Kodulehe tegemine mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega
Üsna tihti on uue kodulehe tegemine ja selle tellimine aega nõudev ja riskipõhine ettevõtmine. Kas kodulehe tegemise hind ja sellest tulenev kasu on ikka tasakaalus teenuse kvaliteediga?
Sul on käsil uue kodulehe tegemine ja sa tahad, et
- külastajad teeks kodulehel, mida vaja;
- koduleht või e-pood näeks hea välja;
- sinu koduleht tuleks Googles esile;
- teenuse kvaliteet ja kodulehe hind oleks tasakaalus.
Sinu soovid on igati mõistlikud ja just seda KoduleheKoolitused meeskond sulle ka kodulehe tegemise teenusega garanteerib.

Kodulehe hinnad ja nende sisu
Turunduslikult ülesehitatud ja Google`le optimeeritud koduleht
- Uus koduleht hakkab Googles tulema paremini esile ja toob kohale rohkem uusi ning õigeid huvilisi.
- Värske koduleht saab sihtgrupile olema mugav ning lihtne kasutada. Visuaalselt kena disain tuleb boonuseks.
- Sinu koduleht kõnetab külastajat ja hakkab saama senisest enam hinnapäringuid või tegema rohkem müüki.
Võtmed kätte lahendus – Sina ei pea sisu ega millegi eest muretsema
- Sinu uus koduleht saab samuti loodud parimaid praktikaid rakendades, kuid lisaks teostame kasutatavuse teste.
- Sa ei pea kulutama oma aega millegile, peale kokkusaamise. Meie kanname kõige vajaliku eest ise hoolt.
- Fikseerime sinu vana e-poe või kodulehe tähtsamad statistilised näitajad ja teeme kõik, et uus oleks parem.
Kodulehe hind sisaldab
Tellija esitab kõik kokkulepitud sisutekstid ja pildimaterjali ning pakkuja kohendab tekstid (sh SEO) ja töötleb pildid.
Lisaks koolitame sind lehte ise haldama ning pakume tehtud töödele garantiid ja veebiabi 3 kuud.
Kodulehe hind sisaldab
Pakkuja koostab kuni 10 sisulehe tekstid ja toodab/tellib vajaliku pildimaterjali (sh ka logo).
Lisaks koolitame sind vajadusel lehte ise haldama ning pakume tehtud töödele garantiid ja veebiabi 3 kuud.
Kodulehekülje tellimisel tekkivad küsimused
Kirjuta eve@kodulehekoolitused.ee ja ma saadan sulle lähteülesande, mis lihtsustab sinu tööd.
Tahame sinu käest teada:
- Kes on sinu kodulehe külastajad ja mis infot nad sealt otsivad?
- Mida sa tahad, et külastajad veebilehel teeksid?
- Kes te olete, milles olete erilised ja mis on teie kodulehe aadress?
- Kas soovite kodulehte või e-poodi? Mis on äriline eesmärk?
- Mis funktsioonid (uudiskiri, kalender) peavad lehel lisaks olema?
- Nimeta 3 konkurenti, kelle lehed sulle meeldivad
- Kas on platvormi (WordPress, Joomla) eelistusi?
- Milline on veebile eraldatud eelarve ja mis on tähtaeg?
- Kooskõlastus
Vaatame esmase taotluse (lähteülesande) üle ja selgitame välja esialgse tööde mahu ja keerukuse.
- Kokkusaamine
Eesmärgiks on mõista teie sihtgruppi, konkurente, teie eesmärke ja saada sisend täpsemaks tööde planeerimiseks. Teha esmased ettepanekud parema tulemuse nimel.
- Esitame hinnapakkumise / koostöölepingu
Hinnapakkumises on toodud välja kõik tööd, milles oleme kokku leppinud. Peale lepingu sõlmimist ja 50% ettemaksu tasumist alustame töödega.
- Alustame tööga
Kogume lisainfot, analüüsime konkurente, uurime ja küsitleme teie sihtgruppi ja täpsustame üksikasju teie kontaktisikuga. Teie käest saadud info, sisu ja pildimaterjali põhjal alustame tööga.
- Visuaalne struktuuri ja sisu planeering
- Üldine disain.
- Sisuvaadete disain
- HTML ja kodeerimine
- Programmeerimistööd
Oma tööde esimeses etapis saadame teile kujunduse kooskõlastuseks. Hoiame teiega pidevat kontakti.
- Testime, parandame ja koolitame
Kui leht on valmis, siis me testime seda tehniliselt ning saadame teile ülevaatamiseks ja parandusettepanekute tegemiseks.
Kallima hinnaga kodulehe puhul testime lisaks kodulehte 5 kuni 7 kasutajaga
Õpetame sind soovi korral kodulehte elementaarsemal tasemel haldama.
- Kodulehe avaldamine
Vaatame teie parandusettepanekud üle ja kõrvaldame kõik testimisel esile tulnud puudused . Teie loal teeme veebilehe avalikuks.
- Palume tagasisidet
Peale veebilehe avalikustamist küsime teilt kas kirjalikku tagasisidet või videotagasisidet. Eesmärgiks on selgitada välja lõppenud projekti tugevad ja nõrgad küljed.
- Koostöö protsess ja ülesehitus
- Teostatavate tööde sisu, maht, aeg ja vastutav
- Sanktsioonid osapooltele ajagraafikust mitte kinnipidamise korral
- Garantii tingimused
- Poolte õigused ja kohustused
- Hind
- Hilisemad Tellija poolsed lisasoovid
NB! Kuna aeg on meile kõige kallim, siis oleme kasutusele võtnud tähtaegadest mittekinnipidamisel rahatrahvid.
Kui te soovite, et keegi teeks sellise veebilehe nagu teile meeldib, siis võib ju mõne koolipoisi palgata.
Anname teile väärt nõuandeid ja soovitusi, mis on toonud meie klientide puhul häid tulemusi ja mille sisu pärineb uuringutel ja läbiviidud testidel.
Kui kõrgperioodil on meie teenuse järgi järjekord, siis lubame, et võtame järgneva projekti ette vähemalt 14 tööpäeva jooksul.
Kuna keegi ei soovi ebameeldivaid üllatusi, siis me selgitame enne lepingu sõlmimist põhjalikult välja teie lehele esitatavad funktsionaalsed ja sisulised nõudmised. Kõik see saab olema kajastatud ka koostöölepingus.
- Kas tegu on valmiskujundusega või tuleb luua teile omase disainiga kujundus?
- Kas kogu tekstiline sisu, logo ja pildid tulevad teilt, või peame meie nende loomise ja hankimise eest hoolt kandma.
- Kui palju ja millise keerukusega funktsioonid tulevad kodulehele? Näiteks kas tuleb lisada e-pood, pangalinke, lao, või raamatupidamise tarkvara. Või tuleb eraldi programmeerida teie kasutajatele mõni vajalik rakendus.
Peamine erinevus seisneb selles, et odavama kodulehe puhul tuleb tekstid, logo ja pildid teil endal muretseda.
Kallima kodulehe hind sisaldab ka kodulehe kasutavuse testimist reaalsete inimestega, et välistada halba kasutajakogemust.