Kodulehe optimeerimine. SEO teenus
Mis kasu on sul kodulehest, mis ei ole otsimootoritele ja klientidele hästi leitav? Kas kodulehe optimeerimine lahendaks sinu mure?
Miks on kodulehe otsingumootoritele optimeerimine ehk SEO tähtis sinu veebilehe jaoks?
Kui sa soovid uusi kliente, siis pead olema oma oluliste märksõnadega otsingutulemustes nähtav, sest vastasel juhul on su koduleht kui visiitkaart, mida käib vaatamas ainult see, kes teab täpset aadressi.
Sa ei tea, milliseid oskusi sisaldab kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja sul pole selleks ka piisavalt aega, kuid probleem vajab lahendamist?
Lõpetage oma raha põletamine ja saage oma kodulehest rohkem mõõdetavat ning reaalset tulu.
Kui potentsiaalsed kliendid leiavad teid läbi otsingumootorite, siis on sul võimalus oma kodulehel neile müüa. Kõik need, kes leidsid teid märksõna või fraasi abil näiteks Googlest, on juba huvitatud teie pakutavast. Ole ainult tubli ja müü neile meeldivalt ning paku väärtust.
Mida kõrgemal positsioonidel tuled oma oluliste märksõnadega esile, seda rohkem satub sinu lehele huvilisi ja seda rohkem sa ka teenid. Pole mõtet jätta raha lauale vedelema. Korjake see üles.
Kodulehe SEO partnerpakett
Kodulehe optimeerimine ei anna häid tulemusi üle öö, vaid see nõuab aega (6 – 12 kuud) ning süsteemset tööd. Te võite teha küll pidevalt Google Adwordsi reklaami, et olla esilehel, kuid arvesta sellega, et:
- esiteks enamus inimesi eelistab klikkida orgaanilistele tulemustele ning
- teiseks läheb selle reklaami maksmine sulle lõppkokkuvõtteks väga kalliks. Kallimaks, kui investeering orgaanilistesse tulemustesse.
Nii kui lõpetad maksmise, oled hetkega huviliste vaateväljast kadunud. Seepärast tuleb eesmärgistatud otsimootoriturundus sulle tunduvalt enam kasuks ning sellega kasvab ka bränditeadlikkus.
Mida kodulehe optimeerimine partnerile sisaldab?
Selle paketi puhul koostame SEO analüüsi, teeme otsimootoriturunduse tarvis tegevusplaani, kus põhifookus on lehe sisesel ja lehe välisel SEO-l.
Kuidas koostöö hakkab välja nägema?
1. Võta ühendust – kõik algab teie vajadusest ja tõsisest soovist oma kodulehega hakata leidma uusi kliente ja kasvatada sissetulekuid. Uurime teie veebilehte ja analüüsime ja võrdleme teid konkurentidega.
2. Saame kokku – õpime paremini tundma teie tegevusvaldkonda, annate meile ülevaate oma pakutavast väärtusest kliendile, kaardistame hetkeolukorra ning paneme koos paika eesmärgid.
3. Lähteülesande ja tegevusplaani koostamine – teeme kohtumise info põhjal lähteülesandesse täiendused ning koostame tegevusplaani lehe valmimise ja müügile optimeerimise osas.
Saate endale dokumendi, mille põhjal on teil selge pilt, kuidas edasi liikuda. Selle eest esitame teile ka arve.
4. Esitame teile koostööpakkumise – see sisaldab teostatavaid töid koos ajagraafiku ja hindadega ning selles on fikseeritud poolte kohustused, vastutus, tulemused ja kõik muu vajalik.
5. Alustame töödega vastavalt ajagraafikule – kui olete meile teinud määratud ajaks kokkulepitud summas ettemaksu, siis alustame ka töödega.
6. Regulaarne koostöö ja ettekanded – vastavalt kokkulepitud ülesannetele jagame omavahel infot, saame kokku ning hindame tehtut, teeme vajadusel tegevusplaanis korrektuure.
7. Projekti lõpus teeme kokkuvõtte – teeme teile kokkuvõtte projekti mõõdetavatest tulemustest, õnnestumisest ja vastupidi. Samuti teeme ettepanekuid edaspidisteks tegevusteks.
SEO partnerpaketi tingimused ja tulemused:
- Kõik tehtavad tööd ja tingimused pannakse kirja koostöölepingus.
- Projekti juhib töö teostaja poolt määratud projektijuht.
- Teenusepakkuja jätab endale õiguse valida, millise töö ta vastu võtab.
- Tellija annab vajalikud ligipääsud kodulehele ja analüütika infole.
- Lepingus sõlmitav tööde teostamise aeg 6 kuni 12 kuud.
- Eeldatavad tulemused fikseeritakse lepingus, kuid üks esmastest eesmärkidest on positsioneerida teid teile oluliste märksõnadega Google esilehel.
- Kui tellija või täitja pole suutnud kinni pidada kokkulepitud aegadest ja töö ülesannetest rakendatakse trahve.
Mis on SEO partnerpaketi hind?
Hinna fikseerime oma pakkumises ja see ei muutu. Hind sõltub mitmetes asjaoludest nagu näiteks:
- märksõnade arv, millega soovitakse tulla esilehele;
- tööde maht ja kui palju saate ise kaasa aidata;
- märksõnade konkurentsitihedus.
Aga mis siis, kui lubatud tulemused ei ole õigeks ajaks täidetud?
SEO partnerpaketi teenuse korral on eeldatavad tulemused ja nende mitte täitmine fikseeritud leppetrahvidega kahepoolses koostöölepingus.