Üks sage küsimus e-poe omanikel on, et kuidas tõsta e-poe müüki? Tõsi on see, et pole vahet kas sul on käsil e-poe loomine või soovid olemasoleva tulemuslikkust tõsta, igal juhul peaksid erilist tähelepanu pöörama 3 asjale. Selles postituses toon välja soovitused piltide, tootekirjelduste ja kontaktilehe jaoks, mis aitavad tõsta sinu veebipoe müüki.

Kuidas tõsta e-poe MüükiE-poe loomine on tõsine ettevõtmine. Sa pead arvestama päris paljude teguritega, nagu näiteks, millised on e-poe tegemisega kaasnevad kulud, millise platvormiga sa e-poodi teed ja kes on sinu sihtgrupp. Lisaks pead sa veel mõtlema e-poe struktuuri ja disaini peale ning jälgima seadusest tulenevaid nõudeid e-poele.

 3 soovitust, kuidas tõsta e-poe müüki

Selles postituses annan sulle nõuanded, kuidas sina saad tõsta veebipoe müüki piltide, tootekirjelduste ja kontaktilehe abil.

Toodete pildid

Veebipoest ostes on kvaliteetsed tootepildid väga olulised. Kliendil ei ole võimalik vaadata ja katsuda toodet ise, seega pead just sina võimaldama tootest väga hea ülevaate. Alltoodud pildil on selgelt näha, et paremini esitletud toode annab edasi rohkem positiivsemaid signaale.

Tootepildid e-poes

In search of a surrogate for touch: The effect of haptic imagery on perceived ownership uuring tõestas, et kui klient mõtleb toote katsumise ja tunnetamise peale, siis sellel on inimesele sama efekt, mis tekib reaalselt toote tunnetamisel. Nimelt kliendil tekib omanikutunne, mis suunab teda suurema tõenäosusega sinu toodet ostma. Seega visuaalne materjal e-poes on äärmiselt tähtis.

1. Kasuta kvaliteetseid ja selgeid pilte.

Pildid olgu kvaliteetsed ja selged. Nii saab sinu klient aru, kas toode on tema jaoks sobiv. Kindlasti ära kasuta imepisikesi pilte, mida vaadates ei saa ostja isegi aru, millega on täpselt tegemist.

2. Tee tootest rohkem kui üks pilt

Tootest tee mitmeid erinevaid pilte. See on sinu võimalus tutvustada oma toodet kliendile ja jätta mulje justkui sinu klient saaks ise toodet katsuda ja vaadata erinevaid toote detaile.

3. Visualiseeri toote kasutamist

Lisaks toote pildile näita kedagi seda kasutamas ehk anna kliendile kujutluspilt, kuidas ta saab seda kasutada. Näiteks kui müüd ehteid, siis näita kedagi, kes neid kannab.

4. Mida väiksem toode, seda detailsem olgu ka pilt.

Ostja tahab näha toote detaile. Näiteks kui sa müüd ehteid, siis detailid on väga olulised. Võid mõelda ka piltide suurendamise võimaluse peale.

5. Võimalusel kasuta 360° keeratavaid pilte.

DueMaternity.com otsustas kasutada 360 kraadi pöörlevaid pilte ning nende kogemus näitas, et andes kliendile võimaluse virtuaalselt katsuda toodet suurenes nende e-poe müük 27% võrra võrreldes tavaliste piltidega. Nende kogemusest saad lähemalt lugeda postitusest Rotating images generate a higher conversion rate for DueMaternity.com.

6. Arvesta toote omaduste ja hinnaga.

Kui sa müüd kalleid tooteid ning ostuotsuse tegemisel on olulisel kohal tehnilised parameetrid, siis kategooria lehel näita piltide juures ka toodete kirjeldusi.

tooteleht

Pildil on näha Nielsen Grupi uuringu tulemused, kus võrreldi kahe e-poe kategooria lehti. Vasakpoolsel pildil on näha riiulite kategooria leht ning paremal pool televiisorite kategooria leht. Nagu näha, siis televiisorite puhul on tähtsamaks piltide all olev tootekirjeldus, mitte pilt ise.

Ostuotsuse jaoks ei ole oluline, millist pilti telekas pildil näitab, kuid raamaturiiuli ostmisel on visuaalne pool palju tähtsam. Riiulit ostes tahame ju teada, kuidas ta seinal välja näeb, milliseid esemeid me sinna paneme, mis värvi riiul on jne.

See, kuidas sa oma tooteid e-poes esitled, mõjutab kindlasti sinu müügi tulemusi. Jah, kui oled alles alustav ettevõte, siis kvaliteetseid tootepilte ei pruugi sul veel olla. Ära kindlasti kasuta väljendit pildid on illustratiivsed, pigem tee tootepildid ise. Postitusest How to Take Gorgeous Product Photos saad 8 nõuannet, kuidas teha ise kvaliteetseid pilte.

Sellest, kuidas ja kui palju pildid mõjutavad sinu e-poe müüki, võid lähemalt lugeda Dreamgrow postitusest Müük e-poes: piltide optimeerimine ning Peep Laja postitusest How Images Can Boost Your Conversion Rate.

Toodete kirjeldused

Toote kirjeldus ei ole ainult mõõtude, tehniliste näitajate kirjeldamine ja hinna näitamine. Jah, need elemendid on tähtsad, kuid need ei ole piisavad, et kutsuda sinu klienti ostma.

E-poes müümise puhul ei ole sul otsekontakti kliendiga ning sa ei saa reageerida kliendi küsimustele ja vastustele. Seetõttu veebipoes müümine ning tootekirjeldused peavad olema väga põhjalikult läbi mõeldud.

1. Kirjelda tooteid oma sihtgrupist lähtudes

Mõtle oma peamise sihtgrupi peale, millist sõnavara võiks ta kasutada. Kas talle meeldib huumor, milliseid küsimusi võiks ta küsida sinult. Kirjuta oma toote kirjelduse sihtgrupist lähtudes, sest see kõnetab neid rohkem. Proovi kirjutada oma müügitekst selliselt nagu sa müüksid oma toodet isiklikult.

2. Too välja kasutegur ostja jaoks

Ära müü ainult toodet, müü kogemust ja emotsiooni. Too välja see lisaväärtus kliendi jaoks.

3. Ära kasuta üldisi fraase

Toote kirjeldused peaksid olema võimalikult täpsed. Ei tasu kirjutada, et meie toode on kõrge kvaliteediga. Seda väidavad ju kõik müüjad. Pigem kirjelda toote omadusi võimalikult täpselt ning too välja lisaväärtus.

4. Ole valmis oma sõnu tõestama

Kui sa väidad, et sinu toode on turul parim, siis tõesta seda. Too välja toote omadused, mis muudavad ta nii heaks nagu sa väidad. Võid kasutada ka klientide tagasisidet näitamaks, et sinu tooted on just nii head nagu sa ütled.

5. Pildid ja videod

Rõhutan veelkord – pildid on tähtsad. See, kuidas sa oma toodet tutvustad, mõjutab, kas ostjal tekib soov seda omada või mitte. Pildid on küll olulised, aga videod mõjuvad veel paremini. Toote kirjelduste juures võiksidki kasutada videot, mis näitab, kuidas toodet kokku panna või kuidas saab seda kasutada, kuidas toimub hooldus või miks sinu toode just nii hea on.

6. Toote kirjeldus peab olema kergesti jälgitav

Kasuta huvitavaid pealkirju ja loetelusid, et teksti oleks mugavam lugeda. Kindlasti kasuta piisavalt suurt fonti, et oleks hea lugeda ning jäta õhku tekstide vahele. Ära uputa oma klienti infosse nii, et tal on seda raske jälgida, kuid arvesta, et mida kallim toode, seda rohkem tahab ostja infot.

Kontaktileht ja ettevõtte tutvustus

Internet on üldjuhul ebaisikuline. Seega, kui sa tahad müüa midagi veebis, siis on väga oluline, et sa tutvustaksid end. Kontaktileht on sinu visiitkaart veebis.

meeskond1. Tutvusta ennast

Jakob Nielsen on uurinud veebilehtede kasutatavust ning toonud välja, et sinu kontaktileht ja sinu ettevõtte tutvustus on tihtipeale just see faktor, mille alusel otsustatakse, kas sa oled piisavalt usaldusväärne, et sinu ettevõttega teha koostööd või siis, kas sooritada ostu sinu e-poest.

2. Näita oma meeskonda

Nielsen toob välja ka, et meeskonna piltide kasutamine lähendab sind sinu kliendile. Piltide kasutamine kontaktandmete juures annab su ettevõttele näo ning sinu e-poe külastajad teavad, kellega nad suhtlevad.

Kindlasti kasuta reaalsete inimeste pilte. Fotopanga pildid mõjuvad siin väga võltsilt ning pigem kahandavad sinu usaldusväärsust.

Branders.com veebileht lisas oma veebilehele klienditoe inimeste pildid, mille tulemusena nende klienditoe kõnede arv suurenes ühe pildi puhul 10% ning teise pildi puhul lausa 21%. Seega isegi klienditoe piltide puhul võiksid testida, milline pilt mõjub paremini.

Sellest, kuidas Branders.com suurendas oma veebipoe müüki saad lähemalt lugeda postitust How One Online Retailer Tweaked Its Way a Better Sales Future.

Kõik need soovitused aitavad tõsta sinu e-poe müüki, kuid et teada saada täpselt, millised pildid, millise suurusega pildid või millised tootekirjeldused mõjuvad paremini sinu sihtgrupile, siis selleks tuleb sul tegeleda aktiivselt oma veebipoega ning testida, testida ja veelkord testida. Ainult nii saad sa teada, millised elemendid mõjuvad paremini sinu sihtgrupile.

Kui tahad aga saada rohkem teadmisi, kuidas koostada oma kodulehe lähteülesannet ja kuidas kirjutada müügitekste, siis tule kodulehe loomise ja turundamise kogupaketi koolitusele. Lisaks saad teadmised, kuidas analüüsida oma veebilehe liiklust ning kuidas testida erinevaid kodulehe elemente.