Alustava ettevõtja koolitus e-turundajale

Avaleht/Koolitused/Alustava ettevõtja koolitus e-turundajale

Alustava ettevõtja koolitus e-turundajale

NB! Koolitus on asendatud veebihalduri koolitusega
Kuidas internetiturundus ja kodulehe tegemine tooks mulle uusi kliente? Alustava ettevõtja koolitus e-turundajale seda sulle just õpetabki.

Miks tulla koolitusele ja mis kasu sa sellest saad?

Kodulehe tegemine ei ole odav teenus ja sisaldab oma spetsiifikat. Alustava ettevõtja koolitus e-turundajale annab igale osalejale oskused:

  •  kuidas oma kodulehte õigesti planeerida;
  •  kuidas oma kodulehte luua, hallata ja arendada;
  •  kuidas luua tegevusplaan internetis turundamiseks.

Saad ainulaadse võimaluse õppida seda kõike praktiliselt koos pideva koolitajate poolse toega. Sellel koolitusel osalejal tekib kindlasti konkurentsieelis, mida ei tohiks jätta kasutamata.

Kas see koolitus on ikka mulle see õige?

Alustava ettevõtja koolitus e-turundajale on suunatud peamiselt alustavale ettevõtjale. Pole oluline, kas oled ettevõtet loomas või oled juba alustanud – kodulehte läheb sul alati vaja.
Osates ise oma kodulehte hallata ei pea sa enam iga tühise liigutuse eest maksma teenusepakkujale. Säästad oma raha, aega ja närve.

Meie eesmärk

Me soovime tõesti, et 6 intensiivse koolituspäevaga saaksid praktilise ja sind rahuldava tulemuse. Kuus nädalat on meie koolitajad sind koolituspäevade vahel alati valmis aitama. Kasuta see võimalus ära. Mida rohkem küsid, seda rohkem saad vastuseid.

Millistest osadest koolitus koosneb?

Internetiturundus ja tegevusplaani koostamine

Kui sa soovid, et internetiturundusest ja kodulehest tõuseks tulu, siis pead lähenema asjale terviklikult. Vastasel juhul kulutad mõttetult oma aega ja halvimal juhul ka palju raha.
Alustame internetiturunduse tegevusplaani koostamist päris algusest.

Sihtgrupi, turu, konkurentide ja eesmärkide analüüs

  • Ettevõtte äriidee
  • Olukorra analüüs – tooted/teenused, kus me asume, konkurendid
  • Sihtgrupi olemus, probleemid ja vajadused
  • Unikaalsus, ettevõtte minapilt
  • Internetiturunduse eelised ja võimalused
  • Internetis äritegevuse alustamine Eestis – juriidilised aspektid
  • Ettevõtte eesmärgid internetis

Veebiturunduse strateegiad ja taktikad
Artikliturundus, blogiturundus, e-mailiturundus, videoturundus, kodulehe eesmärgid, foorumiturundus, otsingumootoriturundus, sotsiaalmeediaturundus, kampaaniad, reklaam internetis, kaasturundus, mobiiliturundus, ühisturundus, viirusturundus, linkimise strateegia.

Kodulehe lähteülesande koostamine
Iga ettevõtte koduleht on oma internetiturunduse strateegia nurgakivi. Kui koduleht vastab sihtgrupi ootustele, siis teenid sellega arvestava osa ettevõtte kasumist. Kodulehe loomine algab põhjalikust lähteülesande koostamisest. Iga osaleja koostab oma tulevase kodulehe tegemise tarvis hästi läbimõeldud lähteülesande.

Kodulehe lähteülesanne sisaldab järgmisi küsimusi:

  • Kuidas olla oma kodulehega klientidele leitavam
  • Kuidas panna kodulehe külastajad täitma sinu eesmärke
  • Milleks kodulehe eesmärgi püstitamine ja sihtgrupi analüüs
  • Müügipsühholoogia ja müügikiri kodulehel
  • Sõnumi selgus internetis
  • Kuidas võita külastaja tähelepanu 10 sekundiga
  • Millist väärtust sinu kodulehe külastajad otsivad ja ootavad
  • Ettevõtte kodulehe sisu ja struktuuri planeerimine
  • Ettevõtte visuaalne identiteet, sõnum ja unikaalsus kodulehel
  • Kodulehe külastajad müügitunnelis ja ROI
  • Veebianalüütika ja eesmärgid
  • Käitumisharjumused internetis
  • Milline on hea kodulehe kasutatavus
  • Kuidas luua usaldusväärsust internetis
  • Miks peab pidevalt kodulehte testima ja arendama
  • Kuidas panna kodulehel kontaktid toimima

Antud küsimused ei ole esitatud tähtsuse järjekorras ning läbitavaid punkte on palju rohkem, millele peame leidma selged vastused.

Kodulehe tegemine

Tutvume ja harjutame rahulikult kodulehe sisuhaldustarkvara Joomla võimalustega. Teemadeks on paigaldamine, seadistamine, sisu lisamine, vajaminevate komponentide ja moodulite lisamine jne. Samuti tutvume kodulehe tegemiseks vajalike vahenditega.

Mõned näited käsitletavatest teemadest

  • Kodulehe loomine – harjutame tehnilist seadistamist
  • Põhja valik ja installeerimine, kujunduse muutmine
  • Mitmekeelsuse seadistamine
  • Google Analyticsi lisamine
  • Kasutajate haldus ja õigused
  • Sisulehtede loomine ja menüüsse lisamine, staatilised sisulehed ja blogi postitused
  • Peamenüü, lisamenüü, kasutajamenüü
  • Videode, helifailide ja dokumentide lisamine
  • Uudiste lisamine
  • Kontaktide lisamine
  • Facebook Like Box, jagamised, kommenteerimised, küsitlus, kalender, foorum, Google Map, vorm andmete kogumiseks, sisukaardid nii külastajatele kui ka otsimootoritele jne.
  • Pildid ja esitlused – pildigalerii, slaidiesitlus, pildivahetuse moodul päisesse, piltide lisamise plugin artiklisse

Arvutigraafika programmiga GIMP
Piltide suuruse vähendamine, läbipaistva tausta lisamine, pildi ja pildiosade kopeerimine, kleepimine, kihtide võimalused, nupud, bannerid, päisepildid ja panoraamfotod ning iluoperatsioonid inimeste välimuse parendamiseks.

Kodulehe optimeerimine ja veebianalüütika

Veebianalüütika – kust tulevad külastajad, mis neid kodulehel huvitab, kuhu nad edasi klikivad ja liiguvad, mis on need indikaatorid, mis ütlevad sulle kas oled õigel teel või mitte, kuidas seadistada eemärke ja müügitunnelit jne. 70 küsimust ja vastust oma veebilehe analüüsiks.

Oodatud tulemus sellelt koolituselt

Alustava ettevõtja koolituse lõpptulemusena valmib sul:

  • Tegevusplaan internetis turundamiseks;
  • Oma kodulehe lähteülesanne;
  • Sinu uus koduleht.

NB! Kui töötad meiega aktiivselt kaasa ning toimid vastavalt meie juhistele, siis on nimetatud lõpptulemus kuue nädalaga reaalne ja igati jõukohane.

Küsi lisainfot