Oktoobris 2014 ilmus uus OpenCart 2.0. Mida uut ja rõõmustavat tõi kauaoodatud uuendus praegustele ja tulevastele OpenCarti kasutajatele?

Uus kujundus on skaleeruv

OpenCart 2.0 on nüüd ka vaikimisi responsive ehk skaleeruv erinevatele seadmetele.

Uus visuaalne pool – administraatori vaade

Administraatori menüü on mugavam – külje peale avanevaid kolmanda taseme linke oli aeg-ajalt kohmakas avada. Uus menüü on vasakul pool ja alama astme lingid avanevad üksteise alla.

OpenCart 2 - administraator


Uus visuaalne pool – külastaja vaade (demo)

 

OpenCart 2 - külastaja vaade

Kohandatud väljad (custom field)

Kui oled OpenCarti kasutaja, siis tead, et kliendilt päritavate väljade hulk oli suur ja nende kustutamiseks või lisamiseks oli vaja käia koodifailides ringi. OpenCart 2 tõi kaasa kohandatud väljad.

Marketing Tracking

Marketing Tracking aitab sul luua ja jälgida erinevaid kampaania objekte, et hinnata, kuidas need aitavad müügile kaasa.

Moodulite installimine on nüüd lihtne

Kuni siiani kasutas Opencart ikka vana head installivõimalust ehk siis FTP abil pidi lisama lahti pakitud mooduleid õigetesse kaustadesse. Nüüd on see õnneks ajalugu 🙂

uus_install

Mida veel testimise käigus silma hakkas?

Uus sisseehitatud moodul – HTML sisu

Ikka ja jälle oli vaja lisada moodulialadele oma kujundatud teksti ja pilte, selleks oli vaja eraldi installeerida HTML sisu moodul. Uues versioonis on see sisse ehitatud. Lisa ja kujunda oma sisu ja määra sobiv paigutus.

Mooduleid on mugavam paigutada

Varem oli iga mooduli juures võimalus määrata talle asukoht. Kui näiteks vasakule servale soovisid panna menüü, slaideri, lisainfo tasuta tranpordi kohta, liitu uudiskirjaga üleskutse, siis pidid igat moodulit ükshaaval paigutama. Nüüd valid eraldi paigutuse ja määrad missugused moodulid sinna kuuluvad.

E-poe analüütika

E-poe analüütika tarbeks on loodud Google Analyticsi lisa eCommerce tracking, mis näitab:

  • iga toote kohta müüdud kogust;
  • mitu korda on see toode olnud tellimuses;
  • toote käivet;
  • keskmist hinda;
  • keskmist toote arvu ühes tellimuses.

Samu andmeid võib vaadata ka toote koodide ja kategooriate lõikes. Samuti näitab kuupäevade lõikes käivet või kuupäevade lõikes CR (soovitud tegevuste määra) ja keskmist summat.

Lisaks näitab tellimuse kogusummat, maksu, tranpsorti ja toodete koguseid või mitu päeva läks külastajal aega ennem kui tegi ostu või mitu külastust läks aega ennem kui tegi ostu?

Uuenenud on ka OpenCarti koolitus

Oleme uuendanud ka e-poe loomise koolitust. Uus OpenCarti koolitus sisaldab ka tasulist kujundust ja eesti keelset juhendmaterjali valitud kujunduse kohta. Ecommerce trackingu sidumine on samuti nüüd uue koolituse hinna sees.

Tutvu uuenenud e-poe loomise koolitusega.