Veebispetsialisti koolitus

Soovid uusi oskusi, mis muudab sind veebihalduses osavamaks ning veebiturunduses süsteemsemaks? Mis koolitusest on jutt?

E-turunduse ja veebispetsialisti koolitus keskendub enim levinud vabavaraliste sisuhaldusplatvormide kasutamisele ja veebilehe reklaamile ning turundusele internetis. Sellel koolitusel ei ole rõhk veebiprogrammeerimisel ega veebidisainil.

Miks võiks e-turunduse spetsialist osaleda sellel koolitusel?

Peale koolitust suudad ise seada ning sõnastada e-turunduse eesmärke ja strateegiat. Tead, mida peab sisaldama online turundusplaan ning suudad need siduda äriliste eesmärkidega.
Saad praktilised juhised, kuidas korralda e-posti turundust ning mismoodi Facebook panna enda kasuks tööle.

Muuhulgas õpid kasutama maailma enim kasutatavat vabavaralist veebi ja e-poe platvormi – WordPressi.
Peale koolitust oskad luua atraktiivsemat sisu oma lehe lugejaskonnale ning tead täpselt, mida tuleb teha, et sinu kliendid leiaks otsimootoritest sinu veebilehe kiirelt üles.

Kellele võiks koolitus veel sobida?

Kuna koolitusega kaasneb 2 aastane veebiabi, siis kindlasti saavad aktiivsemad ja positiivse suhtumisega huvilised kasutada seda koolitust hüppelauana oma uuele ametile siirdumisel. Samuti tuleb antud investeering kasuks nii avalike suhete eest vastutavale kui ka turunduse eest vastutavatele. Internetiturunduse spetsialist saab siit kindlasti väärt täiendkoolituse.

Mida antud koolitus täpselt sisaldab?

Koolitus kestab kokku 15 päeva.

Internetiturunduse taktikad ja kodulehe lähteülesanne (1 päev)
Internetiturunduse tegevusplaani koostamineSellel koolitusel saad teada, mida endas sisaldab internetiturunduse strateegia, taktikad ja tegevusplaan. Põhjalik ülevaade erinevatest taktikatest ning kuidas seada eesmärke ning määrata mõõdikuid.

Samuti saad teada, miks enamus veebilehed ei too ettevõttele raha sisse ning millist rolli mängib seejuures veebilehe lähteülesanne.

Koolitusel õpid kuidas koostada veebilehe lähteülesannet ja mida see dokument sisaldab, kuidas koostada internetiturunduse tegevusplaani, õpid analüüsima näidisandmete põhjal valitud taktikate efektiivsust ja tasuvust ning tegema parandusettepanekuid strateegia tulemuste tõhustamiseks.

Otsimootoriturundus ja veebianalüütika (1 päev)

VeebianalüütikaÕpid, kuidas käib kodulehe optimeerimine otsimootoritele, milliseid tegevusi nõuab ettevõtte otsimootoriturundus ja milliseid järeldusi teha Google Analytici andmete põhjal.
Samuti õpid miks ja kuidas testida oma kodulehe tähtsamaid sisulehti ning mida tähendab sisuliselt kodulehe müügile optimeerimine.

E-posti turundus (1 päev)

Koolitusel käsitletavad teemad:
E-postiturundus E-postiturunduse erinevad eesmärgid ja selle sõnastamine. E-posti baasi kogumine ja suhtekonto. Andmete kogumise vormid (head ja halvad näited).
Eri tüüpi saadetavad e-kirjad ja ülesehitused (uudiskiri, müük, nõuanded ja soovitused jne). E-postiturunduse plaan ja e-kirjade sisu planeerimine.
Pealkirjad, sissejuhatused, teemaarendus, e-kirja eesmärk ja tegevusele suunamine. E-kirja saatmise ajad, e-kirja avamisprotsent, tegevused ehk läbiklikkimine ja split testimine.
E-postiturunduse tasuvuspunkti ROI arvutamine.
Harjutamiseks kasutame masspostituse tarkvara MailChimp.

Veebilehe tegemine ja haldus WordPressiga (3 päeva)
Kodulehe tegemineKoolitusel õpid WordPressiga tehtud veebilehte/e-poodi haldama – lisama sisu ja pluginaid. Sisu lisamine tähendab seda, et oskad luua rubriike, postitusi ja lehti, lisada teksti, pilte, videosid ja dokumente.

Oskad hallata ka WordPressiga loodud siseveebi – luua uusi gruppe, lisada kasutajaid ja anda õiguseid. Lisaks installeerida ja seadistada lihtsamaid pluginaid nagu Facebook, pildidgaleriid, Google Map jne. Samuti oskad kaitsta veebilehte erinevate rünnakute eest.

Sisuturundus ja sisu kujundamine (1 päev)
Internetiturunduse tegevusplaani koostamineKuidas planeerida sisu ning milline on üks väärtuslik artikkel lugejale. Kuidas tuleks kirjutada, struktureerida ja kujundada uudiskirja, blogipostitust ja tootelehte e-poes. Kuidas mõõta sisuturundusest tulenevat kasu.
Õpid olulisemaid pilditöötluse võtteid programmiga GIMP ning saad teada, millised pildid või fotod sobivad eritüüpi sisu illustreerimiseks. Õpid tegema panoraamfotosid, nuppe, bannereid, logosid.

Reklaam internetis – reklaam Facebookis ja Googles (3 päeva)
ReklaamTasuta reklaam ei ole ainus tee, kuidas jõuda oma sihtgrupini. Internetis tehtav reklaam on võrreldes kõigi teiste reklaamikanalitega kõige täpsemini sihitav, mõõdetav ning kiirem viis jõuda potentsiaalse kliendini.

Õpid kasutama Google Adwordsi ja tegema Facbookis reklaami sh konto loomine ning seadistamine, reklaamtekstide loomine, testimine, sihtimine. Saad teada, miks osad reklaamitegijad põletavad nimetatud kanalites raha, kuid teised teenivad.

HTML ja CSS (1 päev)
VeebidisainKoolitusel õpid muutma veebilehe või e-poe kujundust – muutma tausta, päist, pealkirja ning teksti fonti ja stiili. Veebispetsialistil läheb vaja HTML/CSS teadmisi – koolitusel teeme lihtsama maandumislehe, kus saad kasutada õpitud HTML oskusi maandumislehe sisu lisamiseks ning CSS oskusi kujunduse muutmiseks.

Sotsiaalmeedia turundus – Facebooki koolitus (1 päev)
Facebooki fännileht ettevõtteleFacebooki koolitusel õpid, kuidas koostada sisustrateegiat Facebookis, kuidas planeerida ja läbi viia kampaaniat ja kuidas luua head fännilehte.
Samuti käsitleme veel reklaami tegemist ning õpid ise looma lihtsamat maandumislehte.

Lisaks on 2 personaalset päeva, kus paneme paika näidislehe struktuuri ja õpime tundma kodulehe kujundust ja 1 lisakoolituspäev, mille teemad valivad osalejad ise.

Tulemused ja kasu koolitusest

  • valmib sinu veebilehe lähteülesanne;
  • valmib internetiturunduse tegevusplaan;
  • valmib ettevõtte koduleht;
  • saad veebiabi 2 aastat peale koolitust;
  • saad domeeni ja veebimajutuse 1 aastaks;
  • oskad firma turundamisel kasutada Google parimaid tööriistu.

Tule veebispetsialisti koolitusele!