Google Analyticsi videoõpetused
Saad järgmised ekraanivideod
TELLI TASUTA ÕPETUSED
Videokursuse sisu
Esimene video – kuidas luua segmenti?
Segmendid on valim kõikidest külastajatest. Tänu segmendile saad infot just sind huvitava sihtrühma kohta. Näiteks: võime teha segmendi – näita neid, kes saabusid meie veebilehele tasuliselt reklaamilt või Facebookist või ainult Eestist.
Teine video – kuidas luua töölauda ja lisada andmeplokki?
Töölauad aitavad sul kokku koondada just sulle vajalikud andmed – igale töölauale kuni 12 olulist infoplokki. Näiteks: võid luua turundaja töölaua, kus näed visuaalselt töötavaid kanaleid, viitajaid, reklaame, seadmeid või veebisirvijaid.
Kolmas video – kuidas koostada kohandatud aruannet?
Iga veebileht ja ettevõte on unikaalne. Seega annavad vajamineva koondinfo kohandatud aruanded – aruanded, kus ise määrad dimensioonid ja mõõdikud. Näiteks: saad luua aruande, kus on ühte kohta koondatud info veebisirvijate lõikes, külastajate lõikes, viitajate lõikes jne.
Neljas video – kuidas siduda Call To Action nuppu Google Tag Mangeriga?
Google Tag Manageri abiga saad teada, kui palju külastajatest tegi mingit soovitud tegevust. Näiteks: saad teada, kui palju vaatas videot, laadis PDF faili alla, klikkis nuppu või linki jne.
Viies video – kuidas luua eesmärki (goal)?
Veebileht, millel pole eesmärki, ulbib niisama interneti avarustes. Eesmärgid (goalid) aitavad analüüsida ja hinnata veebilehe edukust. Näiteks: võid iga hetk vaadata, kui palju on sinu veebileht mingil ajaperioodil raha teeninud.