Alustava ettevõtja koolitus võiks sisalda ka internetiturunduse moodulit? On selge, et iga ettevõtja, kes soovib kiiremini ja odavamalt jõuda oma toote või teenusega klientideni on täna internetis. Isegi vanakooli ettevõtjad on mõistnud, et interneti võimalused tuleb ära kasutada.

Täna pakutakse küll ühepäevast internetiturunduse koolitust eksportivale ettevõtjale ja alustava ettevõtja baaskoolitus sisaldab parimal juhul 30 minutit sissejuhatust internetiturundusse. Kas sellest piisab?

Ilmselgelt liigub täna meie kliente rohkem internetis, kui meie esinduskauplustes või kaubanduskeskustes. Alustav ettevõtja peaks lisaks oma tüüpilisele alustava ettevõtja baaskoolitusele saama ka lisaks neid praktilisi oskusi ja teadmisi, mis aitavad jõuda kiiremini ja kuluefektiivsemalt nii kodumaa klientideni kui ka välisturgudele.

Täna peab internetiturundus ettevõtte turundusplaanis asuma tähtsal kohal ja sellepärast tuleb sellele ka rohkem tähelepanu pöörata. Collectiv Koolituskeskus on lähtuvalt olukorrast töötanud välja uue koolitusprogrammi Alustava ettevõtja koolitus – Internetiturundus ja kodulehe tegemine.

Alustava ettevõtja koolitus internetis turundajale

Kolmest moodulist koosnev koolitus on üdini praktiline ja annab kohe tulemusi.
Koolituse kolm praktilist moodulit on järgmised:

  1. Moodul – Internetiturundus ja tegevusplaani koostamine
  2. Moodul – Kodulehe lähteülesande koostamine
  3. Moodul – Kodulehe tegemine ja veebianalüütika

Eesmärk ja lõpptulemus

Iga ettevõtja peaks kasutama internetivõimalusi oma toodete ja teenuste turundamiseks, sest see on kiireim ja odavaim viis jõuda oma klientideni nii kodu- kui välisturul. Eriti oluliseks muutub eksport välismaale ja internetiturundus on siin tõhus abivahend eesmärkide saavutamisel.

Koolituse eesmärk on igale osalejale anda väga konkreetsed teadmised ja praktilised oskused kõige tähtsamatest internetiturunduse strateegiatest ja taktikatest.

Koolituse lõpptulemusena on igal osalejal valminud oma:

  • internetiturunduse tegevusplaan;
  • ettevõtte kodulehe lähteülesanne;
  • ettevõtte kodulehe prototüüp.

Peale koolitust on sul suurepärane võimalus edestada oma konkurente, kes pole veel internetis või kes kasutavad internetti läbimõtlematult.

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Merlis Jusupov

Merlis on turundusspetsialist, kes on veebiturundusega sina peal alates 2008 ning tema kireks on kodulehe SEO, kodulehe testimine ja müügile optimeerimine. Merlis koolitab ja aitab ettevõtjaid veebilehe turundamise teemadel.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.