Kodulehe süvaanalüüs, mis põhineb faktidel ja aitab lahendada sinu muret
Kas Sinu veebileht või e-pood ei too piisavalt tulemusi? Oled tampinud kõvasti raha oma veebiarendajasse ja reklaamidesse, aga veebileht on ikka pigem kulu, mitte tuluallikas?
Veebilehe SEO analüüs tõestab sulle
- Miks kliendid lahkuvad sinu lehelt?
- Mispärast ei tule sinu koduleht Googles välja?
- Miks ei tule päringuid ja oste?
Loe edasi, kuidas see kodulehe analüüs valmib.
Kuidas kodulehe SEO audit sind aitab?
Arvamused raiskavad sinu raha
Veebilehe parandamine turundaja või kolleegide arvamuste põhjal on raha ning aja kulutamine. Muudatuste aluseks peavad olema kasutaja testid ja kontrollitavad faktid.
Kui teil on plaanis kodulehe uuendus, suurem reklaami või SEO projekt, siis selle aluseks on kasutajasõbralik veebileht.
On igati mõistlik eelnevalt läbi viia kodulehe sisene SEO audit, et tuvastada põhjused, mis takistab külastajal enim soovitud tegevust teha. Nii väldid hiljem mõttetut raha kulutamist.
Kodulehe SEO analüüs sisaldab:
- veebilehe tehnilise olukorra analüüs;
- heuristiline kodulehe audit;
- Hotjari ekraanivideode analüüs;
- kasutatavuse test valitud kasutajatega;
- veebistatistika analüüs.
Saad teada põhjused, miks külastajad ei tee soovitud tegevusi ja ettepanekud probleemide lahendamiseks.
Kas su veebileht on tehniliselt korras?
Veebilehe analüüs algab sellest, et me kontrollime esmalt, mis on need tehnilised probleemid, mis takistavad külastajatel ostu sooritamist või päringu tegemist. Paljud probleemid algavad just kodulehe tehnilisest tervisest.
Veebilehe tehniline analüüs uurib:
- Kui kiiresti avaneb veebileht erinevates seademetes ja veebisirvijates?
- Mis probleemid tekivad erinevate veebisirvijatega ja seadmetega?
- Millised sisulehed on katki ja lingid ei tööta?
- Millised sisulehed või pildid on liiga mahukad või aeglased?
- Kas on dubleeritud sisu?
- Jpm olulisi tehnilisi punkte.
Kui suured probleemid on üles leitud, siis siit võib alata heuristiline analüüs.
Missuguseid kasutatavuse vigu näevad eksperdid?
Heuristiline veebilehe analüüs tähendab seda, et sinu veebilehte uurib kuni 3 eksperti. Igaüks kirjutab üles esile tulnud probleemid ning teeb enda poolsed parandusettepanekud. Hiljem võrreldakse tulemusi.
Üks ekspert suudab tuua välja kuni 35% lehel olevatest probleemidest. Lähtuvalt veebilehe ja analüüsi eesmärgist võib analüüs sisaldada alltoodut.
Veebilehe heuristiline analüüs sisaldab:
- oluliste sisulehtede sõnumi ja tegevuste analüüs;
- ostuteekonna analüüs;
- kodulehekülje navigatsiooni testimine;
- kodulehe struktuuri ja loogika vigade tuvastamine;
- tähtsate sisulehtede ülesehituse analüüs.
Tähelepanu! Heuristiline veebilehe analüüs ei too alati 100% kõiki probleeme esile, mistõttu on vaja uurida ka veebilehe statistikat ja ekraanisalvestusi kasutajate tegevusest.
Mida ütlevad numbrid su kodulehe kohta?
Nüüd, kus eksperdid on tuvastanud mis takistavad külastajatel ostu sooritamist või teenuse tellimist, siis sellele tuleb leida statistilist kinnitust.
Veebilehe statistiline analüüs uurib:
- kui paljud alustavad ostuprotsessi ja kus nad takerduvad;
- kuidas külastajad käituvad kanalite ja tegevuste lõikes;
- millistel sisulehtedel on suur liiklus/kõrge tagasipõrke määr/madal soovitud tegevuste arv;
- mida teevad uued ja tagasipöörduvad külastajad ja mis on erinevused;
- jpm olulisi fakte.
Peale veebilehe statistilist analüüsi on selge, kas ekspertide esiletoodud probleemidel on tõsi taga või mitte. Olgu lisatud, et lisaks numbritele otsime ka tõestust külastajate tegevuste kohta Hotjari ekraanisalvestustelt.
Mida näitab Hotjar ekraanivideode analüüs?
Projekti alguses lisame sinu veebilehele tarkvara, mis salvestab iga külastaja tegevuse videona. Kui Google Analyticsi numbrid ütlevad, kus on probleem, siis Hotjar näitab, milline see probleem on.
Otsime vastuseid küsimustele:
- kui palju külastaja kerib ehk mis jääb tal tähelepanuta;
- kuhu külastaja klikib ja kuhu mitte;
- kuidas külastaja hiir infotarbimise ajal liigub ja millele osutab.
Hotjar annab meile teada, mis võimalused on jäänud kasutamata ning aitab kinnitada või ümber lükata püstitatud hüpoteese veebilehe probleemide kohta.
Kasutatavuse test 5-7 kasutajaga
Nüüd, kus oleme veendunud, kus ja millised on põhjused, miks kliendid teilt ei osta, saame koostada 6-10 ülesannet, mida reaalsete kasutajatega testida. Testimine aitab saada kinnitust seatud hüpoteesidele või lükkab need ümber.
Kasutatavuse test sisaldab:
- testülesannete koostamine lähtuvalt eespool tehtud analüüsidest;
- kasutatavuse testi läbiviimine;
- testi tulemuste analüüs ja parandusettepanekute tegemine.
NB! Kui olete meie parandusettepanekud oma kodulehel ellu viinud, siis lisateenusena, viime läbi kordustesti, et kontrollida, kas ja kuidas probleemid lahenesid.
Soovid tõsta veebilehe tasuvust (ROI-d)? Telli kodulehe sisene SEO audit
Mida veebilehe audit aitab saavutada?
On äärmiselt ebapraktiline ja arusaamatu, miks näha kohutavalt vaeva liikluse toomisega kodulehele ning maksta reklaamide eest tuhandeid eurosid, kui koduleht ei suuda külastajat viia soovitud tegevuseni.
Me lubame, et peale kodulehe analüüsi:
- saad rohkem kontakti võtmisi ja rohkem müüki;
- külastajal on parem seotus kodulehega;
- on lihtsam ja kiirem leida kodulehel infot;
- tehakse kodulehel tegevusi kiiremini;
- saate vähem kõnesid kodulehe vigade tõttu;
- tuleb rohkem juurde rahulolevaid kliente;
- tekib külastajatel parem tunnetus teie brändist ja firmast.
NB! See kõik saab olema, kui meie uuringute tulemuste põhjal on viidud sisse kõik parandusettepanekud.
Tagasiside tehtud tööle
Oleme hästi rahul analüüsi kvaliteediga, mida Kodulehekoolitused.ee meeskond pakub. Nii detailset ülevaadet ning mitmekülgseid lahendusvariante ei osanud me oodata.
Saime täieliku ülevaate etevõtte kodulehe tervisest ning plaani, kuidas murekohti parandama hakata.
Oleme väga rahul.
Heuristiline analüüs oli väga kasulik – palju kasulikke näpunäiteid ja mõttekohti.
Hotjari analüüs – samuti väga kasulik, ise ei jõuaks neid videoid jälgida ja analüüsida, tuleb reaalselt välja, mida võiks parandada, ei ole tegemist ainult arvamisega.
Analyticsi statistika – andmed on küll endale kättesaadavad, aga siiski hea ülevaatlik lugemine.
Ettepanek – testijad peaksid olema rohkem sihtgrupiga sarnasemad.
Tänud tehtud töö eest. Olen üldiselt rahul ja soovitan ka teistele.
Veebilehe SEO analüüs Basic pakett
- Toome välja suuremad tehnilised probleemid. Kuni 3 eksperti tuvastavad tõsisemad kasutatavuse vead.
- Esitame faktid nii kodulehe statistikast ja külastajate videosalvestistest, mis tekitavad kasutajatele raskusi.
- Saad raporti ja ca 2 tunnise ettekande probleemidest, mis takistavad külastajal tegevuse tegemist (koos ettepanekutega)
Kodulehe SEO audit Premium pakett
- * Sisaldab kõiki Basic paketi analüüse ning raportit koos 2 tunnise ettekande ja parandusettepanekutega.
- * Kodulehe kasutatavuse test 5-7 kasutajaga, mis aitab kinnitada või ümber lükata järeldusi suurte probleemide kohta.
- * Anname kuni 4 tundi konsultatsiooni teie kodulehe arendajatele, et nad saaks täpselt aru, mida on vaja parandada.
- * Garanteerime, et peale parandusettepanekute sisseviimist ja peale teistkordset kasutatavuse testi tõuseb kodulehel soovitud tegevuste arv ja müük.