Kasvata Facebooki reklaami abiga klientide huvi, kliendibaasi ja müüki

Praktiline 2 tunnine Facebooki reklaamikampaania tegemise töötuba

2 tunnise koolituse asemel on nüüd 6 tunnine ja veelgi põhjalikum FB reklaami koolitus

Turundaja Merlis JusupovOlen Merlis Jusupov KoduleheKoolitused koolitaja ja ma näen, et reklaam Facebookis on paljude turundajate ja ettevõtjate jaoks üks karm raha hävitamise viis. Sa küsid, et kuidas?

Kas oled näinud Facebookis reklaame, mis sind kuidagi ei puuduta, mille vastu sul puudub tõsine huvi või milleks sa pole lihtsalt veel valmis?

Ma nimetan seda raha põletamiseks ja spämmiks, mis kahjustab sinu äri.

Facebook pixel ja remarketing

Mis on Facebookis reklaami tegija suurim probleem?

Tavaliselt on kõige lihtsam teha oma Facebooki postitusele Boost Post, mis läheb kiirelt teele ilma, et peaks süvenema, et kas reklaami tarbijad võiks üldse olla sinu pakutavast huvitatud.

Parimal juhul:

  • sihid sa oma reklaame huvide või sarnaste sihtgrupi huvide järgi või
  • kogud kontaktandmeid või teed siis lausa otsest müüki.

Peamine probleem on see, et suurem osa Facebookis reklaamijaid tüütavad oma reklaamidega võõraid inimesi, neid kes ei tea ei sinust ega sinu firmast mitte kui midagi.

Vaevalt sa ostaksid tänaval võhivõõra käest seda, mida ta sulle pakub. Miks sa peaks seda võõrast usaldama?

Soovin, et peale töötoas osalemist on sinu tehtud reklaam Facebookis jätkusuutlikum kui kunagi varem.

Tahan sulle 2 tunniga anda edasi ühe toimiva praktika, mida olen ise õppinud Facebooki reklaami gurult Jon Loomerilt. Luban, et teeme sinuga kõik tehnilised osad koos ka praktiliselt läbi.

Usun, et peale seda 2 tunnist töötuba on reklaam Facebookis sinu jaoks palju enamat, kui Boost Post button ja võõraste spämmimine. Pealegi õpid ka oma reklaamiraha nutikamalt kasutama.

Tähelepanu! Enne kui otsustad osaleda töötoas, lase oma kodulehele lisada Facebook Pixeli  kood. Ilma selle koodita veebilehel pole sul mõtet lühikursusele tulla.

Facebooki reklaami tegemise töötoa ülesehitus

Kuna aega on meil ainult 2 tundi, siis olen selle jaganud järgmiselt:

Suurimad vead ja probleemid reklaami tegemisel Facebookis (20 min)

Toon näiteks mõned reklaamid ja näitan, mis on seal hästi tehtud ja mida võiks teha paremini. Käime põgusalt läbi, millistest komponentidest üks reklaam koosneb ja kuidas eristuda konkurentidest.

Räägime reklaami tegemise eesmärkidest ning läheme sujuvalt üle konkreetse reklaamitegemise protsessi/praktika juurde.

I osa:

Sihtgrupi kasvatamine ehk Custom Audience suurendamine (20 min)

Selleks, et kasvatada sinu tootest või teenusest huvitatute ringi, on esmalt vaja neile näidata reklaame, mis pakuvad tasuta väärtust (infot, nõu jne).

Selles etapis loome esmalt reklaamihalduris sobilikud sihtgruppide segmendid ning teeme kaks eraldiseisvat kampaaniat. Üks kampaania koos reklaamidega keskendub sinu veebilehti külastanud huviliste segmendile ning teine Facebookis aktiivusust üles näidanud huviliste segmendile.

II osa:

Kontaktandmete kogumine ehk Building Leads (20 min)

Selles plokis koostame samuti kaks kampaaniat koos reklaamidega ning veebilehe põhiste segmentidega. Olgu etteruttavalt öeldud, et antud etapis keskendutakse neile, kes on meie reklaamide abil käinud meie reklaamitud sisulehtededel või näidanud üles aktiivsust Facebookis.

Esimene kampaania keskendub siin reklaami suunamisele spetsiaalsele maandumislehele. Teise kampaania raames proovime luua reklaami Facebook Lead Ads rakendusega, kui muidugi sulle seda võimalust pakutakse.

III osa:

Kuidas teha Facebooki reklaamiga müüki (20 min)

Antud praktika puhul teeme kampaania, kus näitame reklaame vaid nendele, kes on meie karmi kadalipu läbinud. Teeme jälle kaks reklaamigruppi ja ning välistame reklaami näitamise neile, kes juba on meie toodet või teenust juba ostnud.

Mis on ülejäänud 4 tunni koolituse teemad? Uuri siit.

Facebooki koolitaja

Merlis JusupovMerlis annab sulle head nõu jätkusuutliku Facebooki reklaamikampaania planeerimisel ja reklaamide tegemisel. Ta aitab sind ka pärast koolitust, sest siis tekivad sul konkreetsed küsimused.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Aare Rebban tagasiside