Kirjeldus
E-koolituse sisukord
- Google Analytics e-poodnikule – sissejuhatus e-koolitusele
Google Analytics on hindamatu tööriist, mis pakub kõikvõimalikke numbreid. Kuid ilma kontekstita on numbrid lihtsalt numbrid. Kõigi nende andmete omamine on mõttetu, kui sa ei tea, mida nendega peale hakata. Ja isegi kui tead, milliseid mõõdikuid vaadata, siis mida sa selle teabega tegelikult suurema tulu teenimiseks ette võtad?
21+ termini selgitust, et saaksime täpsemalt Google Analyticsist aru.
Kui avad Google Analyticsi, alusta alati andmeanalüüsi küsimusega. Niisama seal ringi uidata pole suurt mõtet. Sul ei ole vaja kulutada iga nädal kalleid töötunde, analüüsides, mida kõike Google Analytics sulle numbrite keeles öelda tahab. Keskendu üksnes olulisimale. Vaatame üle peamised mõõdikud, mida kord kuus uurida.
Käive on üks olulisemaid mõõdikuid. Uurime käivet riikide, seadmete, mobiilimudelite, veebisirvijate jne lõikes.
Kui sul on ettevõte, siis üks eesmärkidest on teenida rohkem raha kui kulutad. Vaatame üle mõned olulised arvutused, mis aitavad aru saada, kui hästi sul läheb.
Segmendid võimaldavad analüüsida määratud tingimustele vastavate külastajarühmade liikumist lehel. Teeme ostjate segmendi ja ostukorvi hülgajate segmendi, erinevate seadmete kasutajate segmendid, segmendi külastustest, mis ei lõppenud ostu tegemisega jne.
- Kui hästi töötab Sinu jaoks sotsiaalmeedia kanal?
Sotsiaalmeedia kanalites loome sisu, teeme reklaami ja kasutame taasturunduse võimalusi ning panustame sinna palju aega. Kui avaldad regulaarselt sisu sotsiaalmeedias, on oluline teada, kui hästi valitud kanal sinu jaoks töötab. Uurime seda lähemalt.
- Google Analyticsi töölauad e-poodnikule
Loome 2 töölauda, kõik selleks, et olulised andmed oleks kompaktselt koos.
Kui pead e-poodi ja teed tasulist Google reklaami, siis on äärmiselt oluline analüüsida selle kanali tasuvust sinu jaoks.
- Assistendid ja konverteerijad
Kui külastaja tuleb su füüsilisse poodi, siis saad kliendilt küsida, et kuidas meid leidsid? Vastavalt vastusele saad nö linnukese teha kas raadioreklaami arvele või mõnele sisuturundusartiklile või kuulutusele. Aga kui tegemist on e-poega, siis täpset vastust kohe ei saa, kuna külastaja ei pruugi kohe esimesel külastusel teha soovitud tegevust. Siin tulevad appi assistendid.
NB! E-koolitusele saad ligi kuni 1 aasta peale konto loomist.
Õppekava – Google Analyticsi e-koolitus e-poodnikule