Kliendikesksete e-poodide ja kodulehtede valmistamine. Paketiga kaasas on kodulehe analüütika seadistamine ja kodulehe haldamise koolitus.
Mitte keegi ei saa luua sulle kohe müüvat kodulehte. Seda tuleb enne testida – mis töötab ja mis mitte. Testimise plaan, testimise läbiviimine ja analüüs.
Uued kliendid tulevad alles siis, kui nad sind usaldavad. Usaldust aitab võita väärt sisu. Sisuturundusplaani koostamine, mõõdikud ja analüüs, optimeeritud sisu loomine.
Mis peletab sinu kodulehelt kliendid eemale ja kuidas kohe olukorda parandada? Veebianalüütika vaated, aruanded, segmendid, töölauad, soojakaardid ja eesmärkide analüüs.
Sina tegele sellega, mis sulle raha sisse toob ja jäta lehe haldamise mured spetsialistile. Sisu haldamine, lehe uuendamine ja varundamine, kaitse viiruste ja rünnakute eest.
Millise kursi peaks võtma Facebookis ja kuidas fännidest saavad kliendid? Facebooki strateegia ja tegevusplaani koostamine, läbiviimine ning analüüs, fännilehe haldamise koolitus.
Kontaktidest on vähe kasu, kui sinu kirju keegi ei ava ega loe. Kuidas saada listist müüki? E-postiturunduse strateegia loomine, veebilehe ja fännilehega sidumine, uudiskirja põhja loomine.
See on ehtne raha põletamise masin, kui puudub kannatus ja oskused seda kasutada. Märksõnade analüüs, reklaamigruppide loomine, reklaamide testimine ja tulemuse analüüs.
Kui paljud sinu kliendid veedavad päevast ca 60 minutit Facebookis, siis tasub seal ka reklaami teha. Retargeting, reklaamide täpne sihtimine, reklaamide testimine ja tulemuste analüüs.