Google Analyticsi sisekoolitus

„Kui su veebilehel pole peal Google Analyticsit, oled sa lehel toimuva osas pime. Kui sa ei kuule, mida veebianalüütika sulle numbrite keeles ütleb, oled sa kurt ega mõista, mida külastajad tegelikult tahavad“.

Google Analyticsi koolitusel:

  • avame teie silmad ja saate nägijamaks veebilehel toimuvast
  • õpetame teid kuulama, mida numbritel on öelda

Veebianalüütikas räägitakse ABO tähtsusest:

  • A (Acquisition – liiklus) – mida me teeme, et tuua liiklust oma veebilehele?
  • B (Behavior – tegevus veebilehel) – mis siis juhtub, kui külastajad on saabunud meie veebilehele?
  • O (Outcomes – tulemused) – missugune mõju oli sellel meie äritegevusele?

Veebianalüütika sisekoolitus annab vastused:

  • Kuidas külastajad saabuvad meie veebilehele, kas ja kuidas saaksime seda tulemust parendada?
  • Mida külastajad teevad meie veebilehel?
  • Kui kõrge on soovitud tegevuste arv – protsentides ja eurodes?

Koolituse sihtrühm

Ettevõtete ja asutuste töötajad, kelle tööülesannete hulka kuuluvad turundus, veebilehe arendamine ja optimeerimine müügile, e-poe haldamine ja arendamine.

Hilisem abi ka peale koolitust

Küsimused võivad tekkida ka peale koolitust, siis kui hakkad iseseisvalt uurima oma veebianalüütika andmeid. Google Analyticsi sisekoolitusel on võimalik abi küsida 6 kuud peale koolitust. Lihtsamatele küsimustele saad vastused e-kirja kaudu või ekraanivideoga, keerulisemate probleemide lahendamiseks saame konsultatsioonil kokku.

Koolituse teemad

  • 15 olulist küsimust enne veebianalüüsi
  • Google Analyticsi tutvustus
  • Baasteadmised – milliste numbrite jälgimine ja analüüs ärikasumi juures kõige rohkem rolli mängivad
  • Kuidas raha mõõta ja efektiivsust hinnata
  • Poe käibe ja kanalite seos
  • Reklaami ja käibe seos
  • URL’ide märgistamine ja märgistatud aadressidelt saabunud liikluse analüüs
  • Google Analytics ja Webmaster Tools
  • Google Analytics ja Google Adwords
  • E-commerce analüüs (kui on eelnevalt peale pandud)
  • Oma töölaua loomine
  • Oma sündmuste loomine
  • Veebilehe otsingu analüüs
  • Segmenteerimine – oma segmentide loomine
  • Aruanded – oma aruannete loomine
  • Eesmärkide ja kliendi tunneli seadistamine – oma eesmärkide loomine
  • Testimise võimaluste tutvustamine (hilisem abi testimise käivitamiseks ja analüüsiks)
  • Enda välja filtreerimine

Kuna tegemist on ettevõtte või asutuse sisekoolitusega, siis on võimalik täiendada antud teemade osa vastavalt vajadusele.

Sisekoolitus keskendub teie firma kodulehe statistikale

Koolitusel analüüsime ja teeme järeldusi vaid teie veebistatistika andmete põhjal. Arutleme koos teiega, milliseid otsuseid ja muudatusi tasub firma veebilehel või turunduses paremate tulemuste nimel katsetada.

Lisaks saate koolitusel selged juhised ja vastused 110’le küsimusele, mis jagatud nelja plokki: põhiarvud, aruanded, segmendid ja eesmärgid.

Kui saadate ligipääsu enne koolitust oma Google Analyticsi andmetele, siis aitame koolitusel koostada teie ettevõttele olulised aruanded, segmendid, töölauad ja eesmärgid.

Küsi pakkumist

  • Koolituse teemad, koolitusgrupi suurus, koolituse maht ning orienteeruv toimumise aeg.

Koolitaja

Eve Keerus-JusupovEve koolitab ettevõtjad ja üliõpilasi veebiturunduse, veebianalüütika ja kodulehe tegemise teemadel. Google Analytics on huvitav ja koolitusel aitab ta osalejatel luua olulisi segmente, aruandeid ja seadistada eesmärke.

 

OÜ Collectiv on on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1