Pood

  • Kas tahad osata kirjutada kodulehe sisu nii, et sinu sihtgrupp seda ka loeks? STOPP! Sa tahad, et nad ikka ostaks, telliks või võtaks sinuga ühendust? Seda sa soovid? Selleks on sul vaja sisuloome ja sisuturunduse oskusi.

    I OSA sisuturunduse koolitus

    1. Milleks sulle kliendipersoona ja kuidas seda luua?
    2. Kuidas leida sisuteemasid, millest kirjutada?
    3. Sisuturunduse plaan, sisu levitamine ja veebiliikluse kasvatamine.

    II OSA sisuloome koolitus

    1. 6 võtet neuroteadusest, mis kiirendavad inimese ostuotsuse langetamist.
    2. Kodulehe sisu kirjutamine teenuse lehele või e-poe tootekirjeldusele.
    3. Mida sisuloome juures saad ise SEO osas ära teha?
  • 100 päeva kalender-märkmik on Sinu eesmärkide täitmise abimees. A4 formaadis kalendril puuduvad sisse kirjutatud kuupäevad, seega nummerda ise ja alusta oma eesmärgipärast 100't päeva juba täna. Esimesed leheküljed on eesmärkide kirjeldamiseks, olgu nendeks tööalane projekt, soov võtta kaalust-alla, olla paremas sportlikus vormis, õppida võõrkeelt või midagi muud olulist. Ära unusta juurde lisada mõõdikut! Järgmised 100 lehekülge on jaotatud A ja B tegevusteks. A on oluline tegevus, mis viib sind eesmärgi täitmisele lähemale ja B on tegevus, mis on nagunii vaja ära teha. Kui eesmärgiks on võõrkeele õppimine, siis  on A tegevus 10 sõna õppida ja B tegevus on vastata e-kirjadele. Kui planeerid ette oma nädala (tervisliku ja mitmekesise) menüü, siis oled eriti tubli. Kummardus! Ma aina üritan seda... Õhtul võta oma päev kokku ja vaata rahulolevalt päevale tagasi. 100 päeva pärast patsuta endale tunnustavalt õlale ja alusta oma järgmist põnevat 100't päeva!
Go to Top