Kuidas teha reklaami Googles? Praktiline sisekoolitus

Avaleht/Koolitused/Sisekoolitused/Kuidas teha reklaami Googles? Praktiline sisekoolitus

Kuidas teha reklaami Googles? Praktiline sisekoolitus

Kui inimesed otsivad internetist teenuseid või tooteid, siis nad kasutavad selleks Google otsimootorit. Kuidas nad üles leida ja tuua oma kodulehele? Kas reklaam Google Adwords minu puhul üldse töötab?

Google Adwords koolitus

Koolituse sihtrühm

Ettevõtete töötajad, kes peavad looma ja haldama ning testima ja analüüsima Google Adwordis reklaamikampaaniat.

Hilisem abi ka peale koolitust

Küsimused tekivad tavaliselt peale koolitust, siis kui hakkad põhjalikumalt tegelema oma reklaamikampaaniaga. Google Adwordsi koolitusel on võimalik abi küsida kuni 6 kuud peale koolitust. Lihtsamatele küsimustele saad vastused e-kirja kaudu või ekraanivideoga, keerulisemate probleemide lahendamiseks saame konsultatsioonil kokku.

Miks paljud reklaami tegijad lihtsalt põletavad oma reklaamiraha?

Vastus on kas teadmatus, kuidas teha konkreetses kanalis asju õigesti või ei süveneta tingimustesse ja soovitustesse. See tekitab olukorra, kus paljud ettevõtete isehakanud reklaamitegijad kurdavad või on lausa vihased, et nad on pannud hulga raha sisse ja vastu pole midagi saanud.
Teine põhjus on see, et sa pole piisavalt kalkuleerinud, kas ikka need kulutused, mida pead tegema sinu toote või teenuse hinnataseme korral, saavad ikka tagasi teenitud.

Mida tuleks teha, et reklaam internetis annaks tulemusi?

Sul on pidevalt kiire ja ainuke asi, mis sisse toob on müük. Selleks, et läbi interneti saada uusi kliente, on vaja ennast ette valmistada. Oled koheselt läbi kukkunud, kui mõtled, et paned 15 minutiga Adwordsi reklaami püsti ja suunad liikluse oma kodulehele.
Toimiv reklaam internetis on süsteem, mis tuleb kõigepealt üles ehitada ja mille igat lüli tuleb regulaarselt testida. Kui sa ütled, et sul pole selleks aega, siis jätka raha põletamist või maksa kallist hinda teenusepakkujatele.

Tee asju õigesti ja hakka internetireklaamist tulu saama

Sellel koolitusel õpid praktiliselt ise koostama ja käivitama märksõnapõhist reklaami Googles. Saad täpselt teada, millised vead lähevad sulle kalliks maksma ning kuidas efektiivselt oma reklaami eelarvet planeerida ja sellega nimetatud kanalites targalt ümber käia.

Millistest osades praktiline internetireklaami koolitus koosneb?

Oleme oma praktilise reklaamikoolituse internetis jaotanud kaheks. Esimeses osas alustame tasulise reklaami planeerimise küsimustega ning maandumislehe rolliga.Teine osa on Google Adwordsi reklaamikampaania seadistamine ja koostamine ning reklaami aktiveerimine.

Maandumislehe tähtsus ja investeeringu tasuvus internetireklaamis

Maandumislehe roll ning testimine – miks on vajalik luua reklaamikampaania tarvis maandumisleht. Kuidas me teame, milline maandumisleht töötab efektiivsemalt ja mis toob raha rohkem sisse?
Maandumislehe ülesehitus – milliseid osasid sisaldab maandumisleht, kuidas seda üles ehitada ja milline ei tohiks üks maandumisleht olla.
ROI ehk tasuvuspunkti arvutamine – kuidas saada teada, millal minu kulutused saavad tagasi teenitud ja mida selle juures silmas pidada.

Google reklaam ehk Google Adwords

Mis on quality score – mille järgi Google hindab sinu reklaami headust ja mis mõjutavad sinu kliki hinda? Miks need, kes maksavad vähem oma reklaami kliki eest, saavad kõrgema positsiooni reklaami näitamisel kui need, kes maksavad rohkem?
Märksõna reklaamikampaania seadistamine – reklaami kanalite ja seadmete valik, reklaami eelarve seadistamine, reklaami sihtimine asukohta, keelt ja ajalisi faktoreid silmas pidades.
Reklaami kampaania koostamine AdWordsis – kampaania struktureerimine, reklaamrühmade ja reklaamide koostamine ja testimine. Märksõnade analüüs ja vastavus maandumislehega.
Kampaania jälgimine ja korrigeerimine – reklaamikampaania optimeerimine ehk toimivate märksõnade ja reklaamide koondamine ning mitte töötavate eemaldamine ja asendamine.

Koolituse lõpptulemus

Selle koolituspäeva lõpuks on sul teada, milline peab olema korralik maandumisleht, kuhu toimub reklaamilt liikluse suunamine. Samuti tead, milliseid vigu maandumislehe koostamisel või tellimisel tuleks kindlasti vältida.
Oled praktiliselt ise koostanud, sihtinud ja käivitanud oma Google Adwordsi reklaami. Oskad hoiduda levinud vigadest, mida reklaami koostamisel sageli teadmatusest tehakse.

Küsi pakkumist

  • Koolituse teemad, koolitusgrupi suurus, koolituse maht ning orienteeruv toimumise aeg.

Koolitaja

Merlis JusupovMerlis õpetab tegema reklaami Facebookis ja Google Adwordsiga. Ta annab sulle väärt nõuandeid ja nippe, kuidas saada internetireklaamist kasu.

OÜ Collectiv on on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1