Sul valmib koolitajate juhendamisel enda loodud koduleht ning sa oskad seda ise hallata. Garanteerime sulle koolitusjärgset abi 12 kuud peale koolitust. Vastame sinu küsimustele 24 tunni jooksul.

Koolitus on praktiline ja uut infot tuleb sulle palju. Saad selged juhised, kuidas oluliste tegevustega alustada ja kuidas õpitud teadmisi kasutada. Teeme vajalikud tegevused praktikas läbi.

Koolituse info

Asukoht
Auditoorsed koolitused on Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) ja online koolitused toimuvad Zoomis

Hind
990 € + KM (1188 €)

Aeg
16.01.2023 – 10.03.2023.

Vt täpsemat koolituspäevade jaotust allpool.

Koolituse kestvus
9 päeva (54 ak. tundi)
Auditoorse töö osakaal – 20 ak. tundi
Praktilise töö osakaal – 34 ak. tundi
Iseseisva töö osakaal – 62 ak. tundi
Õppe kogumaht – 116 ak. tundi

Koolitusjärgne abi: 1 aasta

NB! Koolitusele pääseb ainult kuni 12 inimest, sest siis jõuame tegeleda igaühega ka individuaalselt.

Mida koolituse hind sisaldab?

  • värskeima ja kompaktse sõna-sõnalise konspekti ehk eesti keelse WordPressi õpiku paberkandjal (väärtus 43€);
  • ligipääsu kodulehe/e-poe tegemise e-koolitusele üheks aastaks;
  • ligipääsu e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
  • ligipääsu Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
  • eesmärgipärase veebilehe või e-poe loomiseks kodulehe kujunduse (template, mall) (väärtus kuni 60€);
  • tasulisi pluginaid (Gravity Forms – hinnapäringu, tagasiside, kontaktivormi või tellimisvormi loomiseks, WP Rocket – veebilehe kiirendamiseks, WPML – mitmekeelse veebilehe loomiseks) – väärtus 135€;
  • vabalt valitud domeeni 1 aastaks (väärtus umbes 10 €);
  • 1-aastaks veebimajutuse (väärtus umbes 70 €);
  • veebilehe loomise perioodiks tasuta veebimajutuse. Aitan hiljem veebilehe üle tõsta oma domeenile.
  • 12 kuud veebiabi ja personaalseid 2-tunniseid konsultatsioone. Seega kui pärast koolitust oma veebilehte arendad ja tekib küsimus, siis tead, et on olemas koht, kust abi saada.

Internetiturunduse ja kodulehe tegemise
koolituse kava

Kodulehe planeerimine ja lähteülesande koostamine

Koolitusel on osalejatel sagedane küsimus: “Kuidas teha kodulehte, mis müüks?”

Oma kodulehe planeerimise protsessis arutame sinuga koos läbi kõik olulisemad kodulehe detailid, mis aitavad kaasa sinu kodulehe eesmärkide saavutamisele. Ühtegi kodu ei hakata ehitama ilma korraliku projektita ja nii ka sinu koduleht vajab läbimõeldud lähteülesannet enne kui veebilehte looma hakkad.

Peamised teemad:

  • alustava veebilehe looja suurimad väljakutsed;
  • kodulehe eesmärgid ja mõõdikud:
  • konkurentide analüüs;
  • sihtgrupi vajaduste analüüs;
  • SWOT analüüs;
  • kasutaja ootused struktuurile, sisule ja visuaalile;
  • kasutaja teekonnad ja sisukaardid;
  • vead, mida vältida oma kodulehe loomisel.

Koolitajad

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis on põhjalik ning nõudlik sinu veebilehe lähteülesande, sisu ja veebiturunduse teemadel. Koolitusel vastutab ta eesmärkide ja tegevusplaani koostamise eest.

Eve Keerus-Jusupov - koolitaja

Eve Keerus-Jusupov

Eve on suurte kogemustega koolitaja, kes paneb oma rahuliku ja humoorika õpetamisstiiliga isegi kõige kartlikumad arvutikasutajad kodulehte tegema. Eve aitab sind tehnilistes küsimustes.

Õppetöö korraldus

Internetiturunduse tegevusplaani ja müügimudelite koostamine

Sageli arvatakse, et teen kodulehe valmis ja kohe hakkavad külastajad saabuma ning läheb suureks osturalliks. Paraku on kodulehe tegemine vaid jäämäe tipp, mis välja hakkab paistma.

Käsitlusele tulevad näiteks sellised küsimused:

  • millistes kanalites liiguvad minu potentsiaalsed kliendid ja kuidas nendeni jõuda;
  • kuidas teha kodulehte, mis oleks otsingumootoritele hästi leitav;
  • milliseid taktikaid kasutada lühiajaliste/pikemate eesmärkide saavutamisel;
  • missugused on töötavad müügimudelid;
  • tegevusplaan internetis turundamiseks ehk veebiturundus.

Peamised teemad:

  • ettevõtte äriidee;
  • olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid;
  • sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused;
  • unikaalsus, millega eristuda teistest;
  • ettevõtte minapilt ja selle sobivus sihtgrupiga;
  • videoturunduse võimalused;
  • otsimootoriturundus;
  • artikliturundus;
  • blogiturundus;
  • sotsiaalmeediaturundus;
  • valdkonnapõhine koostöö ja ühised turundamise võimalused internetis;
  • tasuta vs tasuline reklaam internetis ning näiteid müügimudelitest;
  • suur pilt, taktikate valik ja tegevusplaani koostamine iseseisvalt kodus etteantud juhendi abil.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

OÜ Collectiv on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri
lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal

Sisuturundus ja müügitekstide koostamine

Sisu on ainuke põhjus, miks külastajad tulevad sinu kodulehele ikka ja jälle tagasi. See on turundusviis, mis on üks odavamaid, kuid kasumlikumaid võimalusi internetis eesmärkide täitmiseks. Sisu planeerimine, tootmine ja levitamine nõuab süsteemi ja järjepidevust. Sellel koolitusel saad praktilisi nõuandeid, kuidas ise seda kõike teha.

Müügitekstide koostamine

Peamised teemad on sihtrühma kohta kliendiprofiili kaardi koostamine, blogipostituse kirjutamine, teenuse müügikirja koostamine ja e-poe tootekirjelduse kirjutamine.

Peamised teemad:

  • kliendipersoona kui dokumendi osade tutvustus;
  • kodulehe ja blogi sisu planeerimine (sisuturundusplaan);
  • lugeja juhtimine sisu abil;
  • teenuse ja toote müügiteksti loomise alused;
  • neuroturunduse võtted müügitekstide loomisel:
  • müügitekstide kirjutamine.

Kodulehe tegemine

Koolitusel õpid, kuidas teha kodulehte sisuhaldustarkvaraga WordPress päris esimestest sammudest lõpetades edevate pluginate ja moodulite lisamisega. Vahepeale jäävad aga näiteks järgmised teemad:

  • kuidas ja millest alustada WordPressi kodulehe ülesseadmist – domeen, veebimajutus, sisuhaldustarkava, vajalikud programmid, WordPressi turvalisuse tagamine;
  • WordPressi seadistamine;
  • avalehe loomine ja sisulehtede loomine, piltide, videode, dokumentide ning helifailide lisamine;
  • linkide loomine (sisemised ja välised lingid);
  • menüüde ja lisamenüüde loomine;
  • rubriigid, sildid, postitused, kommentaarid, lehed;
  • veebilehe optimeerimine otsimootoritele ja sidumine veebianalüütika programmiga Google Analytics;
  • e-poe loomine – e-poe seadistamine, kategooriate ja toodete lisamine, ostuprotsessi seadistamine, makse- ja tarnelahenduste lisamine, PDF-arved jne;
  • vajaminevate pluginate lisamine ja seadistamine;
  • WordPressiga tehtud kodulehe varundamine ja uuendamine.

Veebilehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika

Õpid tundma ja kasutama kodulehe statistikaprogrammi Google Analytics, et sul oleks selge pilt, mis kodulehel toimub, mida külastajad seal teevad, mis neid huvitab jne. Kui sa ei oma kodulehel toimuvast selget pilti, siis kobad pimeduses ega oska teha ei analüüsi, järeldusi ega võtta vastu edasiviivaid otsuseid. Käsitletavateks teemadeks on ka veebilehe külastajate segmenteerimine, kohandatud aruanded ja töölaud.

Õpid oma veebilehte tehniliselt tegema leitavaks oma sihtgrupile otsimootorites.

Peamised teemad:

  • Google Analyticsi seadistamine ja haldamine;
  • veebiliikluse analüüs (aruanded, segmendid, töölauad ja eesmärgid);
  • kodulehe tehniline tervis ja selle mõju Google otsingutulemustele;
  • kodulehe sisene ja väline optimeerimine;
  • töö SEO by Yoast plugina abil.

Oma kodulehe tegemine

Tegeled koolitaja juhendamisel oma kodulehega. See tähendab, et kui sul on küsimus, siis koolitaja aitab sinu tehnilised probleemid kohe lahendada.

Digiturunduse koolitus checklisti stiilis

See koolituspäev on sinu jaoks justkui kordamine enne eksamit. Koolitajad käivad nö checklisti stiilis läbi nii kodulehe kui ka digiturundusplaani olulised nüansid. Sinu ülesanne on kontrollida, kas sa oled olulised punktid täitnud ja teinud õigesti.

Sisuliselt korratakse läbitud koolituspäevade teemad tähtsaimate detailide lõikes (v. a. sotsiaalmeedia punkt).

  • Kodulehe optimeerimine ehk SEO ja SEM – põhjused, miks sinu koduleht ei tule Googles hästi välja.
  • Veebilehe külastaja ehk sinu tulevane klient – põhjused, miks nad sinult ei osta.
  • Avaleht ehk väärtuse kommunikeerija – põhjused, miks lehe külastaja ei saa pakutavast 5 sekundiga aru.
  • Kodulehe turvalisus – turvameetmed, mis peaks olema kasutusele võetud.
  • Veebilehe tehniline pool ja kiirus – mis tuleks kodulehe tervise juures üle kontrollida ja miks.
  • Kodulehe sidumine vajalike rakendustega – milliseid mõõtmiseks ja turundamiseks vajalike rakendusi kasutada.
  • E-pood – mis viib külastaja tehinguni ja mis neid takistab ostmast.
  • Blogi – mis on need detailid, mis aitavad sinu sisu paremini levitada ja tarbida.
  • Veebianalüütika ehk Google Analytics – mida sa peaksid tegelikult mõõtma.
  • Digiturunduse plaan – kas oled olulised eesmärgid, tegevused ja mõõdikud kirja pannud?
  • Sotsiaalmeedia plaan ja Facebooki reklaam – mis võimalused tuleks kindlasti ära kasutada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas koostada veebilehe lähteülesannet;
  • kuidas kasutada erinevaid internetiturunduse taktikaid;
  • missugused on töötavad müügimudelid;
  • kuidas koostada oma sisuturunduse plaani, müügiteksti ja blogipostitust;
  • kuidas koostada e-poe tootekirjeldusi;
  • kuidas luua ja hallata oma veebilehte ja/või e-poodi;
  • kuidas optimeerida oma veebilehte otsimootoritele ja analüüsida veebilehe liiklust.

Oodatud tulemus internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolituselt

  • oled ise loonud juhendi abil kodulehe lähteülesande;
  • valmib sinu valitud kujundusega koduleht;
  • oled teinud algust lihtsa tegevusplaani koostamisega internetis turundamiseks;
  • haldad iseseisevalt sisuhaldustarkvaraga WordPress enda loodud kodulehte;
  • nimetad peast tähtsamaid digiturunduse mõõdikuid ja oled seadistanud veebilehe eesmärgid Google Analyticsis.

NB! Osalejad, kes koolituseperioodil lehte live ei tõsta, saavad tõendi digitaalsel kujul. Peale veebilehe live tõstmist, väljastame tunnistuse paberkandjal. Kui osaleja tõstab lehe üle koolituse viimasel päeval, siis saab kohe tunnistuse.

Mida koolitus sisaldab?

  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
  • veebilehe kujundust (väärtus kuni 60€);
  • WordPressi õpikut paberkandjal (väärtus 43€);
  • tasulisi pluginaid (Gravity Forms, WP Rocket, WPML – väärtus 135€);
  • tasuta veebimajutust harjutamiseks;
  • veebiabi 1 aasta peale koolitust;
  • tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
  • detailseid materjale;
  • vabalt valitud domeen 1 aastaks;
  • 1-aastaks veebimajutust (väärtus 70 €);
  • tunnistust.

Koolituste toimumisajad

Zoom 6 = Zoom Live koolitus kell 9.30 – 15.30

16.01 – Kodulehe planeerimine – Zoom (6)
23.01 – Internetiturunduse strateegia – Zoom (6)
30.01 – Sisuturundus – Zoom (6)
06.02 – WordPress (1. päev) – Zoom (6)
20.02 – WordPress (2. päev) – Zoom (6)
22.02 – WordPress (3. päev) – Zoom (6)
06.03 – Oma kodulehe tegemine – Zoom (6)
13.03 – Google Analytics ja SEO – Zoom (6)
20.03 – Digiturunduse koolitus – Zoom (6)

Koolituse tulemus

Kui töötad aktiivselt ka peale koolituspäevi kaasa ja küsid julgelt küsimusi, siis:

  • valmib sinu valitud kujundusega koduleht või e-pood;
  • oskad oma veebilehte otsimootoritele optimeerida;
  • suudad ise hallata oma veebilehte.

Koolituse tagasiside



Andres Siitani tagasiside

Sain väga palju vajalikke teadmisi lehtede tegemise osas. Analüütika peensustest ei teadnud ma enne suurt midagi. Vaadata ainuüksi, kui mitu klikki su leht saanud on, ei anna peaaegu üldse vajalikku infot. Analüütika on hästi põnev ja oluline valdkond – palju uurimist, õppimist ja harjutamist. SEO oli minu jaoks natuke segane ja tundus keeruline. Selles osas sain palju selgust.

Koolitus andis minu jaoks palju vastuseid küsimustele, kuid eelkõige oli mul kasu struktuuri tekkimisest. Tekkis justkui mingi redel, mille pulkade vahed tuleb küll ise ületada, aga vähemalt on teada ja näha, kust järgmisena kinni võtta.

Uutele osalejatele soovitan varuda palju aega, et ka koolituspäevade vahel materjal põhjalikult läbi töötada ja enda jaoks küsimusi tekitada.

Andres Siitan
http://www.asartists.com/

“Aitäh head koolitajad Eve ja Merlis, olen koolituse käigus kogenud teie professionaalseid oskusi ja nägijamaks saanud valdkonnas, mida kardan, saanud tunda innustust ja inimlikkuse määra. Aitäh, olete erilised koolitajad, kes hoolivad ja toetavad ettevõtlust moel, mis ületab kindlasti seda piiri, mida peetakse tavaliseks.”
Eha Kägu

“Kuna nii mitmeteski teemades (AdWords, e-posti turundus, FB) on vajalik minna peendetailsusteni välja, siis tuleb mul endale tunnistada, et detailsus ei ole minu kõige tugevam külg. Koolitus andis mulle väga tugeva põhja selleks, et oma uuel positsioonil teha õigeid otsuseid – veeb on üks peamine müügikanal, mida arendama hakata.”
Tanel Lassik
“Igal hetkel oli tunda, et Eve on omas asjas “väga kodus” (CMS – seest ja väljas, alt ja ülevalt eest ja tagant,) ning Merlis jälle omas asjas (otsimootoriturundus, sotsiaalmeediaturundus, õige veebilehe lähteülesande püstitamine).”
Margit Meius

Tagasiside koolitusele – Riina Luik


Mai arvamus koolitusest

Miks oli koolitust vaja?
Soovisin leida uut väljundit ning kodulehtede tegemine tundus olevat hea võimalus endale valitud ajal ja kohas töötada.

Kuidas tulemusega rahule jäite?
Jäin tulemusega väga rahule. Lisaks sellele, et koolitusel anti selgelt ja ülevaatlikult edasi kogu lubatud teemadering, olen väga tänulik, et koolitajad raatsivad jagada ka väikseid nippe ja tutvustavad eelkõige just tasuta kasutamiseks olevaid võimalusi, et saavutada hea tulemus.

Koolituse raames pakutav tugi pika perioodi vältel on uskumatu lisaväärtus ning Eve vastab alati põhjalikult ja kiiresti. Suurepärane kliendisõbralikkus ja hoolitsus! Loomulikult juurde veel tehniline kompetentsus ning ääretult meeldiv õhkkond ja hea suhtumine kõikidesse osalejatesse.

Mida teistele soovitate enne koolitusele tulekut?
Soovitan põhjalikumalt välja mõelda, mida ja miks tegema hakata, et koolituse alguses saaks juba oma kodulehe tegemisega kätt hakata harjutama.

Mai Kartau

Koolituse info

Koht: Zoom Live

Hind: 990 € + KM (1188 €)

Koolituse kestvus on 9 päeva (54 ak. tundi)
Auditoorse töö osakaal – 20 ak. tundi
Praktilise töö osakaal – 34 ak. tundi
Iseseisva töö osakaal – 62 ak. tundi
Õppe kogumaht – 116 ak. tundi

Koolituse kuupäevad

Zoom 6 = Zoom Live koolitus kell 9.30 – 15.30

16.01 – Kodulehe planeerimine – Zoom (6)
23.01 – Internetiturunduse strateegia – Zoom (6)
30.01 – Sisuturundus – Zoom (6)
06.02 – WordPress (1. päev) – Zoom (6)
20.02 – WordPress (2. päev) – Zoom (6)
22.02 – WordPress (3. päev) – Zoom (6)
06.03 – Oma kodulehe tegemine – Zoom (6)
13.03 – Google Analytics ja SEO – Zoom (6)
20.03 – Digiturunduse koolitus – Zoom (6)

Loe, mida teised ütlevad ja vaata ka koolitusel valminud kodulehti

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.
Internetiturundus ja kodulehe tegemine (WordPressi koolitus)

Koolitus kestab 9 päeva ja teemad on: veebilehe planeerimine, internetiturunduse strateegia koostamine, sisuturundus, kodulehe ja/või e-poe tegemine ning kodulehe analüütika ja optimeerimine otsimootoritele (SEO).

Mis kasu sa sellest koolitusest saad?

Internetiturunduse koolitusel  keskendud oma veebilehe loomisele ja selle turundusplaani koostamisele.

Sul valmib koolitajate juhendamisel enda loodud koduleht ning sa oskad seda ise hallata. Garanteerime sulle koolitusjärgset abi 12 kuud peale koolitust. Vastame sinu küsimustele 24 tunni jooksul.

Koolitus on praktiline ja uut infot tuleb sulle palju. Saad selged juhised, kuidas oluliste tegevustega alustada ja kuidas õpitud teadmisi kasutada. Teeme vajalikud tegevused praktikas läbi.

Koolituse info

Asukoht
Auditoorsed koolitused on Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)) ja online koolitused toimuvad Zoomis

Hind
990 € + KM (1188 €)

Aeg
16.01.2023 – 10.03.2023. Vt täpsemat koolituspäevade jaotust allpool.

Koolituse kestvus
9 päeva (54 ak. tundi)
Auditoorse töö osakaal – 20 tundi
Praktilise töö osakaal – 34 tundi
Iseseisva töö osakaal – 62 tundi
Õppe kogumaht – 116 tundi (5 EAP)

Koolitusjärgne abi: 1 aasta

NB! Koolitusele pääseb ainult kuni 12 inimest, sest siis jõuame tegeleda igaühega ka individuaalselt.

Mida koolituse hind sisaldab?

  • värskeima ja kompaktse sõna-sõnalise konspekti ehk eesti keelse WordPressi õpiku paberkandjal (väärtus 43€);
  • ligipääsu kodulehe/e-poe tegemise e-koolitusele üheks aastaks;
  • ligipääsu e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
  • ligipääsu Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
  • eesmärgipärase veebilehe või e-poe loomiseks kodulehe kujunduse (template, mall) (väärtus kuni 60€);
  • tasulisi pluginaid (Gravity Forms – hinnapäringu, tagasiside, kontaktivormi või tellimisvormi loomiseks, WP Rocket – veebilehe kiirendamiseks, WPML – mitmekeelse veebilehe loomiseks) – väärtus 135€;
  • vabalt valitud domeeni 1 aastaks (väärtus umbes 10 €);
  • 1-aastaks veebimajutuse (väärtus umbes 70 €);
  • veebilehe loomise perioodiks tasuta veebimajutuse. Aitan hiljem veebilehe üle tõsta oma domeenile.
  • 12 kuud veebiabi ja personaalseid 2-tunniseid konsultatsioone. Seega kui pärast koolitust oma veebilehte arendad ja tekib küsimus, siis tead, et on olemas koht, kust abi saada.

Internetiturunduse ja kodulehe tegemise
koolituse kava

Kodulehe planeerimine ja lähteülesande koostamine

Koolitusel on osalejatel sagedane küsimus: “Kuidas teha kodulehte, mis müüks?”

Oma kodulehe planeerimise protsessis arutame sinuga koos läbi kõik olulisemad kodulehe detailid, mis aitavad kaasa sinu kodulehe eesmärkide saavutamisele. Ühtegi kodu ei hakata ehitama ilma korraliku projektita ja nii ka sinu koduleht vajab läbimõeldud lähteülesannet enne kui veebilehte looma hakkad.

Peamised teemad:

  • alustava veebilehe looja suurimad väljakutsed;
  • kodulehe eesmärgid ja mõõdikud:
  • konkurentide analüüs;
  • sihtgrupi vajaduste analüüs;
  • SWOT analüüs;
  • kasutaja ootused struktuurile, sisule ja visuaalile;
  • kasutaja teekonnad ja sisukaardid;
  • vead, mida vältida oma kodulehe loomisel.

Internetiturunduse tegevusplaani ja müügimudelite koostamine

Sageli arvatakse, et teen kodulehe valmis ja kohe hakkavad külastajad saabuma ning läheb suureks osturalliks. Paraku on kodulehe tegemine vaid jäämäe tipp, mis välja hakkab paistma.

Käsitlusele tulevad näiteks sellised küsimused:

  • millistes kanalites liiguvad minu potentsiaalsed kliendid ja kuidas nendeni jõuda;
  • kuidas teha kodulehte, mis oleks otsingumootoritele hästi leitav;
  • milliseid taktikaid kasutada lühiajaliste/pikemate eesmärkide saavutamisel;
  • missugused on töötavad müügimudelid;
  • tegevusplaan internetis turundamiseks ehk veebiturundus.

Peamised teemad:

  • ettevõtte äriidee;
  • olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid;
  • sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused;
  • unikaalsus, millega eristuda teistest;
  • ettevõtte minapilt ja selle sobivus sihtgrupiga;
  • videoturunduse võimalused;
  • otsimootoriturundus;
  • artikliturundus;
  • blogiturundus;
  • sotsiaalmeediaturundus;
  • valdkonnapõhine koostöö ja ühised turundamise võimalused internetis;
  • tasuta vs tasuline reklaam internetis ning näiteid müügimudelitest;
  • suur pilt, taktikate valik ja tegevusplaani koostamine iseseisvalt kodus etteantud juhendi abil.

Sisuturundus ja müügitekstide koostamine

Sisu on ainuke põhjus, miks külastajad tulevad sinu kodulehele ikka ja jälle tagasi. See on turundusviis, mis on üks odavamaid, kuid kasumlikumaid võimalusi internetis eesmärkide täitmiseks. Sisu planeerimine, tootmine ja levitamine nõuab süsteemi ja järjepidevust. Sellel koolitusel saad praktilisi nõuandeid, kuidas ise seda kõike teha.

Müügitekstide koostamine

Peamised teemad on sihtrühma kohta kliendiprofiili kaardi koostamine, blogipostituse kirjutamine, teenuse müügikirja koostamine ja e-poe tootekirjelduse kirjutamine.

Peamised teemad:

  • kliendipersoona kui dokumendi osade tutvustus;
  • kodulehe ja blogi sisu planeerimine (sisuturundusplaan);
  • lugeja juhtimine sisu abil;
  • teenuse ja toote müügiteksti loomise alused;
  • neuroturunduse võtted müügitekstide loomisel:
  • müügitekstide kirjutamine.

Kodulehe tegemine

Koolitusel õpid, kuidas teha kodulehte sisuhaldustarkvaraga WordPress päris esimestest sammudest lõpetades edevate pluginate ja moodulite lisamisega. Vahepeale jäävad aga näiteks järgmised teemad:

  • kuidas ja millest alustada WordPressi kodulehe ülesseadmist – domeen, veebimajutus, sisuhaldustarkava, vajalikud programmid, WordPressi turvalisuse tagamine;
  • WordPressi seadistamine;
  • avalehe loomine ja sisulehtede loomine, piltide, videode, dokumentide ning helifailide lisamine;
  • linkide loomine (sisemised ja välised lingid);
  • menüüde ja lisamenüüde loomine;
  • rubriigid, sildid, postitused, kommentaarid, lehed;
  • veebilehe optimeerimine otsimootoritele ja sidumine veebianalüütika programmiga Google Analytics;
  • e-poe loomine – e-poe seadistamine, kategooriate ja toodete lisamine, ostuprotsessi seadistamine, makse- ja tarnelahenduste lisamine, PDF-arved jne;
  • vajaminevate pluginate lisamine ja seadistamine;
  • WordPressiga tehtud kodulehe varundamine ja uuendamine.

Veebilehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika

Õpid tundma ja kasutama kodulehe statistikaprogrammi Google Analytics, et sul oleks selge pilt, mis kodulehel toimub, mida külastajad seal teevad, mis neid huvitab jne. Kui sa ei oma kodulehel toimuvast selget pilti, siis kobad pimeduses ega oska teha ei analüüsi, järeldusi ega võtta vastu edasiviivaid otsuseid. Käsitletavateks teemadeks on ka veebilehe külastajate segmenteerimine, kohandatud aruanded ja töölaud.

Õpid oma veebilehte tehniliselt tegema leitavaks oma sihtgrupile otsimootorites.

Peamised teemad:

  • Google Analyticsi seadistamine ja haldamine;
  • veebiliikluse analüüs (aruanded, segmendid, töölauad ja eesmärgid);
  • kodulehe tehniline tervis ja selle mõju Google otsingutulemustele;
  • kodulehe sisene ja väline optimeerimine;
  • töö SEO by Yoast plugina abil.

Oma kodulehe tegemine

Tegeled koolitaja juhendamisel oma kodulehega. See tähendab, et kui sul on küsimus, siis koolitaja aitab sinu tehnilised probleemid kohe lahendada.

Digiturunduse koolitus checklisti stiilis

See koolituspäev on sinu jaoks justkui kordamine enne eksamit. Koolitajad käivad nö checklisti stiilis läbi nii kodulehe kui ka digiturundusplaani olulised nüansid. Sinu ülesanne on kontrollida, kas sa oled olulised punktid täitnud ja teinud õigesti.

Sisuliselt korratakse läbitud koolituspäevade teemad tähtsaimate detailide lõikes (v. a. sotsiaalmeedia punkt).

  • Kodulehe optimeerimine ehk SEO ja SEM – põhjused, miks sinu koduleht ei tule Googles hästi välja.
  • Veebilehe külastaja ehk sinu tulevane klient – põhjused, miks nad sinult ei osta.
  • Avaleht ehk väärtuse kommunikeerija – põhjused, miks lehe külastaja ei saa pakutavast 5 sekundiga aru.
  • Kodulehe turvalisus – turvameetmed, mis peaks olema kasutusele võetud.
  • Veebilehe tehniline pool ja kiirus – mis tuleks kodulehe tervise juures üle kontrollida ja miks.
  • Kodulehe sidumine vajalike rakendustega – milliseid mõõtmiseks ja turundamiseks vajalike rakendusi kasutada.
  • E-pood – mis viib külastaja tehinguni ja mis neid takistab ostmast.
  • Blogi – mis on need detailid, mis aitavad sinu sisu paremini levitada ja tarbida.
  • Veebianalüütika ehk Google Analytics – mida sa peaksid tegelikult mõõtma.
  • Digiturunduse plaan – kas oled olulised eesmärgid, tegevused ja mõõdikud kirja pannud?
  • Sotsiaalmeedia plaan ja Facebooki reklaam – mis võimalused tuleks kindlasti ära kasutada.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas koostada veebilehe lähteülesannet;
  • kuidas kasutada erinevaid internetiturunduse taktikaid;
  • missugused on töötavad müügimudelid;
  • kuidas koostada oma sisuturunduse plaani, müügiteksti ja blogipostitust;
  • kuidas koostada e-poe tootekirjeldusi;
  • kuidas luua ja hallata oma veebilehte ja/või e-poodi;
  • kuidas optimeerida oma veebilehte otsimootoritele ja analüüsida veebilehe liiklust.

Oodatud tulemus internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolituselt

  • oled ise loonud juhendi abil kodulehe lähteülesande;
  • valmib sinu valitud kujundusega koduleht;
  • oled teinud algust lihtsa tegevusplaani koostamisega internetis turundamiseks;
  • haldad iseseisevalt sisuhaldustarkvaraga WordPress enda loodud kodulehte;
  • nimetad peast tähtsamaid digiturunduse mõõdikuid ja oled seadistanud veebilehe eesmärgid Google Analyticsis.

NB! Osalejad, kes koolituseperioodil lehte live ei tõsta, saavad tõendi digitaalsel kujul. Peale veebilehe live tõstmist, väljastame tunnistuse paberkandjal. Kui osaleja tõstab lehe üle koolituse viimasel päeval, siis saab kohe tunnistuse.

Mida koolitus sisaldab?

  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
  • veebilehe kujundust (väärtus kuni 60€);
  • WordPressi õpikut paberkandjal (väärtus 43€);
  • tasulisi pluginaid (Gravity Forms, WP Rocket, WPML – väärtus 135€);
  • tasuta veebimajutust harjutamiseks;
  • veebiabi 1 aasta peale koolitust;
  • tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
  • detailseid materjale;
  • vabalt valitud domeen 1 aastaks;
  • 1-aastaks veebimajutust (väärtus 70 €);
  • tunnistust.

Koolitajad

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis on põhjalik ning nõudlik sinu veebilehe lähteülesande, sisu ja veebiturunduse teemadel. Koolitusel vastutab ta eesmärkide ja tegevusplaani koostamise eest.

Eve Keerus-Jusupov - koolitaja

Eve Keerus-Jusupov

Eve on suurte kogemustega koolitaja, kes paneb oma rahuliku ja humoorika õpetamisstiiliga isegi kõige kartlikumad arvutikasutajad kodulehte tegema. Eve aitab sind tehnilistes küsimustes.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

OÜ Collectiv on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri
lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal

Õppetöö korraldus

Koolituse info

Koht: Zoom Live

Hind: 990 € + KM (1188 €)

Koolituse kestvus on 9 päeva (54 ak. tundi)
Auditoorse töö osakaal – 20 ak. tundi
Praktilise töö osakaal – 34 ak. tundi
Iseseisva töö osakaal – 62 ak. tundi
Õppe kogumaht – 116 ak. tundi

Koolituse kuupäevad

Zoom 6 = Zoom Live koolitus kell 9.30 – 15.30

16.01 – Kodulehe planeerimine – Zoom (6)
23.01 – Internetiturunduse strateegia – Zoom (6)
30.01 – Sisuturundus – Zoom (6)
06.02 – WordPress (1. päev) – Zoom (6)
20.02 – WordPress (2. päev) – Zoom (6)
22.02 – WordPress (3. päev) – Zoom (6)
06.03 – Oma kodulehe tegemine – Zoom (6)
13.03 – Google Analytics ja SEO – Zoom (6)
20.03 – Digiturunduse koolitus – Zoom (6)

Koolituse tulemus

Kui töötad aktiivselt ka peale koolituspäevi kaasa ja küsid julgelt küsimusi, siis:

  • valmib sinu valitud kujundusega koduleht või e-pood;
  • oskad oma veebilehte otsimootoritele optimeerida;
  • suudad ise hallata oma veebilehte.

Koolituse tagasiside



Andres Siitani tagasiside

Sain väga palju vajalikke teadmisi lehtede tegemise osas. Analüütika peensustest ei teadnud ma enne suurt midagi. Vaadata ainuüksi, kui mitu klikki su leht saanud on, ei anna peaaegu üldse vajalikku infot. Analüütika on hästi põnev ja oluline valdkond – palju uurimist, õppimist ja harjutamist. SEO oli minu jaoks natuke segane ja tundus keeruline. Selles osas sain palju selgust.

Koolitus andis minu jaoks palju vastuseid küsimustele, kuid eelkõige oli mul kasu struktuuri tekkimisest. Tekkis justkui mingi redel, mille pulkade vahed tuleb küll ise ületada, aga vähemalt on teada ja näha, kust järgmisena kinni võtta.

Uutele osalejatele soovitan varuda palju aega, et ka koolituspäevade vahel materjal põhjalikult läbi töötada ja enda jaoks küsimusi tekitada.

Andres Siitan
http://www.asartists.com/

“Aitäh head koolitajad Eve ja Merlis, olen koolituse käigus kogenud teie professionaalseid oskusi ja nägijamaks saanud valdkonnas, mida kardan, saanud tunda innustust ja inimlikkuse määra. Aitäh, olete erilised koolitajad, kes hoolivad ja toetavad ettevõtlust moel, mis ületab kindlasti seda piiri, mida peetakse tavaliseks.”
Eha Kägu

“Kuna nii mitmeteski teemades (AdWords, e-posti turundus, FB) on vajalik minna peendetailsusteni välja, siis tuleb mul endale tunnistada, et detailsus ei ole minu kõige tugevam külg. Koolitus andis mulle väga tugeva põhja selleks, et oma uuel positsioonil teha õigeid otsuseid – veeb on üks peamine müügikanal, mida arendama hakata.”
Tanel Lassik

“Igal hetkel oli tunda, et Eve on omas asjas “väga kodus” (CMS – seest ja väljas, alt ja ülevalt eest ja tagant,) ning Merlis jälle omas asjas (otsimootoriturundus, sotsiaalmeediaturundus, õige veebilehe lähteülesande püstitamine).”
Margit Meius

Tagasiside koolitusele – Riina Luik


Mai arvamus koolitusest

Miks oli koolitust vaja?
Soovisin leida uut väljundit ning kodulehtede tegemine tundus olevat hea võimalus endale valitud ajal ja kohas töötada.

Kuidas tulemusega rahule jäite?
Jäin tulemusega väga rahule. Lisaks sellele, et koolitusel anti selgelt ja ülevaatlikult edasi kogu lubatud teemadering, olen väga tänulik, et koolitajad raatsivad jagada ka väikseid nippe ja tutvustavad eelkõige just tasuta kasutamiseks olevaid võimalusi, et saavutada hea tulemus.

Koolituse raames pakutav tugi pika perioodi vältel on uskumatu lisaväärtus ning Eve vastab alati põhjalikult ja kiiresti. Suurepärane kliendisõbralikkus ja hoolitsus! Loomulikult juurde veel tehniline kompetentsus ning ääretult meeldiv õhkkond ja hea suhtumine kõikidesse osalejatesse.

Mida teistele soovitate enne koolitusele tulekut?
Soovitan põhjalikumalt välja mõelda, mida ja miks tegema hakata, et koolituse alguses saaks juba oma kodulehe tegemisega kätt hakata harjutama.

Mai Kartau

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.