Võida uusi kliente läbi põhjaliku sisuturunduse plaani ja copywritingu
Kas sinu kodulehe teenuse leht või e-poe toote lehed ei müü? Põhjus on selles, et see ei kõneta sinu sihtgruppi ja nad ei usalda sind. Sinu firma sisuturundus on puudulik ning müügitekstid lugejale igavad.
Copywriter annab sulle lubaduse, et
Hea koostöö tulemusena 6-12 kuu pärast on sinu firmal:
- sihipärane sisuturundus ning teie tuntus turul teeb konkurendid kadedaks;
- müügitekstid ja tootekirjeldused, mis toovad rohkem müüki;
- postitused ja artiklid, mis toovad Googlest enam õigeid huvilisi lehele.
Miks tellida sisuloome teenus ja sisuturundus meilt?
Mitte iga sisuturundusagentuur ei lähtu andmetest ega mõõda tulemusi, meie aga:
- küsitleme sinu kliente ja analüüsime kodulehe statistikat;
- analüüsi alusel loome teiega sisustrateegia ja kirjutame ka tekstid;
- seame eesmärgid ja mõõdame tulemusi.
Kuidas me seda sinu heaks täpsemalt siis teeme, loe edasi.
Tulemused garanteerib järjepidev ja hoolikalt sihitud sisuturundus ning väärt sisuloome
Me ei häbene tuua näiteks meie enda firma esimest 2 aastat, kus alustasime uue kodulehega ja äriblogi pidamisega.
Järgnev statistika ilmestab seda, kuipalju läbi regulaarse sisu kasvas meie kodulehe külastajate arv ja sissetulek ainult läbi Google orgaanilise liikluse (otsingumootorist).
Sisuturunduse mõju kodulehekoolitused.ee näitel:
2012 – külastajaid kokku 3562; sissetulek Google otsingust 290 €
2013 – külastajaid kokku 9983; sissetulek Google otsingust 7017 €
Ainuüksi Google kaudu tulev külastuste arv kasvab igal aastal kordades ja sama on seni olnud ka sissetulekuga. See protsess on korratav ka sinu firma puhul.
Nagu Google Analyticsi numbrid näitavad, oli nullist alustamisel esimesel kuul Google kaudu külastajaid ainult 19, kuid aasta möödudes täpselt samal ajal oli see 1139 külastajat.
Kuidas saame sind aidata? On see sisuturunduse strateegia koostamine või mõni konkreetne sisuloome teenus?
Hea koostöö eelduseks on esmalt see, et me tahame mõista teie ärimudelit, sihtgruppe, konkurente ning uurida teie veebilehe statistikat ja digimeedia kanaleid.
Loomulikult peab sul olema usku sisuturunduse jõusse, kuid sa pead olema valmis investeerima ka oma aega ja raha. Selleks, et saada, pead kõigepealt ise andma.
Sisuturunduse strateegia ja tegevusplaani koostamise teenus
Te võite olla oma alal parimad, aga kui teil puudub sisuturunduses selge eesmärk ja tegevusplaan, olete te just kui ilma meeskonnata laev ulgumerel, mis liigub sinna, kuhu tuul teid viib. Koostame teile selge ja tulemustele orienteeritud tegevusplaani.
Töötame sisustrateegia välja vastavalt sinu vajadustele ja ressurssidele. Teenuse tulemusena valmib sisustrateegia dokument koos 3 kuulise tegevusplaaniga.
Lisaväärtusena pakume teenuse juurde tasuta 3 kuud nõustamist sh blogipostituste ja sotsiaalmeedia postituste ülevaatamist ja parandusettepanekute tegemist.
Teenusele või tootele müüva veebiteksti kirjutamise teenus
Sul võib olla kodulehel ükskõik kui hea toode või teenus müügiks, aga kui sa ei oska sellest tulenevaid emotsionaalseid kasusid kliendile kirjeldada, siis seda ka ei osteta. Mida kallim on sinu toode, seda olulisem on müügiteksti mõju ostuotsusele.
Müügitekst peab põhjendama ja tõestama sinu tootest tulenevat kasu
Copywriter peab selgitama välja, mis on need argumendid, mis teevad sinu toote või teenuse väärtuslikuks ning seda tuleb sihtgrupile õigete sõnadega ja õiges järjekorras selgitada. Copywriter peab uurima välja ja oskama põhjendada, kuidas sinu toode või teenus on kliendile kasulik ning kuidas sinu toode või teenus on oma hinda väärt.
Mis on sinu kliendi jaoks mõjuvad põhjused, mis kaaluvad üles kalli hinna ja keeruka toote? Selle välja selgitamine võib copywriteril võtta aega nädalaid või kuid. Sa küsid, et kuidas? Müügiteksti kirjutamise teenuse protsessist saad täpsemalt teada.
NB! Olgu kohe öeldud, et tegu on vaid copywriteri teenusega, kes koostab sinu toote või teenuse jaoks teksti. Teksti veebi sisestamine, kujundamine veebilehel või maandumislehel, koos piltidega ja muude oluliste elementidega on täiesti eraldiseisev teenus.
Toote kirjelduste ehk tutvustuste kirjutamise teenus e-poodidele
Kaks kriitilist põhjust, miks sinu e-poe toote müük ei suju on madala kvaliteediga väiksed tootepildid ja igavad tootekirjeldused. Mine oma e-poodi ja loe läbi 2-3 toote tutvustust ning küsi endalt, kas need toote kirjeldused tekitavad sinus soovi seda toodet osta?
Väga paljud e-poed võtavad oma tootekirjeldused otse tootjalt, kuid Google peab seda dubleeritud sisuks ja sinu tooted ei jõua kunagi otsingutulemustes kõrgetele kohtadele.
Samuti on probleemiks, et keegi ei näe vaeva emotsionaalse kasu kirjeldamisega, vaid heal juhul tuuakse välja toote omadused. Tegelikult me soovime küll näha omadusi, kuid ostame sageli siiski emotsioonide ajel.
E-poe toote tutvustus mõjutab otseselt käivet ja kohta otsimootorites
Ka e-poes kehtib reegel, et mida kallim on toode, seda rohkem infot toote kohta vajatakse.
Kogenud copywriter kirjutab sinu e-poe toote tutvustused nii, et see on SEO sõbralik ja seal on esitatud nii kliendi jaoks tähtsamad toote omadused kui ka emotsionaalne väärtus kasutajale.
Tähelepanu! E-poe toote kirjelduse kirjutamise teenus ei taga teile üksi käibe kasvu. Kui e-poe liiklus on madal, kasutatavus halb ja puudub usaldusväärne disain, siis esmalt tuleks need probleemid kõrvaldada.
Blogi või artikli kirjutamise teenus
Oled arvatavasti kuulnud palju kuidas räägitakse, et hakka blogima ja et täna töötab sisuturundus, mitte otsene reklaam ja müügitekstid. On see nii?
Jah, ilma sisuta kodulehel pole sul
- lootust Google otsingutulemuste kaudu saada tasuta külastajaid;
- lisada sotsiaalmeediasse fännidele midagi, mis neid huvitab;
- piisavalt sisulehti, millel võiksid küsida kontakti võtmist;
- võimalik luua usaldust ja näidata oma teadmisi ja oskusi.
Tõsi on ka see, et need veebilehed, kus ilmub regulaarselt lugejale huvitavat sisu, saavad tuhandeid kordi rohkem veebikülastusi kui need, kelle veebilehel on vaid 5-10 sisulehte.
Pole vist vaja rohkem midagi selgitada.
Sinu probleem on see, et sa ütled, et sa ei oska kirjutada või et sul pole selleks aega. Need on täiesti arusaadavad põhjused ja siin saamegi sind aidata.
Iga artikli või postituse optimeerime ka otsingumootoritele ning kujundame teksti. Soovi korral kasutame ka meie kasutuses olevat fotopanka teema illustreerimiseks.
Alusta sisuloomega juba täna, sest see mõjub sinu äri usaldusväärsusele.
Me võtame ühes kuus töösse vaid 3-4 projekti, sest ka meie ressurss on piiratud. Me teeme oma tööd kirega ja me toodame sulle süsteemselt usaldust ja seeläbi kasvab ka sinu äri.