Instagrami koolitus

Kuidas Instagrami turundus tööle saada?

Instagrami koolitus ehk kuidas saada Instagramis followere ja uusi jälgijaid

Instagrami koolitaja Merlis aitab sind ka peale koolitust.

Koolitaja Merlise lubadus

Kuna koolitusgrupi suurus on piiratud 10 inimesega, siis luban sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

Näiteks, kui sul on küsimus oma Instagrami profiili seadistamisega või feediga või reklaamiga või oled koostamas oma Instagrami turundusplaani või soovid nõu postituse koostamisel, siis annan sulle nii tagasisidet kui ka soovitusi. Küsi vaid julgelt.

NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.

Miks Instagrami turundus pole sinu jaoks veel tööle hakanud?

Kindlasti oled sa palju ise õppinud ja ehk katsetanudki, kuid peamine probleem on paljudel järjepidevuse ja süsteemi puudumine.

Süsteemi all pean silmas turundusstrateegia ja taktikate protsessi, mida saaks korrata.

Mille poolest erineb see Instagrami koolitus teistest?

Ma annan sulle meetodid, kuidas täpselt katsetada, mis sinu jaoks töötab ja mis mitte.

See Instagrami koolitus annab sulle strateegia koostamiseks selged raamid, mille alusel saad ise koostada omale sobiva strateegia ning valida taktikad, mida katsetama hakata.

Turul on mitmeid väga häid Instagrami koolitajaid ja nad kõik räägivad õigetest ja praktilisest nüanssidest, kuid vähesed pakuvad sulle süsteemi ning veelgi vähem räägitakse sulle täpselt nendest asjadest, kuidas midagi tuleks teha.

Turul olevad Instagrami koolitused on head isutekitajad

  • Sulle näidatakse teiste edulugusid, mis sind isegi inspireerib, kuid tea, et teiste edulugu ja taktikad ei pruugi töötada sinu puhul, sest teil on täiesti erinevad sihtgrupid, tooted või teenused.
  • Sulle räägitakse, mida sa tegema pead ning antakse ette suured pidepunktid, kuid sageli ei räägita, kuidas on vaja midagi teha ja mis järjekorras.

NB! Paljud koolitajad võtavad koolitusele niipalju osalejaid kui vähegi võimalik, mina võtan ainult 10, sest siis saan praktilises osas aidata igat osalejat personaalselt.

Mida paljud Instagramis turundajad teada tahavad?

Kas see mida sina Instagrami koolituselt ootad on see:

  • Kuidas teha sotsiaalmeediaturunduse abil atraktiivseks midagi, mis loomupäraselt atraktiivne ei pruugi olla?
  • Mis on optimaalsed esimesed sammud alustava ettevõttena Instagramis?
  • Mis nippidega meie nõ “igav” teenus kõigini jõuaks ja tekitaks huvi? Maadleme sellega juba päris kaua.
  • Kuidas Instagramis followere saada?
  • Kuidas jaotada enda Instagrami sisu ajutise ja püsiva (stories vs püsivad pildid) vahel, et kasutada ära inimese reaalset attention span-i?
  • Kas hashtag’ide kasutamine Instagramis aitab tõepoolest ka turundusele kaasa või on see rohkem n-ö moe värk? Ning kas ja kui palju hashtage on mõistlik üldse kasutada?
  • Kui palju võiksid Instagrami ja Facebooki postitused sarnaneda või erineda teineteisest? Kas ühe sisu jagamine teise on üldse otstarbekas? Kuidas (ja kas üldse) siduda omavahel FB ja Instagrami postitused?
  • Kas Instagrami kontot ikka on vaja teha ning kuidas see kohe alguses käima tõmmata?
  • Kuidas konkurentidest eristuda, kui pakutavad tooted, teenused ja sihtgrupp on sisuliselt samad?
  • Milline peaks olema mu postitus, et see oleks lugejatele huvitav ning nad sooviksid astuda arutellu?
  • Kuidas jõuda õigete inimesteni, et nad ostaksid mu toodet?
  • Mis Instagrammi nippe saaks kasutada, et toode atraktiivsem ostjatele oleks?
  • Kuidas hoiduda followeride ära kukkumisest?
  • Kas on vaja ettevõttel koostada ilmtingimata postituste tegemise ajakava?
  • Kuidas teha Instagrami reklaami ja sellest maksimum võtta?

Vastused küsimustele saad koolituselt.

Instagrami turunduskoolitus sisaldab järgmisi teemasid

I Faktid ja inspiratsioon

  • Miks Instagram töötab ja kuidas see töötab?
  • Kas Instagrami on üldse vaja teha või saab ka ilma?
  • Mida õppida edukatelt Instagramis turundajatelt?

II Strateegia ja taktikad

  • Milline peaks olema minu Instagrami turunduse eesmärk ja kuidas ma mõõdan oma õnnestumisi või ebaõnnestumisi?
  • Mis on see väärtus, mida saan Instagramis oma sihtgrupile pakkuda?
  • Millist kuvandit tahan ma endast inimestele jätta?
  • Milline peaks olema minu konto visuaal ja kust see tuleb?
  • Kes on minu sihtgrupp ja kuidas ma nad üles leian?
  • Mida teevad minu konkurendid Instagramis hästi ja halvasti?
  • Kuidas Instagrami konto seadistada?
  • Kuidas saada juurde uusi jälgijaid?
  • Kuidas kasvatada sihtgrupi kaasatust?
  • Mida teha, et valmiks Instagrami sisuturunduse plaan?
  • Kas, kui palju ja milliseid hashtage peaksid kasutama?
  • Kuidas viia Instagramis läbi mänge?
  • Kuidas teha Instagramis reklaame oma postitustele ja kampaaniatele?
  • Kuidas kaasata mõjutajaid oma eesmärkide saavutamiseks?

III Praktiline töö ning kontode analüüs

  • Kuidas luua Instagramis ettevõtte kontot?
  • Instagrami konto seadistamine.
  • Storie tegemine ja sealsed võimalused.
  • Storie Highlights ja oma toodete/teenuste tutvustus.
  • Kuidas luua postitust ja filtrid?
  • Praktiline reklaami tegemine Instagramis.
  • Kuidas minna Instagramis otse eetrisse ja miks see hea on?

Koolituse lõppu jäävad nende osalejate Instagrami kontode analüüsid, kes selleks on soovi avaldanud.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas käib praktiliselt Instagrami konto loomine (sh haldamine) ja millele tähelepanu pöörata;
  • kuidas koostada sisustrateegiat ja kuidas seda praktiliselt ellu viia;
  • kuidas kasutada erinevaid taktikaid, et saada juurde followere ja uusi kliente;
  • kuidas teha reklaami Instagramis.

Mida koolitus sisaldab:

  • põhjalikke ja detailseid materjale;
  • lõunasööki;
  • 3 kuud isiklikku veebiabi;
  • tasuta konsultatsiooni.

Kõik meie kliendid, kes jälgivad KoduleheKoolitused kontot Instagramis ja Facebookis, saavad võimaluse osaleda aastas ühel meie pakutud koolitusel tasuta.

Mida osalejad on sellest koolitusest arvanud?

Erle Allas, Via Soul Pro OÜ disainer, woodmoon.eu

Instagrami koolitus andis minu jaoks ennekõike tõuke seda aktiivsemalt kasutama hakata ning tugeva teadmise, et selle kanali kaudu on võimalik luua endale lojaalne jälgijaskond küll.

Sain häid mõtteid fotode stiili, story loomise, # kasutamise ning kõige olulisema ehk iseenda aktiivsuse kohta, sest passiivsena seisev konto üksinda revolutsiooni ei tee.

Siiri Viilipus-Jazõkov. Artemest OÜ juhatuse liige

Minu kui täiesti võhiku jaoks oli koolitus asjalik, sest lõime kohe konto ja räägiti asjad lahti, mida saab teha ning mida ei saa.

Eriti huvitav oli erinev statistika, et kes Instragrammis enim “liiklevad” ja ilma teevad. Muidugi tuleb nüüd Facebooki kõrval ka arendada Instagrammi teadmisi ja juurutada teatud harjumusi, sest need on erinevad sotsiaalmeediakanalid, ja üksühele asju teha ei saa.

Koolitaja Merlis oskab rahva endaga kaasa tõmmata ja panna mõtlema!

Tulevikus peaks äkki mõtlema, kas Insta peaks olema 2 eraldi koolitust, et nö valged lehed ja need, kes on seal mõnda aega tegutsenud, sest viimastele vb läheb liigselt aega kaotsi, kui hakatakse tegelema nendega, kes ei tea maad ega mütsi 😀

Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi

Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees.

NB! Sellist võimalust ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset abiperioodi.

Koolituse aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Aeg: 05.12.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

NB! Kohti on vaid 10-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)
Aeg: 05.12.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

NB! Kohti on vaid 10-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Koolitaja

Merlis JusupovMerlis annab sulle selged sammud, mida sa Instagramis pead tegema. Ta  õpetab ja juhendab sind praktiliselt ning tehniliselt  Instagrami telgitagustes toimetama.

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Saale Paimets tagasiside

Ise õppinud ja väga palju lugenud inimesena sain siiski palju märkmeid ja tarkuseteri kõrva taha. Eriti kuulasin kohti, mis on katsetajale kõige segasemaks jäänud:

  • kuidas teha hashtagide analüüsi;
  • kuidas sorteerida ja tasakaalustada kõrge konkurentsiga ja madala konkurentsiga hashtage;
  • kuidas ja mis mõjub followeride kasvatamisele?

Täielik uudis ja mida kasutama kohe peaks hakkama, oli ka näiteks hashtagify.me millest sai influencereid otsida.

Ühesõnaga kogu see analüüsimise ja planeerimise osa on ikka kõige keerulisem alati.

Soovitusena tulevasele koolitusele juurde: võib-olla mainida korraks pikemalt, mis kasu on ajastamise programmidest, kuna Instagramile on need, nagu ma aru saan, sobivad (erinevalt Facebookist). Oleksin oodanud ka reklaamide suunamise osa.