Sisuturunduse koolitus

Kuidas läbi veebilehe sisutekstide
ja müügikirja kirjutamise saada internetist uusi kliente?

Mida pead tegema, et sinu copywriting ja
sisuturundus tõuseks järgmisele tasemele?

Kui sa ei oska oma sisu planeerida, kliendikeskselt kirjutada ja turundada, siis raiskad palju aega. See sisuturunduse koolitus on praktiline ehk käed külge ja siit saad abi oma oskuste parandamiseks.

Miks su kodulehe sisu, tekstid ja müügikiri jätavad külastaja külmaks?

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
20.09, 22.09.2021 kell 09.30 – 12.00

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Sina ja sinu meeskond on oma ala parimad spetsialistid ja te olete mõistnud, et sisuturundus aitab luua usaldust ning te olete loonud oma blogi, kuid sellest ei ole tuntavat kasu.

Te näete vaeva ja kirjutate regulaarselt uut sisu kodulehele ning isegi veebilehe liiklus näitab tõusutrende, kuid probleemiks on külastaja vähene lehel oldud aeg, passiivsus ja madal päringute või tehingute arv.

Mida peaks tegema, et kodulehe teksti koostamine oleks efektiivsem?

Me võime kirjutada ükskõik kui palju artikleid teemadest, mida me hästi valdame, kuid kui see on halvasti ülesehitatud ja kujundatud, siis ei hakka seda keegi lugemagi.

Oled enda arvates kirjutanud asjaliku tootekirjelduse e-poodi või põhjaliku teenuse kirjelduse, kuid kui sa ei ole endale selgelt lahti kirjutanud kliendi võimalike hirme ja kahtlusi seoses sinu pakutavaga, siis pole pikast ja põhjalikust tekstist ikka kasu.

Saad omale checklisti, mille abil end kontrollida

Veebilehe sisu ja tekstide koostamisel on omad kindlad punktid, mida järgides saame kodulehe tekstid muuta kaasahaaravamaks. Blogiturundus on küll edasiviiv taktika, aga paraku paljud ei tea, kuidas muuta kodulehe tekst lugejale huvitavaks ja väärtuslikuks.

Koolitaja

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis õpetab looma sisutekste ja kirjutama müügitekste. Ta annab sulle väärt nõuandeid ja nippe, kuidas saada sisuturundusest kasu.

Annan sulle checklisti, mille abil saad end kontrollida nii blogipostituse kui ka toote või teenuse kirjutamisel.

Mida see sisuturunduse koolitus sulle annab?

Sisuturundus on regulaarne väärtuse loomine oma sihtgrupile läbi erinevate sisuformaatide. Selgitame, mis formaadid on olemas ja kuidas sina saaksid neid tõhusalt rakendada. Olgu kohe öeldud, et sisuturundus ei ole ostetud reklaamtekstid, mille eesmärk on otsene müük.

Võida kodulehe tekstidega uusi kliente ja löö müügikirjaga tehingud lukku!

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

Sellelt koolituselt saad häid ideid ja näiteid:

  • kuidas planeerida blogi või kodulehe sisu;
  • kuidas luua oma lugejaskonnale sisu, mida nad armastavad ja ootavad;
  • kuidas koostada ja kujundada artiklit või blogipostitust;
  • kuidas juhtida kodulehe külastajat sisu kaudu;
  • kuidas planeerida ja kirjutada tõhusat müügiteksti.

Õppetöö korraldus

Tähelepanu! Tulemused tulevad ainult siis, kui oled järjepidev, sihid õigeid inimesi ja lood väärt sisu

Sisuturundus pole sprint, vaid maraton. Näiteks meil kulus kaks aastat selleks, et tänu järjepidevale blogimisele kasvaks kodulehe külastajate arv ja sissetulekud.

Tagasiside koolitusele

Vaata, kuidas mõjutas sisuturundus kodulehe liiklust ja sissetulekuid:

2012 – külastajaid kokku 3562; sissetulek Google otsingust 290€

2013 – külastajaid kokku 9983; sissetulek Google otsingust 7017€

Sisuturundus ja tulemused

Google Analytics annab tõestust – veebilehe esimesel tegevuskuul tuli Google kaudu külastusi kõigest 19, kuid 12 kuud hiljem täpselt samal ajal oli see 1139 külastajat. See liiklus kasvab pidevalt ja toob aina juurde rohkem kliente.

Olgu kohe lisatud, et see koolitus ei tee sinust copywriterit ega pane sind kirjutama müügitekste, mis tooksid kohe tehinguid. Hea copy ehk sisutekst tuleb kirjutaja sulest piisava harjutamise tulemusena. Sama kehtib ka müügikirja kirjutamise kohta. Aga häid nõuandeid, näiteid ja nippe saad koolituselt kindlasti.

Mis osadest koosneb sisuturunduse koolitus?

I osa: sisuturunduse strateegia ja taktikad, artikli ning müügikirja koostamise võtted.

II osa: praktiline müügitekstide kirjutamine toodetele ja teenustele

Sisuturundus, kodulehe tekstide koostamine ja müügikirja kirjutamine

Sisuturundus ja strateegia – põgus ülevaade, kuidas näiteks artikliturundus, videoturundus ja blogiturundus mõjutavad sinu ja kodulehe tuntust ning positsioone otsimootorites. Kuidas ja millist turundusviisi kasutada maksimaalse tulemuse saamiseks? Pikemalt peatume blogi planeerimisel.

Kodulehe tekstide koostamine – kust leida häid ideid kirjutamiseks ja millest kirjutada? Väärtuspõhise artikli või blogipostituse ülesehitus alates pealkirjast lõpetades üleskutsega tegevusele. E-poe toote või kodulehel pakutava teenuse tutvustus ja selle sisu.

Müügikirja kirjutamine – kuna kõik saab alguse sinu sihtgrupist, siis alustame tema probleemide analüüsist. Käime samm-sammult läbi sisulised müügikirja kirjutamise etapid ning tutvume parimate müügitekstide näidetega.

Praktiline sisutekstide kirjutamine

Teenuse müügikirja koostamine – annan ette raamid, mille põhjal hakkad kohapeal kirjutama lahti oma konkreetse teenuse punkte müügikirja tarbeks.

E-poe tootekirjelduse kirjutamine – toon näiteid hästi kirjutatud e-poe tootetekstidest ning selgitan, kuidas oma toote omadused kirjutada lahti kliendi kasudeks.

Kohapeal peale igat plokki kontrollime ja arutame läbi tekstides tehtud vead ja tugevad küljed.

Mis on koolituse tulemus?

Jagan sinuga palju praktilisi näiteid. Selgitan, kuidas luua sisuturunduse strateegiat ja luua sisu tootmise kalendrit. Päeva teises pooles panen sind tööle sinu enda tekstiga, millele saad ka tagasisidet.

Luban sulle ka palju häid mõtteid sisu tootmiseks.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas koostada oma sisuturunduse strateegiat;
  • kuidas ehitada üles oma äriblogi, mis muudab külastajad klientideks;
  • kuidas käib veebilehe tekstide ja sisu koostamine;
  • millest algab ja mida sisaldab müügikirja kirjutamine;
  • kuidas kirjutada e-poe tootekirjeldust.

Mida koolitus sisaldab?

  • põhjalikke koolitusmaterjale;
  • 3 kuud veebipõhist abi;
  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.

Mida tähendab koolitaja abi 3 kuud peale koolitust?

Koolitaja Merlis lubab sind aidata ka peale koolitust.

Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

Näiteks, kui oled oma kodulehe teksti valmis kirjutanud, siis Merlis loeb selle läbi ja annab sulle tagasisidet ning soovitusi.

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
20.09, 22.09.2021 kell 09.30 – 12.00

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Kelly tagasiside koolitusele

Merlis andis sisuturunduse koolitusel häid nippe, kuidas veebilehele tekste paigutada ja koostada nii, et lugeja tunneks huvi ja leiaks olulise info võimalikult lihtsalt. See oli suurepärane võimalus saada uusi teadmisi ning juba olemasolevaid organiseerida.

Kelly_Parker
Aitäh,  Merlis!
Kelly Parker
Eesti Rahvusraamatukogu
juhtiv spetsialist

Liisi tagasiside koolitusele

See sisuturundus koolitus andis väga hea ülevaate sisuturunduse võimalustest ja olulistest fookuspunktidest. Boonusena valmis päeva lõpuks proovitöö, mis võttis koolituspäeva teemad kokku.

Peatse kohtumiseni!Disainer Liisi Elken

Tervitades,
Liisi Elken
Graafiline disainer

Triinu tagasiside koolitusele

Jäin väga rahule sisuturunduse koolitusega. Minu jaoks on oluline, et koolitaja mõjuks inspireerivalt ja teda oleks huvitav kuulata.
Sain koolituselt hea uue mõtte, kuidas kliendi kaardistamisel lisada juurde ka kujutletava kliendi foto – nii on tõesti lihtsam tekste kirjutada.

Veel kord suur tänu!kunstnik Triinu Kurg

Tervitades,
Triinu Kurg
Vabakutseline kunstnik

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.
Sisuturunduse koolitus

Kuidas läbi veebilehe sisutekstide
ja müügikirja kirjutamise saada internetist uusi kliente?

Mida pead tegema, et sinu copywriting ja
sisuturundus tõuseks järgmisele tasemele?

Kui sa ei oska oma sisu planeerida, kliendikeskselt kirjutada ja turundada, siis raiskad palju aega. See sisuturunduse koolitus on praktiline ehk käed külge ja siit saad abi oma oskuste parandamiseks.

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
20.09, 22.09.2021 kell 09.30 – 12.00

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Miks su kodulehe sisu, tekstid ja müügikiri jätab külastaja külmaks?

Sina ja sinu meeskond on oma ala parimad spetsialistid ja te olete mõistnud, et sisuturundus aitab luua usaldust ning te olete loonud oma blogi, kuid sellest ei ole tuntavat kasu.

Te näete vaeva ja kirjutate regulaarselt uut sisu kodulehele ning isegi veebilehe liiklus näitab tõusutrende, kuid probleemiks on külastaja vähene lehel oldud aeg, passiivsus ja madal päringute või tehingute arv.

Mida peaks tegema, et kodulehe teksti koostamine oleks efektiivsem?

Me võime kirjutada ükskõik kui palju artikleid teemadest, mida me hästi valdame, kuid kui see on halvasti ülesehitatud ja kujundatud, siis ei hakka seda keegi lugemagi.

Oled enda arvates kirjutanud asjaliku tootekirjelduse e-poodi või põhjaliku teenuse kirjelduse, kuid kui sa ei ole endale selgelt lahti kirjutanud kliendi võimalike hirme ja kahtlusi seoses sinu pakutavaga, siis pole pikast ja põhjalikust tekstist ikka kasu.

Saad omale checklisti, mille abil end kontrollida

Veebilehe sisu ja tekstide koostamisel on omad kindlad punktid, mida järgides saame kodulehe tekstid muuta kaasahaaravamaks. Blogiturundus on küll edasiviiv taktika, aga paraku paljud ei tea, kuidas muuta kodulehe tekst lugejale huvitavaks ja väärtuslikuks.

Annan sulle checklisti, mille abil saad end kontrollida nii blogipostituse kui ka toote või teenuse kirjutamisel.

Mida see sisuturunduse koolitus sulle annab?

Sisuturundus on regulaarne väärtuse loomine oma sihtgrupile läbi erinevate sisuformaatide. Selgitame, mis formaadid on olemas ja kuidas sina saaksid neid tõhusalt rakendada. Olgu kohe öeldud, et sisuturundus ei ole ostetud reklaamtekstid, mille eesmärk on otsene müük.

Võida kodulehe tekstidega uusi kliente ja löö müügikirjaga tehingud lukku!

Sellelt koolituselt saad häid ideid ja näiteid:

  • kuidas planeerida blogi või kodulehe sisu;
  • kuidas luua oma lugejaskonnale sisu, mida nad armastavad ja ootavad;
  • kuidas koostada ja kujundada artiklit või blogipostitust;
  • kuidas juhtida kodulehe külastajat sisu kaudu;
  • kuidas planeerida ja kirjutada tõhusat müügiteksti.

Tähelepanu! Tulemused tulevad ainult siis, kui oled järjepidev, sihid õigeid inimesi ja lood väärt sisu

Sisuturundus pole sprint, vaid maraton. Näiteks meil kulus kaks aastat selleks, et tänu järjepidevale blogimisele kasvaks kodulehe külastajate arv ja sissetulekud.

Vaata, kuidas mõjutas sisuturundus kodulehe liiklust ja sissetulekuid:

2012 – külastajaid kokku 3562; sissetulek Google otsingust 290 €

2013 – külastajaid kokku 9983; sissetulek Google otsingust 7017 €

Sisuturundus ja tulemused

Google Analytics annab tõestust – veebilehe esimesel tegevuskuul tuli Google kaudu külastusi kõigest 19, kuid 12 kuud hiljem täpselt samal ajal oli see 1139 külastajat. See liiklus kasvab pidevalt ja toob aina juurde rohkem kliente.

Olgu kohe lisatud, et see koolitus ei tee sinust copywriterit ega pane sind kirjutama müügitekste, mis tooksid kohe tehinguid. Hea copy ehk sisutekst tuleb kirjutaja sulest piisava harjutamise tulemusena. Sama kehtib ka müügikirja kirjutamise kohta. Aga häid nõuandeid, näiteid ja nippe saad koolituselt kindlasti.

Mis osadest koosneb sisuturunduse koolitus?

I osa: sisuturunduse strateegia ja taktikad, artikli ning müügikirja koostamise võtted.

II osa: praktiline müügitekstide kirjutamine toodetele ja teenustele

Sisuturundus, kodulehe tekstide koostamine ja müügikirja kirjutamine

Sisuturundus ja strateegia – põgus ülevaade, kuidas näiteks artikliturundus, videoturundus ja blogiturundus mõjutavad sinu ja kodulehe tuntust ning positsioone otsimootorites. Kuidas ja millist turundusviisi kasutada maksimaalse tulemuse saamiseks? Pikemalt peatume blogi planeerimisel.

Kodulehe tekstide koostamine – kust leida häid ideid kirjutamiseks ja millest kirjutada? Väärtuspõhise artikli või blogipostituse ülesehitus alates pealkirjast lõpetades üleskutsega tegevusele. E-poe toote või kodulehel pakutava teenuse tutvustus ja selle sisu.

Müügikirja kirjutamine – kuna kõik saab alguse sinu sihtgrupist, siis alustame tema probleemide analüüsist. Käime samm-sammult läbi sisulised müügikirja kirjutamise etapid ning tutvume parimate müügitekstide näidetega.

Praktiline sisutekstide kirjutamine

Teenuse müügikirja koostamine – annan ette raamid, mille põhjal hakkad kohapeal kirjutama lahti oma konkreetse teenuse punkte müügikirja tarbeks.

E-poe tootekirjelduse kirjutamine – toon näiteid hästi kirjutatud e-poe tootetekstidest ning selgitan, kuidas oma toote omadused kirjutada lahti kliendi kasudeks.

Kohapeal peale igat plokki kontrollime ja arutame läbi tekstides tehtud vead ja tugevad küljed.

Mis on koolituse tulemus?

Jagan sinuga palju praktilisi näiteid. Selgitan, kuidas luua sisuturunduse strateegiat ja luua sisu tootmise kalendrit. Päeva teises pooles panen sind tööle sinu enda tekstiga, millele saad ka tagasisidet.

Luban sulle ka palju häid mõtteid sisu tootmiseks.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas koostada oma sisuturunduse strateegiat;
  • kuidas ehitada üles oma äriblogi, mis muudab külastajad klientideks;
  • kuidas käib veebilehe tekstide ja sisu koostamine;
  • millest algab ja mida sisaldab müügikirja kirjutamine;
  • kuidas kirjutada e-poe tootekirjeldust.

Mida koolitus sisaldab?

  • põhjalikke koolitusmaterjale;
  • 3 kuud veebipõhist abi;
  • ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.

Mida tähendab koolitaja abi 3 kuud peale koolitust?

Koolitaja Merlis lubab sind aidata ka peale koolitust.

Kuna osalejate arv on piiratud 12 inimesega, siis garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

Näiteks, kui oled oma kodulehe teksti valmis kirjutanud, siis Merlis loeb selle läbi ja annab sulle tagasisidet ning soovitusi.

Koolitaja

Merlis Jusupov - koolitaja

Merlis Jusupov

Merlis õpetab looma sisutekste ja kirjutama müügitekste. Ta annab sulle väärt nõuandeid ja nippe, kuidas saada sisuturundusest kasu.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa
koolituskaardi koostööpartner

Õppetöö korraldus

Tagasiside koolitusele

Kelly tagasiside koolitusele

Merlis andis sisuturunduse koolitusel häid nippe, kuidas veebilehele tekste paigutada ja koostada nii, et lugeja tunneks huvi ja leiaks olulise info võimalikult lihtsalt. See oli suurepärane võimalus saada uusi teadmisi ning juba olemasolevaid organiseerida.

Kelly_Parker
Aitäh,  Merlis!
Kelly Parker
Eesti Rahvusraamatukogu
juhtiv spetsialist

Liisi tagasiside koolitusele

See sisuturundus koolitus andis väga hea ülevaate sisuturunduse võimalustest ja olulistest fookuspunktidest. Boonusena valmis päeva lõpuks proovitöö, mis võttis koolituspäeva teemad kokku.

Peatse kohtumiseni!Disainer Liisi Elken

Tervitades,
Liisi Elken
Graafiline disainer

Triinu tagasiside koolitusele

Jäin väga rahule sisuturunduse koolitusega. Minu jaoks on oluline, et koolitaja mõjuks inspireerivalt ja teda oleks huvitav kuulata.
Sain koolituselt hea uue mõtte, kuidas kliendi kaardistamisel lisada juurde ka kujutletava kliendi foto – nii on tõesti lihtsam tekste kirjutada.

Veel kord suur tänu!kunstnik Triinu Kurg

Tervitades,
Triinu Kurg
Vabakutseline kunstnik

Koolituse info

Asukoht
Zoom Live koolitus

Hind
295 € + KM (354 €)

Aeg
20.09, 22.09.2021 kell 09.30 – 12.00

Koolituse kestvus
6 ak. tundi
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

Koolitusjärgne abi: 3 kuud

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.